Skocz do zawartości

Lekarz na pokładzie. ????


Melania

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć. Jestem Amelia, mam 21 lat. Studiuję medycynę na 3 roku. W wolnym czasie współprowadzę siłownie, jeżdżę na motocyklu oraz grywam w siatkówkę. Na forum trafilam z innego forum :D Nie grywam na żadnym serwerze lecz niedługo zacznę na jailbreaku, jak już nowe mikro przyjdzie bo zepsułam.. Źle zainstalowany sterownik i padło :/ W poniedziałek lub wtorek będzie więc będzie można pogawędzić :D

 

 

Pozdrawiam! ;* Podaje Steam jak ktoś zainteresowany coś jeszcze się dowiedzieć: http://www.steamcommunity.com/id/studentkanelka

 

GG: 52655646

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hahaha :D Bez przesady chlopacy ;) Do supportu napisałam i dostałam wiadomość z podaniem linku do konta , sami napisali że pomyłka i niedługo zostanie zdjęty także nie srac się :) A ban na CS:GO ,to po pierwsze ;) Nie mieszaj osób z błotem skoro nie wiesz nic na ten temat królu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Support nie ściąga VAC`ów, nikt Cię nie zmieszał z błotem poza Tobą. Z jaką grą jest związany ban też nikogo nie interesuje, cziterom na tej sieci mówimy stanowcze i czerwone NIE.

 

 

Napisałam że to pomyłka bo żadnego czitowania nie było. Nie ściąga? Proszę cię. Mój kolega miał 4 VACi z czego 3 mu zdjęli ,a za 4 razem postanowił kupić od nowa kluczyk. Sratatata:D Pisz dalej bo wiesz lepiej ^^

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Support nie ściąga VAC`ów, nikt Cię nie zmieszał z błotem poza Tobą. Z jaką grą jest związany ban też nikogo nie interesuje, cziterom na tej sieci mówimy stanowcze i czerwone NIE.

 

 

Ściąga, ściąga, pajace więcej pomyłek ostatnio walą niż słusznych banów.

 

 

 

Witam, mam nadzieję, że sprawa z VAC się wyjaśni ;) 

 

 

 

PS. Zapraszam na DD2/INF, tam zawsze jest masa rannych :D

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Kristo, a ja myślałem, że do Madrytu wyjedziesz.