Skocz do zawartości
Gość

<span class="ipsBadge ipsBadge_red">ODRZUCONE</span> By_Ferver Jako Admin :)

Rekomendowane odpowiedzi

Nick: By_Ferver

Wiek: 15 :)

Doświadczenie (w byciu adminem): Bylem na trzech serwach .

Znajomość AMXX (W skali 1-10): Myślę ,że 6 i więcej mi nie potrzeba, Pluginów pisać nie będę.

Staż w CS-sie: Gram od 10 roku życia na botach a potem serwery no i aż do teraz.

Steam / NonSteam: Non Steam

Dlaczego Ty: Po prostu chce zmienić dużo na tym codzie bo mi się podoba tylko ma wady, chciałbym się zająć czymś, często gram i uważam ,że mogę pomóc.No ale nie ważne. Uważam ,że mogę wiele wnieść i pomóc serwerowi, Jestem ogarnięty, Nie wyzywam, Często piszę na u@,że mam racje.

Czas jaki dziennie poświęcasz na CS-a: Zależy: od 1-6 h, Zależy czy mi się chce :) 

Kontakt: GG: 53544200

Wiadomość na Multi Head

Skype

Ts

Link do GameTracker'a:http://www.gametracker.com/player/By_Ferver/80.72.40.110:27027/ (Sory że tak mało minut ale gram i zwiększe je )

 

Wymagania: 

- Wchodzenie raz dziennie na forum; (Tak)

- Minimum 15 lat; (Tak)

- Minimum 7h spędzonych na serwerze w ciągu tygodnia; (Tak)

- Znajomość regulaminów serwera, forum jak i admina oraz przestrzeganie ich; (Tak) (Nie dostałem bana za kulturę ani złamanie regulaminu, same ss'y by się upewnić )

- Dawanie dobrego przykładu graczom, szczególnie tym młodszym oraz bycie bezkonfliktowym; (Zgadza się, Zgłaszam na u@ często i nie wdaje się w dyskusje ani się nie kłócę)

- Posiadanie mikrofonu; (Tak)

 

 

Proszę o pozytywne rozpatrzenie mojego podania, Wymagania spełniam :) 

 

Pozdrawiam Dawid

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Wymagania to Wymagania.

 

 

Za 14 dni złóż nowe podanie, Wszystko ok, Jak najbardziej jestem za lecz ekipy nie znasz, ludzi też, nie wiadomo.

 

 

Za 14 dni złóż podanie bo teraz bez znajomości kogo kolwiek i największego progu czyli minut przegranych to zapomnij.

 

 

Na Nie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach