Gość Guest Napisano 7 Kwietnia 2015 #300985 Udostępnij Napisano 7 Kwietnia 2015 Nick: By_Ferver Wiek: 15 Doświadczenie (w byciu adminem): Bylem na trzech serwach . Znajomość AMXX (W skali 1-10): Myślę ,że 6 i więcej mi nie potrzeba, Pluginów pisać nie będę. Staż w CS-sie: Gram od 10 roku życia na botach a potem serwery no i aż do teraz. Steam / NonSteam: Non Steam Dlaczego Ty: Po prostu chce zmienić dużo na tym codzie bo mi się podoba tylko ma wady, chciałbym się zająć czymś, często gram i uważam ,że mogę pomóc.No ale nie ważne. Uważam ,że mogę wiele wnieść i pomóc serwerowi, Jestem ogarnięty, Nie wyzywam, Często piszę na u@,że mam racje. Czas jaki dziennie poświęcasz na CS-a: Zależy: od 1-6 h, Zależy czy mi się chce Kontakt: GG: 53544200 Wiadomość na Multi Head Skype Ts Link do GameTracker'a:http://www.gametracker.com/player/By_Ferver/80.72.40.110:27027/ (Sory że tak mało minut ale gram i zwiększe je ) Wymagania: - Wchodzenie raz dziennie na forum; (Tak) - Minimum 15 lat; (Tak) - Minimum 7h spędzonych na serwerze w ciągu tygodnia; (Tak) - Znajomość regulaminów serwera, forum jak i admina oraz przestrzeganie ich; (Tak) (Nie dostałem bana za kulturę ani złamanie regulaminu, same ss'y by się upewnić ) - Dawanie dobrego przykładu graczom, szczególnie tym młodszym oraz bycie bezkonfliktowym; (Zgadza się, Zgłaszam na u@ często i nie wdaje się w dyskusje ani się nie kłócę) - Posiadanie mikrofonu; (Tak) Proszę o pozytywne rozpatrzenie mojego podania, Wymagania spełniam Pozdrawiam Dawid Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KreatywnyAli Napisano 7 Kwietnia 2015 #300998 Udostępnij Napisano 7 Kwietnia 2015 No sorry ale dzisiaj widziałem Cie po raz pierwszy.Co prawda da sie z toba dogadać itd. ale troche za wcześnie jeszcze.Narazie na nie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...