Jump to content
Guest

Respy, mapy i pluginy.

Recommended Posts

Moje propozycje:

 

-naprawić respy na de_train, bo przy 15 graczach 2 osoby giną w CT

 

- wyrzucić de_dust z powodu jednostronności mapy na rzecz anty-terrorystów i zerowej zabawy w TT.

 

-wyrzucić de_xmasdust z powodów wymienionych wyżej + LAMPKI.

 

-wyrzucić jeden z kabulów(są dwa), najlepiej ten śniegowy z ekwipunkiem, bo nie dość, że nadupca po oczach to jeszcze pieniędzy, celownika i połowy tekstur z daleka nie widać.

 

- mapcycle na pewno potrzebuje zmian powtarzalności map na co najmniej 6, bo czasem jest coś w stylu dust inferno kabul, potem znow dust inferno dwie, trzy losowe mapy i historia sie powtarza.

 

-nominacje map z uwzglednieniem powyzszego myślnika

 

 

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites


De_dust - zostaje nie widzialem zeby ludzie sie skarzyli a nawet grywalny jest

 

Xmaxdust - tez wszyscy byli w szoku i sie mapka spodobala

 

kabul - Jak dla mnie zostawic obydwa ale rozdzielic je jakos

 

MC- ostatnio bylo De_dust2 + inf 3 razy pod rzad xD ale do tego proponuje osobny temat z vote

 

Nominacje odpadaja bo beda grywane 4/5 map dziennie...

 

 

Link to comment
Share on other sites


de_dust oczywiście bym zostawił, wiadome jest, że mapka zdaje się być jednostronna, ale prawda jest taka, że jak terro zrashuje a nie będzie czekać i kampić to można nawet powiedzieć, że jest jednostronna ale ze wskazaniem na  terro.

 

de_xmasdust - mi nic nie lagowalo i nie mam przeciwwskazań.

 

kabul wersja świąteczna - trochę mi się to nie podoba z broniami, bo terro ma niby blizej, ale ct tam kryje to i w praktyce wychodzi tak, że i tak ctki maja do tego dostęp, śnieg bije po oczach ale to kwestia przyzwyczajenia i pewnie poprzednia mapa była ciemna i takie jest wrażenie, celownik to kwestia ustawienia bo z tym też problemu nie miałem.

 

Co do map to jeśli piszecie coś o vote to zarazem negujecie pomysł mapcyklu, który jest praktykowany od dawna na tym serwerze, jeśli miałoby być vote to wcale to nie jest zły pomysł, ale wydaje się, że mogłoby wystarczyć ułożyć mapcykl i byłoby całkiem dobrze.. Muszę przyznać, że w obecnej formie map cykl prezentuje się nieźle, ale nie idealnie i było często tak, że zmieniałem mapy oczywiście w porozumieniu z adminami oraz graczami, co było zazwyczaj bardzo dobrze odbierane przez graczy.. 

 

Nie wszystko jest idealne, ale można to wszystko jeszcze poprawić :) Pozdrawiam :)

 

 

Link to comment
Share on other sites


Jak dla mnie de_dust na pewno zostaje. Zastanowiłabym się tylko nad usunięciem kabula w wersji świątecznej bo rzeczywiście są na niego narzekania. :) po za tym mi też nic nie laguje i uważam , że jest w porządku.

 

 

Link to comment
Share on other sites


Jak będzie czas, to się zrobi taką ankietę z prawdziwego zdarzenia i ogarnię, ja ostatnio go mam mało, a jak jest, to tylko o godzinach trochę poznych..

 

 

Link to comment
Share on other sites


Moje zdanie dust zostaje od tego typu map kto pamieta zaczynal sie Cs. Kabul jedynie co to ten standartowy swiateczyny i kabul 2 dla mnie nie zbyt. Ktos tam wyzej pisal ze aztec lipa i Skargi w tym sa ale to bardzo dobra mapa. Trzeba cos ogarnac by wygrac w tt.

Link to comment
Share on other sites


Dust jednostronny na korzyść CT? Nic bardziej mylnego, jak tt wpadnie od razu, to nie ma co zbierać.

 

 

Stały mapcycle? Już kiedyś przedstawiłem swoją wersję- dust2, inferno, nuke, museum (kozak mapa, wgrajcie chociaż na próbę), blue (identyczny przypadek, jak museum), jest jeszcze de_cpl_mill czy mili (rozszerzona wersja mapki de_tuscan) Oczywiście jest jeszcze mirage, irak, cpl_strike.. Proponuję utworzyć oddzielny temat dotyczący stałego mc. Każdy mógłby przedstawić swoją propozycję map, a na koniec zrobić głosowanie i po sprawie. Demokracja!

 

 

Z poważaniem,

 

Link to comment
Share on other sites


Popieram przedmówcę, na tuscanie padają bodajże 4 osoby na respie przy pełnym serwerze.

 

 

Co do mapcyklu - dlaczego właściwie mapcykl? Nie lepiej dać możliwość nominacji map z restrykcją np. ostatnio 9 granych?

 

 

Edit:

 

 

Argument za wywaleniem mapcyklu na rzecz vote - w godzinach porannych zmusza się graczy do grania map mało znanych, mało popularnych, w efekcie czego wychodzą. Obecnie na inferno zeszło się 14 ludzi, zmiana na russka, zostaje garstka ;x

Link to comment
Share on other sites


jeżeli będzie vote to automatycznie będziemy co 10 map grali dusta czy nuke a to już jest totalnie bez sensu. Moim zdaniem mc powinien zostać, dzięki temu można poznać ciekawe mapy (np.de_blue).

 

 

Link to comment
Share on other sites


Szczególnie fantastycznie wygląda poznawanie nowych map, kiedy nie ma w kogo strzelać. Brak możliwości nominowania ostatnio granych 10-12 map i jest spokój. Spójrzmy prawdzie w oczy - kiedy zagrasz 12 map z rzędu? Masz czas na to, żeby grać 5 godzin bez przerwy? Jeśli tak to podziwiam, zdradź tajemnicę jak to robisz.

 

 

Do tematu:

 

 

co robi dust4ever na serwerze? Mapa tak gówniana, że na płacz się zbiera. TT ma bliżej na bs niż CT.

Link to comment
Share on other sites


Ponawiam prośbe o sprawdzenie i dodanie spawnow na kazdej mapie. Poki co nie ma jeszcze dogranych na mirage + zmniejszenie timelimit mapy do 20 min

Link to comment
Share on other sites


 

Szczególnie fantastycznie wygląda poznawanie nowych map, kiedy nie ma w kogo strzelać. Brak możliwości nominowania ostatnio granych 10-12 map i jest spokój. Spójrzmy prawdzie w oczy - kiedy zagrasz 12 map z rzędu? Masz czas na to, żeby grać 5 godzin bez przerwy? Jeśli tak to podziwiam, zdradź tajemnicę jak to robisz.

 

 

Do tematu:

 

 

co robi dust4ever na serwerze? Mapa tak gówniana, że na płacz się zbiera. TT ma bliżej na bs niż CT.

 

 

 zgadzam się nie wiem co ta mapa robi na serwie.

 

Link to comment
Share on other sites


Vote nie bedzie, jest cykl, zapewnia różnorodność i każdy znajdzie coś dla siebie..

 

 

A co do dust4ever to ta mapa odnosi sukcesy na wszystkich większych serwerowniach i tak samo u nas, a co balansu na niej to wystarczą umiejętności by obrócić wynik na korzyść ct.

 

 

Link to comment
Share on other sites


Guest Guest

Uwaga, od dziś proszę wypisywać propozycję map do MC, ich układ, powtarzanie(bo niektóre mapy powinny być grane częściej). Proszę najlepiej argumentować swoje wybory.

 

 

 

Z mojej strony można dodać cs_italy, de_dust mogłoby wrócić, cs_rio jest ciekawe, de_inferno2se, de_eldorado, de_algeria, może de_storm, de_zook (świetna mapa), de_sunny dodać do cyklu. Trzeba się dobrze zastanowić, mapy które będą miały najwięcej głosów zostaną dodane. Oczywiście powtarzając w swojej wypowiedzi mapę, którą zaproponował inny, aprobujecie ją.

 

 

Link to comment
Share on other sites


Gdzie jest temat z obecnym MC? Ode mnie 2 mapy cs_assault_city2 lub cs_assault_blizzard_final (obydwie zrównoważone) i de_rats_1337. Assault do cyklu a rats może być dla adminów:)

 

 

 

Tak jak bym to wstępnie widział:) Mało znane lub mało grywalne mapy w miarę możliwości obstawiłem mapkami, na których chętniej każdy gra. Dodałem kilka z tytułów podanych przez Underka. Zawsze coś nowego:)

 

 

 

de_inferno

 

de_dust

 

cs_assault_city2

 

de_algeria

 

de_dust2

 

de_aztec

 

de_train

 

de_russka

 

de_westwood

 

cs_rio

 

de_cpl_mill

 

de_dust2

 

de_chateau

 

de_mirage

 

de_inferno2se

 

cs_office

 

de_dust2002

 

de_nuke

 

de_piranesi

 

de_dust2

 

de_zook

 

cs_assault_blizzard_final

 

de_cbble

 

de_inferno

 

de_hell

 

de_kabul32

 

de_blue

 

de_dust2

 

de_tuscan

 

de_prodigy

 

 

Link to comment
Share on other sites


Tak jak bym to wstępnie widział:) Mało znane lub mało grywalne mapy w miarę możliwości obstawiłem mapkami, na których chętniej każdy gra. Dodałem kilka z tytułów podanych przez Underka. Zawsze coś nowego:)

 

 

 

de_inferno

 

de_dust

 

cs_assault_city2

 

de_algeria

 

de_dust2

 

de_aztec

 

de_train

 

de_russka

 

de_westwood

 

cs_rio

 

de_cpl_mill

 

de_dust2

 

de_chateau

 

de_mirage

 

de_inferno2se

 

cs_office

 

de_dust2002

 

de_nuke

 

de_piranesi

 

de_dust2

 

de_zook

 

cs_assault_blizzard_final

 

de_cbble

 

de_inferno

 

de_hell

 

de_kabul32

 

de_blue

 

de_dust2

 

de_tuscan

 

de_prodigy

 

 

Link to comment
Share on other sites


Guest
This topic is now closed to further replies.


  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...