Skocz do zawartości
Gość

<span class="ipsBadge ipsBadge_purple">ZAAKCEPTOWANE</span> by_HackeD na Admina :)

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie

 

 

Nick: by_HackeD (Stare konto: XxBufeczkaxX) zapomniałem hasła i nie przywróciło mi...

 

Wiek: HOT 17 xD

 

Doświadczenie (w byciu adminem): Pół roku na sieci, rozwinąłem Coda i z H@ ładnie ogarnialiśmy (Dobra współpraca i serwer rozwija się )

 

Znajomość AMXX (W skali 1-10): Myślę ,że 6 i więcej mi nie potrzeba, Pluginów pisać nie będę, Adminowałem 6 miechów i nie było żadnych skarg

 

Staż w CS-sie: Gram od 7 roku życia na botach a potem serwery no i aż do teraz, lekkie przerwy były, Adminem byłem pół roku.

 

Steam / NonSteam: Non Steam, Sprzedałem ponad 10 steamów kolegom i sobie nie zostawiłem xD, Więc zostałem na NON xD

 

Dlaczego Ty: Po prostu chce zmienić dużo na tym codzie bo mi się podoba tylko ma wady, chciałbym się zająć czymś, często gram i uważam ,że mogę pomóc, Co do adminów, zazwyczaj są lecz powinno być 2 adminów i jeden na spec a drugi gra, teraz jak widzę ,że połowa adminów daje bany nie wchodząc na spec to aż mi się płakać chce jaki poziom reprezentuje sobą... No ale nie ważne. Uważam ,że mogę wiele wnieść i pomóc serwerowi, Jestem ogarnięty, Nie wyzywam, Często piszę na u@ i admin ze mną współpracuje bo widzi ,że mam racje, Często mi pisze admin : "Nie ucz admina dzieci robić" dlatego chce pomóc bo już mam wszystko obcykane i nie chce im pupy truć na tym u@ tylko pomagać :)

 

Czas jaki dziennie poświęcasz na CS-a: Zależy: od 1-6 h, Zależy czy mi się chce :)

 

Kontakt: GG: 36954576

 

Wiadomość na Multi Head

 

Skype

 

Ts

 

Mumble

 

 

Link do GameTracker'a:

 

-http://www.gametracker.com/player/XxBufeczkaxX/80.72.40.110:27027/ (1130 minut) (Stare konto, hasła zapomniałem... nie przywróciło mi hasła)

 

-http://www.gametracker.com/player/by_HackeD/80.72.40.110:27027/ (200 minut)

 

(22 Godziny przegrane)

 

 

 

Wymagania:

 

- Wchodzenie raz dziennie na forum; (Tak)