Guest Guest Posted December 14, 2014 #241160 Share Posted December 14, 2014 Moje propozycje: -naprawić respy na de_train, bo przy 15 graczach 2 osoby giną w CT - wyrzucić de_dust z powodu jednostronności mapy na rzecz anty-terrorystów i zerowej zabawy w TT. -wyrzucić de_xmasdust z powodów wymienionych wyżej + LAMPKI. -wyrzucić jeden z kabulów(są dwa), najlepiej ten śniegowy z ekwipunkiem, bo nie dość, że nadupca po oczach to jeszcze pieniędzy, celownika i połowy tekstur z daleka nie widać. - mapcycle na pewno potrzebuje zmian powtarzalności map na co najmniej 6, bo czasem jest coś w stylu dust inferno kabul, potem znow dust inferno dwie, trzy losowe mapy i historia sie powtarza. -nominacje map z uwzglednieniem powyzszego myślnika Link to comment Share on other sites More sharing options...
n-ty dzien Posted December 15, 2014 #241299 Share Posted December 15, 2014 Poprawiłem respawny na de_train. Odnośnie dustów - poczekajmy za opinią pozostałych graczy. Mapcycle zostanie jeszcze dzisiaj poprawiony. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Guest Posted December 15, 2014 #241384 Share Posted December 15, 2014 De_dust - zostaje nie widzialem zeby ludzie sie skarzyli a nawet grywalny jest Xmaxdust - tez wszyscy byli w szoku i sie mapka spodobala kabul - Jak dla mnie zostawic obydwa ale rozdzielic je jakos MC- ostatnio bylo De_dust2 + inf 3 razy pod rzad ale do tego proponuje osobny temat z vote Nominacje odpadaja bo beda grywane 4/5 map dziennie... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Guest Posted December 15, 2014 #241390 Share Posted December 15, 2014 Xmaxdust wywalić, ludzie się skarżą że im laguje przez te lampki co do nominacji map jestem za. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Guest Posted December 16, 2014 #241875 Share Posted December 16, 2014 de_dust oczywiście bym zostawił, wiadome jest, że mapka zdaje się być jednostronna, ale prawda jest taka, że jak terro zrashuje a nie będzie czekać i kampić to można nawet powiedzieć, że jest jednostronna ale ze wskazaniem na terro. de_xmasdust - mi nic nie lagowalo i nie mam przeciwwskazań. kabul wersja świąteczna - trochę mi się to nie podoba z broniami, bo terro ma niby blizej, ale ct tam kryje to i w praktyce wychodzi tak, że i tak ctki maja do tego dostęp, śnieg bije po oczach ale to kwestia przyzwyczajenia i pewnie poprzednia mapa była ciemna i takie jest wrażenie, celownik to kwestia ustawienia bo z tym też problemu nie miałem. Co do map to jeśli piszecie coś o vote to zarazem negujecie pomysł mapcyklu, który jest praktykowany od dawna na tym serwerze, jeśli miałoby być vote to wcale to nie jest zły pomysł, ale wydaje się, że mogłoby wystarczyć ułożyć mapcykl i byłoby całkiem dobrze.. Muszę przyznać, że w obecnej formie map cykl prezentuje się nieźle, ale nie idealnie i było często tak, że zmieniałem mapy oczywiście w porozumieniu z adminami oraz graczami, co było zazwyczaj bardzo dobrze odbierane przez graczy.. Nie wszystko jest idealne, ale można to wszystko jeszcze poprawić Pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
*AnGeLa* Posted December 17, 2014 #242425 Share Posted December 17, 2014 Jak dla mnie de_dust na pewno zostaje. Zastanowiłabym się tylko nad usunięciem kabula w wersji świątecznej bo rzeczywiście są na niego narzekania. po za tym mi też nic nie laguje i uważam , że jest w porządku. Link to comment Share on other sites More sharing options...
vision Posted December 21, 2014 #244126 Share Posted December 21, 2014 mnie tez nie laguje a jezeli chodzi o mapy duzo skarg jest na de_aztec wiara nie chce grac tego Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Guest Posted December 21, 2014 #244247 Share Posted December 21, 2014 To w sumie prawda, ale to klasyk i nawet jeśli ja jej bardzo nie lubię to i tak gram. Link to comment Share on other sites More sharing options...
n-ty dzien Posted December 22, 2014 #244573 Share Posted December 22, 2014 Zawsze możecie zrobić sobie ankietę z konkretnymi mapami i ich przydatnością na serwerze. Od tego jest forum. Śmiało. Link to comment Share on other sites More sharing options...
vision Posted December 26, 2014 #247085 Share Posted December 26, 2014 dust zostaje skargi sa znikome apozatym nie jest grany aż tak często Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Guest Posted December 26, 2014 #247519 Share Posted December 26, 2014 Jak będzie czas, to się zrobi taką ankietę z prawdziwego zdarzenia i ogarnię, ja ostatnio go mam mało, a jak jest, to tylko o godzinach trochę poznych.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Guest Posted January 3, 2015 #252517 Share Posted January 3, 2015 Dust to podstawa powinien zostać Link to comment Share on other sites More sharing options...
prezesik Posted January 6, 2015 #255139 Share Posted January 6, 2015 Moje zdanie dust zostaje od tego typu map kto pamieta zaczynal sie Cs. Kabul jedynie co to ten standartowy swiateczyny i kabul 2 dla mnie nie zbyt. Ktos tam wyzej pisal ze aztec lipa i Skargi w tym sa ale to bardzo dobra mapa. Trzeba cos ogarnac by wygrac w tt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Guest Posted January 6, 2015 #255229 Share Posted January 6, 2015 Dust jednostronny na korzyść CT? Nic bardziej mylnego, jak tt wpadnie od razu, to nie ma co zbierać. Stały mapcycle? Już kiedyś przedstawiłem swoją wersję- dust2, inferno, nuke, museum (kozak mapa, wgrajcie chociaż na próbę), blue (identyczny przypadek, jak museum), jest jeszcze de_cpl_mill czy mili (rozszerzona wersja mapki de_tuscan) Oczywiście jest jeszcze mirage, irak, cpl_strike.. Proponuję utworzyć oddzielny temat dotyczący stałego mc. Każdy mógłby przedstawić swoją propozycję map, a na koniec zrobić głosowanie i po sprawie. Demokracja! Z poważaniem, Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Guest Posted January 20, 2015 #262010 Share Posted January 20, 2015 de_tuscan - brak respów od strony terro de_prodigy - brak respów od strony ct Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Guest Posted January 22, 2015 #262774 Share Posted January 22, 2015 Popieram przedmówcę, na tuscanie padają bodajże 4 osoby na respie przy pełnym serwerze. Co do mapcyklu - dlaczego właściwie mapcykl? Nie lepiej dać możliwość nominacji map z restrykcją np. ostatnio 9 granych? Edit: Argument za wywaleniem mapcyklu na rzecz vote - w godzinach porannych zmusza się graczy do grania map mało znanych, mało popularnych, w efekcie czego wychodzą. Obecnie na inferno zeszło się 14 ludzi, zmiana na russka, zostaje garstka ;x Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lyubov Posted January 24, 2015 #263791 Share Posted January 24, 2015 jeżeli będzie vote to automatycznie będziemy co 10 map grali dusta czy nuke a to już jest totalnie bez sensu. Moim zdaniem mc powinien zostać, dzięki temu można poznać ciekawe mapy (np.de_blue). Link to comment Share on other sites More sharing options...
Toxi Posted January 24, 2015 #263806 Share Posted January 24, 2015 Jestem za propozycją Lyubov-a. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Guest Posted February 7, 2015 #271408 Share Posted February 7, 2015 Szczególnie fantastycznie wygląda poznawanie nowych map, kiedy nie ma w kogo strzelać. Brak możliwości nominowania ostatnio granych 10-12 map i jest spokój. Spójrzmy prawdzie w oczy - kiedy zagrasz 12 map z rzędu? Masz czas na to, żeby grać 5 godzin bez przerwy? Jeśli tak to podziwiam, zdradź tajemnicę jak to robisz. Do tematu: co robi dust4ever na serwerze? Mapa tak gówniana, że na płacz się zbiera. TT ma bliżej na bs niż CT. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yo00n Posted February 8, 2015 #271929 Share Posted February 8, 2015 Ponawiam prośbe o sprawdzenie i dodanie spawnow na kazdej mapie. Poki co nie ma jeszcze dogranych na mirage + zmniejszenie timelimit mapy do 20 min Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Guest Posted February 9, 2015 #272730 Share Posted February 9, 2015 Szczególnie fantastycznie wygląda poznawanie nowych map, kiedy nie ma w kogo strzelać. Brak możliwości nominowania ostatnio granych 10-12 map i jest spokój. Spójrzmy prawdzie w oczy - kiedy zagrasz 12 map z rzędu? Masz czas na to, żeby grać 5 godzin bez przerwy? Jeśli tak to podziwiam, zdradź tajemnicę jak to robisz. Do tematu: co robi dust4ever na serwerze? Mapa tak gówniana, że na płacz się zbiera. TT ma bliżej na bs niż CT. zgadzam się nie wiem co ta mapa robi na serwie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Guest Posted February 17, 2015 #276486 Share Posted February 17, 2015 Vote nie bedzie, jest cykl, zapewnia różnorodność i każdy znajdzie coś dla siebie.. A co do dust4ever to ta mapa odnosi sukcesy na wszystkich większych serwerowniach i tak samo u nas, a co balansu na niej to wystarczą umiejętności by obrócić wynik na korzyść ct. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Guest Posted April 13, 2015 #303886 Share Posted April 13, 2015 Uwaga, od dziś proszę wypisywać propozycję map do MC, ich układ, powtarzanie(bo niektóre mapy powinny być grane częściej). Proszę najlepiej argumentować swoje wybory. Z mojej strony można dodać cs_italy, de_dust mogłoby wrócić, cs_rio jest ciekawe, de_inferno2se, de_eldorado, de_algeria, może de_storm, de_zook (świetna mapa), de_sunny dodać do cyklu. Trzeba się dobrze zastanowić, mapy które będą miały najwięcej głosów zostaną dodane. Oczywiście powtarzając w swojej wypowiedzi mapę, którą zaproponował inny, aprobujecie ją. Link to comment Share on other sites More sharing options...
NcLR Posted April 15, 2015 #304438 Share Posted April 15, 2015 Gdzie jest temat z obecnym MC? Ode mnie 2 mapy cs_assault_city2 lub cs_assault_blizzard_final (obydwie zrównoważone) i de_rats_1337. Assault do cyklu a rats może być dla adminów:) Tak jak bym to wstępnie widział Mało znane lub mało grywalne mapy w miarę możliwości obstawiłem mapkami, na których chętniej każdy gra. Dodałem kilka z tytułów podanych przez Underka. Zawsze coś nowego:) de_inferno de_dust cs_assault_city2 de_algeria de_dust2 de_aztec de_train de_russka de_westwood cs_rio de_cpl_mill de_dust2 de_chateau de_mirage de_inferno2se cs_office de_dust2002 de_nuke de_piranesi de_dust2 de_zook cs_assault_blizzard_final de_cbble de_inferno de_hell de_kabul32 de_blue de_dust2 de_tuscan de_prodigy Link to comment Share on other sites More sharing options...
NcLR Posted April 16, 2015 #304789 Share Posted April 16, 2015 Tak jak bym to wstępnie widział Mało znane lub mało grywalne mapy w miarę możliwości obstawiłem mapkami, na których chętniej każdy gra. Dodałem kilka z tytułów podanych przez Underka. Zawsze coś nowego:) de_inferno de_dust cs_assault_city2 de_algeria de_dust2 de_aztec de_train de_russka de_westwood cs_rio de_cpl_mill de_dust2 de_chateau de_mirage de_inferno2se cs_office de_dust2002 de_nuke de_piranesi de_dust2 de_zook cs_assault_blizzard_final de_cbble de_inferno de_hell de_kabul32 de_blue de_dust2 de_tuscan de_prodigy Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts