Skocz do zawartości

Welcome to the

Welcome to my forums, full of great ideas.
Please register if you'd like to take part.

Nowa odsłona Multi-Head.pl

Z pewnością znajdą się rzeczy, które według ciebie mogą zostać zmienione - wspomnij o tym w temacie.

Jasille

Użytkownik

4 obserwujących

O Jasille

  • Tytuł
    Wygadany

Ostatnie wizyty

882 wyświetleń profilu
  1. Zmiana pluginu klanow obecny jest bezuzyteczny jedyna opcja, ktora sie w nim przydaje to dodatkowe monety, cios krytyczny to jakis zart na codzie 45k lvl gdzie zadna klasa tu nie bazuje na dmg od inta oprocz sheminatora, ktory nie dziala swoja droga juz mase czasu i nic z tym nie jest robione. Wyrzucenie calkowicie m4 z klasy jerem, scout mu w zupelnosci wystarczy + oslabienie lekko jego niewidki na niektorych mapach bez perkow typu soczewka ma sie wrazenie jakby powietrze w Ciebie strzelalo Dodanie nowych map i wywalenie tylu odmian dustow czy assasultow ilez mozna grac te same mapy bo innych Ci ludziki nie wybiora bo przeciez "DUST, DUST2 I ASSAULT ZYCIEM". @Rudaaaa Zadnego /wezperk najbardziej bezsensowna rzecz jaka ktos tu wymyslil nie bedzie zadnej zabawy jak kazdy to sobie kupi i bedzie latal ciagle z sekretem assasina co mape na jakims commanderze czy snajperze xxl, po to sa monety i sklep zeby sobie perki losowac, a nie jakis p2w plugin.
  2. Jasille

    f5.
  3. Jasille

    Witam tak jak w nazwie tematu przychodze z pytaniem odnosnie sheminatora, kiedy ta klasa zostanie naprawiona? Nie dziala juz dluzszy okres czasu, wiele razy ten temat byl juz poruszany, ale nigdy odpowiedzi nie bylo, takze kiedy dmg od inta w tej klasie zostanie przywrocony?
  4. Jasille

    Normalna klasa da sie tu nawet top1 w ranku wbic ruda tak jak ja to zrobilem sadisticiem zanim odebralem premki za godziny, z takim sekret czy bezlikiem sadistic jeszcze lepszy, wiec bambiki zawsze beda plakac jak nie potrafia grac i czerpac funu z gierki, perki nie maja tu znaczenia, bo potrafia plakac o kazdy perk to moze niech skasuja wszystkie lepsze perki i zostawia same smieciowe typu tytanowe naboje czy naboje pulkownika albo jaka reinkarnacja chociaz znajda sie tez tacy co i o to beda plakac, nie dogodzisz wszystkim tak to juz dziala we wszystkim w zyciu ;p
  5. Jasille

    Jak juz perki zostaly przywrocone, to co z sheminatorem? Kiedy zostanie naprawiony? Bo jak na razie dziala w nim tylko niesmiertelnosc na 5 sekund, a gdzie jest jego dmg od inta z mp5?
  6. Jasille

     zamknięty

    Zarezerwowac sobie nick musisz, masz taka opcje w sklepie za 1.23 pln na 1000 dni ;d Tu łap link: http://aquax1994.hekko24.pl/sklepsms_multihead/page/purchase?service=resnick
  7. Jasille

     odrzucone

    Na nie. - za mlody - brak steam - 14h przegranych oznacza tyle, ze rzadko kiedy jestes na serwerze ;p
  8. Jasille

    @Rudaaaa Autodestrukcja sluzyla bardziej do tiltowania ludzi bo do ranku te kille nic nie dawaly, fajny perk pod zabawe, a Ty lubisz sie bawic tak jak to bieganie z elektromagnesem, czy porazajacymi nabojami, badz podpalajacymi ;dy Bezlik i sekret spoko perki pomagaly dla graczy ze zwyklymi klasami rywalizowac z premkami, a nie tak jak teraz granie snajperem/sadisticem do 25k albo lewe nabijanie lvla przez dwie nocki aby 45k miec tak jak to niektore osoby juz to zrobily gdzie cos takiego powinno byc banowane i lvl kasowany Ci co niepotrafia grac i tak wyjda z serwera perki tu nie graja zadnej roli, bezlik na jeremie nic nie da jak ktos nie potrafi spraya z m4 to trafi 1 na 100 ammo xD, ewentualnie zawsze moga mu te m4 skasowac bo i tak scout starcza na tej klasie i jej stala niewidka bez zadnego kucania etc. @Rudaaaa Nie wiem kto chcial kasacji tych perkow kiedys za czasow pierwszego [email protected] tego coda byly te perki i graczy o kazdej porze byla masa nikomu to w niczym nie przeszkadzalo, cod to serwer do zabawy i funu, a nie tryhardu jak na jakims ffa, takie perki umilaly rozgrywke osobie, ktora go posiadala , a co do klas to mogliby naprawic Sheminatora, ktorego dzialajacego ostatnio widzialem wlasnie za czasow Jerema, czyli mase lat temu, a nadal ta klasa lezy i kwiczy procz niesmiertelnosci nic w niej nie dziala :), to ze ludzie graja premkami po takim czasie jaki serwer zyje to wcale nie dziwne jak od zawsze tu byly akcje premek za godziny, ale to nie jest powod aby kasowac perki, ktore sa podstawa na codach(mowie tu o bezliku i autodestrukcji). @Rudaaaa Myslisz, ze kiedys nie latali xxlkami z bezlikiem czy sekretem assasina? Potrafili nawet snajperem z elitkami latac is ie tak bawic, ale coz to serwer pod zabawe wiec nie wiem po co perki sa kasowane, tak jak wspominalem Ci co placza o to, ze bezlik za mocny niech sobie popatrza na takie betonowe, ktore teraz jest mocne, a kiedys trwalo 30 sekund , wiec co takie ludziki by powiedzialy, z tego zalu to jeszcze by sie pozabijali bo betonowe na 30 sekund ;D, a dwa ten perk nie jest dostepny dla jednej osoby kazdy ma takie same szanse aby to wydropic i sobie z tym grac, wiec tymbardziej nierozumiem skasowania tego ze wzgledu na zdanie jakichs placzkow, ktorzy nawet nie wiedza jak sie monety zdobywa czy placza o twoje kampienie w jakichs miejscach na mapie.
  9. Jasille

    Miny bijace 5k hp nic nie zmienia nadal beda sluzyly jako lokalizator kogos chociaz tutaj to za wiele nie daje patrzac na predkosc ruchu czy poruszanie sie poprzez bunnyhopa ;d Co do cpt price mozna go przywrocic, razem z terrorysta i starymi perkami typu bezlik ammo, sekret assasina, autodestrukcja etc ;d
  10. Jasille

     zaakceptowane

    Na tak, kolejne raczki do pracy zawsze sie przydadza, wiekszosc wymagan spelniasz, jedynie ten brak steama boli ;d
  11. Jasille

     odrzucone

    Niestety na nie - Brak steam - gt - rzadko kiedy Cie widze na serwerze.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...