Guest Guest Posted August 23, 2014 #198871 Share Posted August 23, 2014 Ile Rambo ma max int , bo nie mogę się dopytać na serwerze?Mówili,ze 200 , a ja mam 222 i nic.Czy to nie jest przesada?Moim zdaniem max int na Rambo powinno być 220-230.Gracze płaczą,jest może z 5 osób które wytrzymają takie dmg,ale nie rozumiecie ze za tydzień wszyscy będziecie mieć po 300hp?Denerwują mnie juz te teksty typu nie umiesz grać , tylko rakiety , a w topce byłem 2 razy i co? Link to comment Share on other sites More sharing options...
ikz' Posted August 23, 2014 #198879 Share Posted August 23, 2014 Zdaje mi się, że max int to 250. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Guest Posted August 23, 2014 #198894 Share Posted August 23, 2014 To powodzenia jak 300hp+ na hita bd ściągał. Link to comment Share on other sites More sharing options...
3p1c F41L Posted August 23, 2014 #198968 Share Posted August 23, 2014 To wlasnie bedzie za mocne rambo i tak duzo bije powinno mu sie zmniejszyc dmg z rakiet ale dodac cos innego bo jak wykorzysta te rakiety to nic nie ma.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Guest Posted August 23, 2014 #198997 Share Posted August 23, 2014 Rambo przede wszystkim powinien mieć M60, a jeśli nie ma takiej broni w dostępnych pluginach, to M249. Zamiast rakiet łuk, czyli pewnie plugin z kuszą, a po naciśnięciu "c" załadowanie bełta z ładunkiem wybuchowym, których byłoby np. 3 sztuki. Może też jakaś losowa niewrażliwość na pociski, np. ignorowanie trafień 1/8. To są cechy najpowszechniej kojarzone z tą seria filmów, więc wydają mi się najbardziej sensowne dla klasy, która ma tak się nazywać. Rakiety samonaprowadzane bardzo mi się podobają, ale może dać je jakiejś innej klasie, żeby pasowało do nazwy. Chyba że uznać te rakiety za umowne "wybuchowe coś tam", co Rambo powinien mieć. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Guest Posted August 23, 2014 #199197 Share Posted August 23, 2014 Rakiety muszą zostać bo to główny atut klasy.Epick fail może raczej zmniejszyć max dmg do 250-300 , ale dodać coś żeby nie był bezbronny Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts