Skocz do zawartości

<span class="ipsBadge ipsBadge_red">ODRZUCONE</span> Próba 2 ;)

Gość Guest

Rekomendowane odpowiedzi

Nick: |GAMER|Hajtus

Doświadczenie (w byciu adminem):  W adminowaniu  mam duże , iż byłem i dobrze się sprawowałem . :)

Znajomość AMXX (W skali 1-10): 9/10 komendy w consoli bany cfg , itd . amxmodmenu także. :)

Staż w CS-sie: Gram w niego od 8 lat :)

Steam / NonSteam: Steam

Dlaczego Ty: Często wchodzę na cs'a , czytam na u@ - inni admini nie czytają a to bardzo denerwuje -.- , kulturalny.

Czas jaki dziennie poświęcasz na CS-a: 2-3h

Kontakt: skype : kubaj51 , lub do mnie na pv :)

GAMETRACKER: http://www.gametracker.com/server_info/80.72.40.110:27027

to mi wyskakuje ...

http://www.gametracker.com/player/|GAMER|Hajtus/80.72.40.110:27027/

320 minut...

-Za mało h

-9\10 AMXX? Proponuje AMXX Support, Za mało godzin jak na admina

- Nie znasz ekipy

- Nie zgłaszasz na u@ jak grałem...

PS. Admini czytają i to dużo bardzo. Tylko np. Miny przejście: Hajtuś, Admin musi to sprawdzić a nie wierzyć na słowo...

Wh musi sprawdzać by nie robić odrazu ss'ów i robić problemy tam gdzie ich nie ma i pozbawić kogoś gry...

Na u@ często zgłaszacie pohopnie a nie jak sprawdzicie sami gościa, zabił Was przez Skill to narzekacie na WH... Codziennie mnie wyzywają od Aimów i Wh a są lepsi ode Mnie... Więc wiesz.

Na NIE. Za 14 dni spróbuj i przegraj z 1200 minimum i poznaj ekipę

Oczywiście jestem na nie powody:

- godziny

- wgl. na servie ciebie prawie nie widze

-Kłamstwo -.- Twierdzisz że grasz w csa od 8 lat??? czyli grałeś juz w cs'a mając 6 lat??? Po za tym w poprzednim podaniu napisałeś że grasz tylko 3 -.- http://multi-head.pl/topic/55516-warto-spr%C3%B3bowa%C4%87/

Tak na przyszłość wklejam ci tu skale znajomości amx która jest w dziale AMX Support 

1 - Nie posiadasz wiedzy o AMXX.

2 - Wiesz mniej więcej co to AMXX, ale nie rozumiesz jeszcze o co w tym chodzi.

3 - Orientujesz się w AMXModMenu.

4 - Umiesz sprawnie korzystać z AMXModMenu.