Skocz do zawartości

Zmiany/Poprawy/Modyfikacje (Cod 400)


Del

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 91
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Perk Notatki kapitana nie dzialaja

Perk kamuflaz nie dziala

Poprawione.

 

@Edit.

Poprawa działania INT. (wczytywanie podstawowego int)

 

Zmiany w int:

Sniper 70 -> 60

Saper 45 -> 25

 

Dodanie blokady stawiania min na BS

Dodanie wyświetlania obrazeń miny przy jej stawianiu

Dodanie dodatkowego expa przy eksplozji miny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

uważam że klasa rambo jest za słaba jak na premium moze by jej dodac jakas niewidke lub 1/3 z he 

 

przydalo by się rowniez zeby z min i rakiet zaliczalo do ranku bo gdy ktos gra klasa co ma rakietki lub miny jest to denerwujace 

 

moze niech wiecej osob sie wypowie pod tym co napisalem :)

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do rakiet się nie zgadzam, ponieważ ludzie graliby klasą "Duch Kapitana" itp. Nie było by praktycznie gry, bo ludzie zabijali by się tylko praktycznie z rakiet. Jeśli chodzi o klasę rambo można jej dać 1/4 z  granata i spadek niewidzialności do 60%. 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Osobiście mi klasa rambo pasuje, lecz parę osób pisało już o ulepszeniu jej, tak więc można dać jakiś dodatek (nie za silny np jak proponowaliście bezlik). 1/3 z he to całkiem ciekawa propozycja. Mogłoby to być równie dobrze zmniejszenie widoczności.

 

 

 

Aczkolwiek wszystko zależy od Dela :)

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

uważam że klasa rambo jest za słaba jak na premium moze by jej dodac jakas niewidke lub 1/3 z he 

 

przydalo by się rowniez zeby z min i rakiet zaliczalo do ranku bo gdy ktos gra klasa co ma rakietki lub miny jest to denerwujace 

 

moze niech wiecej osob sie wypowie pod tym co napisalem :)

 

 

Bałem się, że niedługo gracze będą pisali, że ta klasa jest za mocna, a ty piszesz, że za słaba. :P Pomyśl sobie, jak będziesz miał te 100 inty + te samonaprowadzające się rakiety. 

 

 

 

Jedynie co bym zmienił to to, że gdy powiedzmy wystrzelimy 30 strzałów przeładujemy w M4, to w famasie też magazynek się traci. 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak ale co z tego jak strzelisz tymi 2 rakietami ? zabijesz 2 graczy czasami moze wiecej a potem ? masz tylko te m4 i famasa za malo jak dla mnie, gdyby ta klasa byla dobra to by wiecej ludzi gralo a nie tylko evo i ty ;d najbardziej licze na niewidke lub he ale moze ktos ma jeszcze jakis inny pomysl ?

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. Rambo nie będzie miał niewidki.

2. Rambo nie dostanie broni 1/1.

3. Rambo nie dostanie dodatkowych rakiet.

Strzelec wyborowy powinnien miec 1 bron bo ma 2 notatki z czego jest nie do zabicia przez kapitana i konspiranta..

Powinien miec tylko m4 lub ak a nie 2 bronie

Lub zabrac te pociski i dac oslepienie takie jak posiadal wczesniej

Tak jak pisałem na serwerze. To że nie potrafisz kogoś zabić klasą premium to Twój problem. 1/1 z Scouta/AWP to za mało?

 

Patrząc na to logicznie:

Ilość graczy 20~30.

Przecietnie na team 10/15 osób.

Na początku rundy rozbiegają sie przecietnie w 3 strony (3~5 graczy w grupie).

Odejmuje klasy które wolniej biegają (Space Marine).

Odejmuje osoby które nie potrafia grać na maly dystans (osoby z 1/1 scout).

Wychodzi na to ze przecietnie spotykaja sie osoby 2vs2. Wiekszość klas ma bronie szybkostrzelne (reszte pomijam - nie ma znaczenia).

=

Masz nikłą szanse że spotkasz sie z klasą równocześnie posiadającą blokade na pociski.

Poza tym zawsze możesz zmienić klase na np Rambo... czy też na klase której obecnie nie ma.

 

 

@ Zmiany:

Przeliczniki klas zostaną podane pod koniec dnia (opcja statystyki)

Strzelec blokuje 1 pocisk (zamiast 2) (Modyfikacja specialnie dla słabych graczy z premium :) )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

komendant ma nadal 1/13

 

 

Nie ma

 

 

 

 

 

Jeszcze raz:

 

 

 

Wszystkie klasy zostały robione od podstaw na podstawie starych (bronie) z nowymi statystykiami i bonusami (część).

 

 

 

To nie była kwestia kopiowania i wklejania bo nie miałem żadnego źródła. Dlatego też żadna z klas nie posiada "ukrytych" statystyk.

 

 

 

Jedyne ukryte statystyki będą w kolejnej rzeczy którą dodam na serwer... (będzie o tym temat z objaśnieniem działania itd)

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...