Skocz do zawartości
Teez.

Zapraszamy do studni! Nocny wywiad z n-tym dniem.

Rekomendowane odpowiedzi

[align=center] - Mateusz to zapracowany człowiek, działa z wielką korzyścią na sieć, urozmaicając forum i serwery. W przeciągu jednego roku doszedł do najwyższej posady jaką jest Administrator, przednio obejmując wszystkie stanowiska po kolei (szczegółów dowiecie się z wywiadu). Nie pozostaje mi nic innego jak zaprosić Was do przeczytania. Zapraszam! [/align]

 

[align=center] [/align]

 

[align=center]Witaj n-ty, dziękuję, że zdecydowałeś się na wywiad  :). Opowiedz Nam coś o Sobie.

[/align]

 

[align=center] [/align]

 

[align=center]Witaj Tello. Mam na imię Mateusz, pochodzę i mieszkam w najstarszym polskim mieście - Kaliszu. Jestem studentem wychowania fizycznego, miłośnikiem sportu (w szczególności piłki nożnej) i dobrej zabawy.

[/align]

 

[align=center] [/align]

 

[align=center]Oo, nie spodziewałem się. Życzę sukcesów w nauce i sporcie. Co robisz w dni robocze?

[/align]

 

[align=center] [/align]

 

[align=center] Dzięki. Od rana na uczelni, po zajęciach (czasem w trakcie  :P) dorabiam jako kierowca busa. Trenuję również i kopię się po czole w IV-ligowym klubie piłkarskim. Na brak zajęć nie narzekam. W wolnej chwili zbijam bąki i działam na MH. W weekendy staram się spędzać jak najwięcej czasu ze znajomymi. Lubimy uderzyć od czasu do czasu na imprezę, dlatego niekiedy rozmawiam z Tobą czy innymi na SB z konewką nad głową.

[/align]

 

[align=center] [/align]

 

[align=center]Hehe, typowe weekendy dla osób +18  :D. Hmm, pochwal się Nam Swoimi osiągnięciami sportowymi.

[/align]

 

[align=center] [/align]