Gość Guest Napisano 27 Czerwca 2015 #6783 Udostępnij Napisano 27 Czerwca 2015 Nick:Analit'yB'sg Data:ok.18.50 27-06-2015 Wycinek [AMXBans] =============================================== [AMXBans] Zostales zbanowany na tym serwerze! [AMXBans] Mozesz wyjasnic sprawe swojego bana na @ www.Multi-Head.pl [AMXBans] Powod: 'Soft' [AMXBans] Dlugosc bana: 'permanentnie' [AMXBans] Twoj SteamID: 'STEAM_2:0:851090958' [AMXBans] Twoje IP: '46.238.249.42' [AMXBans] ======================================= Tak więc się nagrałem ;__; Dwie godziny temu miałem robione ss a teraz dostałem bana o SOFTA ... nie znam się na tym ale czy na ss nie było by widać softa? Mniejsza chciałbym prosić o kolejnego ub. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
.::DwA gRoszE do WinA::. Napisano 27 Czerwca 2015 #6780 Udostępnij Napisano 27 Czerwca 2015 http://multi-head.pl/topic/66097-ub-fast/ podsyłam poprzedni temat. I zapraszam do wyjaśnień admina Tjaqq Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Guest Napisano 27 Czerwca 2015 #6781 Udostępnij Napisano 27 Czerwca 2015 Jeżeli mam to opisać graliśmy na mapie cs_max grałem jak zawsze snajperem a że gram w cs jakieś 5 lat to mam wyrobiony wzrok i rękę ... na cod modach i innych takich też sporo grałem jak i na diablo modach co za tym idzie spotkania z ninja... i porostu mam dobre oko do niewidek i innych takich ... tak pod czas gry szło mi nie najgorzej i udało mi się zabić sporo masę osób grających z mniejszą widocznością admin dał mi bana z powodem "soft" Nie znam żadnych sposobów na pokazania że nie mam softa i udowodnienie skilla Gram u was krótko ale serwer mi się podoba i chciałem długo na nim grac ale napotykam co róż problemy przed 2 godzinami dostałem niesłusznego bana o wh a teraz to proszę o pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...