Kristo Napisano 8 Lutego 2015 #272284 Udostępnij Napisano 8 Lutego 2015 W dzisiejszym wywiadzie uczestniczyć mi będzie nowo upieczony Admin DM TOP MAPS czyli Szlendi. Zapraszm do przeczytania Witaj Szlendi. Jest mi bardzo miło że zgodziłeś się na wywiad, na początku przybliż nam bardziej swoją osobę. Na imię mam Mateusz, na codzień pracuję jako kierowca w firmie kurierskiej, w wolnej chwili chętnie rozwiązuje krzyżówki i razem z ludźmi z MH wkręcamy ludzi .Właśnie byłem świadkiem jak wkręcałeś Malu na TS3 , mówisz że pracujesz jako kierowca, lubisz swoją prace czy nie za bardzo.Uwielbiam swoją pracę bo lubię jeździć autem, niekoniecznie osobowym. Marzyłeś o tym aby być kurierem ?. Ogólnie kurierem też, ale chciałbym się przesiąść na kursy międzynarodowe. Czyli chciałbyś być kierowcą auta ciężarowgo o ile się nie myle ?. Jak na razię chciałbym nabrać doświadczenia na busie w trasach międzynarodowych, potem może się pomyśli. To trzeba kiedyś zrobić kolego, skoro marzą ci się trasy międzynarodowe, ujawnij nam jaki zawód chciałeś sprawować gdy byłeś dzieckiem ?. Zawsze ciągnęło mnie do kierowania pojazdami, także przy tym chyba zostanę . To powodzenia Ci życzę żebyś wytwał jak najdłużej w tej pracy, przejdzmy do sportu, jaki preferujesz ?. Oczywiście siatkówka, uwielbiam grę jak i oglądać . Nie lubisz Piłki nożnej ?. Wiesz, po dokonaniach naszej "kochanej" reprezentacji wolę sobie tylko pokopać na podwórku . W poprzednim roku dość dobrze sobie radzili zwłaszcza z Niemcami, masz jakiś osiągniecia w Siatkówce ?. Udział w kilku zawodach, ale niestety bez podium . Powiedz nam od którego roku życia grasz w siatkówke ?. Gram od podstawówki, ciężko powiedzieć bo mam trochę przerw . Wiadomo praca itp..., przejdzmy trochę bardziej do Twojego życia prywatnego, znalazłeś już swoją wybranke serca ?. Wybacz, ale nie chcę by było to publicznie udostępnione. Oczywiście rozumiem Twoją decyzje, to powiedz nam jak znalazłeś się na MH ?.Wciągnął mnie tutaj mój młodszy siostrzeniec .Czyli