Gość Guest Napisano 26 Lutego 2015 #281700 Napisano 26 Lutego 2015 Nick: |GAMER|Hajtus Wiek: 14 Doświadczenie (w byciu adminem): W adminowaniu mam duże , iż byłem i dobrze się sprawowałem . Znajomość AMXX (W skali 1-10): 9/10 komendy w consoli bany cfg , itd . amxmodmenu także. Staż w CS-sie: Gram w niego od 8 lat Steam / NonSteam: Steam Dlaczego Ty: Często wchodzę na cs'a , czytam na u@ - inni admini nie czytają a to bardzo denerwuje -.- , kulturalny. Czas jaki dziennie poświęcasz na CS-a: 2-3h Kontakt: skype : kubaj51 , lub do mnie na pv GAMETRACKER: http://www.gametracker.com/server_info/80.72.40.110:27027 to mi wyskakuje ...
Gość Guest Napisano 26 Lutego 2015 #281722 Napisano 26 Lutego 2015 Jestem na nie, za mało czasu na serwerze. Daj się poznać, graj dłużej.
Gość Guest Napisano 26 Lutego 2015 #281729 Napisano 26 Lutego 2015 http://www.gametracker.com/player/|GAMER|Hajtus/80.72.40.110:27027/ 320 minut... -Za mało h -9\10 AMXX? Proponuje AMXX Support, Za mało godzin jak na admina - Nie znasz ekipy - Nie zgłaszasz na u@ jak grałem... PS. Admini czytają i to dużo bardzo. Tylko np. Miny przejście: Hajtuś, Admin musi to sprawdzić a nie wierzyć na słowo... Wh musi sprawdzać by nie robić odrazu ss'ów i robić problemy tam gdzie ich nie ma i pozbawić kogoś gry... Na u@ często zgłaszacie pohopnie a nie jak sprawdzicie sami gościa, zabił Was przez Skill to narzekacie na WH... Codziennie mnie wyzywają od Aimów i Wh a są lepsi ode Mnie... Więc wiesz. Na NIE. Za 14 dni spróbuj i przegraj z 1200 minimum i poznaj ekipę
KreatywnyAli Napisano 26 Lutego 2015 #281760 Napisano 26 Lutego 2015 Kolejny raz składasz podanie a masz 320minut...Prosze Cie daj sobie spokój. Na nie