Skocz do zawartości
Medrzec

Medrzec Ban za czitowanie ?!

Rekomendowane odpowiedzi

Witam chcialbym wyjasnic mojego bana za czitowanie. To tak chcialbym sie dowiedziec nastepujacych rzeczy odnosnie tego tego niby bana za moje czitowanie:

 

1. Kiedy dostalem tego bana i na jakiej mapie to bylo ( Nie gralem od piatku 11 marca 2016, dzis chcialem sobie wejsc pograc i wyskakuje ze dostales bana za czitowanie. Mozecie sobie sprawdzic logi lub co zeby to udowodnic)

 

2. Chce zobaczyc demko z tego niby czitowania

 

3. Mialem haslo na nick wiec jakim cudem ktos mi wszedl na moje IP i Nick i czitowal.

 

4. Po co mialbym czitowac jezeli bylem 3 w topce i jednen z najwyzszych lvl...

 

5. Gram na waszej serwerowni od prawie roku i mialem mnostwo banow ale zawsze byly ss'y i nie bylo problemow, do tego mialem przez 3 miechy konto premium.

 

6. Mam dobra opinie na cod mod 400 lvl wiec nw

 

 

 

Wiec chce dowodow z tego czitowania i chce porozmawiac z adminem ktory mnie zbanowal i pokazal mi ss'y. demko. Nie zostawie tak tego bo ktos chce mnie udupic czy co bo dobrze gram czy tam mu zaszkodzilem w czyms. Prosze o rozpatrzenie posta  i wypowiedzienie sie graczy z cod mod 400 lvl o mnie

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Dziwna sytuacja, bo mówisz, że masz hasło na nick. Z banów, które dostawałeś wychodzi na to, że na tym nicku grają 2 różne osoby. Bany są na 2 steam_id :

 

 

 

1 : STEAM_2:0:863587136

 

2 : STEAM_2:0:1579315472

 

 

 

Musimy poczekać na logi z servera, bo to jest dziwna sytuacja. Do tego chciałeś dzisiaj wstawić jakieś SS`y, których nie dostałeś...

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Bana z dema dostał na:

 

IP: 80.55.117.147

 

SID: STEAM_2:0:1579315472

 

 

 

Tymczasem w międzyczasie dostał 2 bany za broń na rozgrzewce na:

 

IP: 87.119.45.221

 

SID: STEAM_2:0:863587136

 

 

 

Skoro ma hasło na nick to chyba są tylko dwa możliwe wyjaśnienia: