Skocz do zawartości
Inte Tillgänglig Danke:*

Ciekawy wywiad z DanceMacabre. O jego pasji i nie tylko :)

Rekomendowane odpowiedzi

[align=center]W dzisiejszym wywiadzie starałam przybliżyć się Wam, Drodzy Czytelnicy, jednego z administratorów serwera DD2+DM - @DanceMacabre. Ma na imię Michał i to jedyne, co mogę Wam zdradzić. Więcej możecie dowiedzieć się czytając poniższy wywiad. Gorąco zapraszam!

[/align]

 

[align=center] [/align]

 

[align=center] [/align]

 

[align=center] [/align]

 

[align=center]Witaj. Cieszę się, że zgłosiłeś się do wywiadu. Na sam początek opowiedz coś o Twojej osobie.

[/align]

 

[align=center] [/align]

 

[align=center]Cześć. Mam na imię Michał, jestem uczniem technikum logistycznego, a w weekendy pracuje. Uwielbiam chodzić do szkoły to moja pasja... (przecież żartuje ;p). Jestem naczelnym szydercą, lubię szydzić (taka moja zła cecha) :). Dobrych cech nie posiadam, a może jakieś jednak są i może wyjdą później podczas wywiadu ;). Szkoła jak szkoła, nauka na poziomie 4. Co do mojej pracy to nie jest kolorowo SEPM Wronki, 12h przy linii, ale zarabiać trzeba. Nie można żyć cały czas obciążając rodziców. Moja pasja? Samochody ciężarowe jak i osobówki. Aktualnie pracuje nad dwoma projektami odbudowy, co pochłania wiele czasu i pieniędzy. Jestem szczęśliwym nastolatkiem, który potrafi poradzić sobie w życiu niezależnie od sytuacji ;).[/align]

 

[align=center] [/align]

 

[align=center]Już na początku można zauważyć, że pracowity z Ciebie mężczyzna. Tak właściwie gdzie mieszkasz?

[/align]

 

[align=center] [/align]

 

[align=center]W domu jednorodzinnym ;p. A tak właściwie to w małym miasteczku niedaleko Poznania. No dobra w średnim około 25 tyś osób, ale tak na prawdę nic tu się nie dzieje ;).[/align]

 

[align=center] [/align]

 

[align=center]Rozumiem. Masz może rodzeństwo?

[/align]

 

[align=center] [/align]

 

[align=center]Tak. Mam rodzeństwo, a dokładnie brata, który jest starszy ;).[/align]

 

[align=center] [/align]