Teez. Napisano 10 Lipca 2014 #177246 Udostępnij Napisano 10 Lipca 2014 [align=center] - Mateusz to zapracowany człowiek, działa z wielką korzyścią na sieć, urozmaicając forum i serwery. W przeciągu jednego roku doszedł do najwyższej posady jaką jest Administrator, przednio obejmując wszystkie stanowiska po kolei (szczegółów dowiecie się z wywiadu). Nie pozostaje mi nic innego jak zaprosić Was do przeczytania. Zapraszam! [/align] [align=center] [/align] [align=center]Witaj n-ty, dziękuję, że zdecydowałeś się na wywiad . Opowiedz Nam coś o Sobie. [/align] [align=center] [/align] [align=center]Witaj Tello. Mam na imię Mateusz, pochodzę i mieszkam w najstarszym polskim mieście - Kaliszu. Jestem studentem wychowania fizycznego, miłośnikiem sportu (w szczególności piłki nożnej) i dobrej zabawy. [/align] [align=center] [/align] [align=center]Oo, nie spodziewałem się. Życzę sukcesów w nauce i sporcie. Co robisz w dni robocze? [/align] [align=center] [/align] [align=center] Dzięki. Od rana na uczelni, po zajęciach (czasem w trakcie ) dorabiam jako kierowca busa. Trenuję również i kopię się po czole w IV-ligowym klubie piłkarskim. Na brak zajęć nie narzekam. W wolnej chwili zbijam bąki i działam na MH. W weekendy staram się spędzać jak najwięcej czasu ze znajomymi. Lubimy uderzyć od czasu do czasu na imprezę, dlatego niekiedy rozmawiam z Tobą czy innymi na SB z konewką nad głową. [/align] [align=center] [/align] [align=center]Hehe, typowe weekendy dla osób +18 . Hmm, pochwal się Nam Swoimi osiągnięciami sportowymi. [/align] [align=center] [/align] [align=center]Obecnie w nożną gram już typowo 4-fun'owo. Wiadomo, 4-liga, piłkarz-parodysta. Za gówniarza marzenia były, jednak z czasem trzeba było je zweryfikować. Czasy juniora wspominam najlepiej i z tamtego okresu udało mi się zebrać kilka nagród drużynowych i indywidualnych, w tym najcenniejszą z turnieju międzynarodowego (jako trampkarz) . O te drugie zawsze było mi łatwiej, bo grałem w przodzie. Swoją skromną gablotkę co jak