Skocz do zawartości
Teez.

Spowiedź Numerka!

Rekomendowane odpowiedzi

[align=center] Cześć Wam. Dzisiaj przychodzę do Was z Letnim Wywiadem z Adminem Serwerów COD. Bardzo zaangażowany w rozkręcenie serwera Cod #2. Pracowity, otwarty do ludzi. Poznajcie go Sami. Zapraszam do lektury!

[/align]

 

 

 

 

 

 

 

- Siemanko @NumberOne trudno było o wywiad, bo co chwila miałeś kare, no ale w końcu możemy pisać :crazy:.Tak, więc na początku przybliż Nam Swoją osobę

 

 

Siemaneczko Teeziu. Dzięki za całkiem ciekawy wstęp :). Nazywam się Paweł, mam 17 lat, a pod koniec października upragnione 18. Pochodzę z małej wsi około 70 km od Krakowa. Jestem uczniem (a raczej byłem) 2 klasy liceum o profilu matematyczno-informatycznym. Interesuje się grafiką komputerową - kto wie, może właśnie z nią będzie wiązać się moja przyszłość, zobaczymy. Bardzo lubię również sport. Trenowałem kiedyś piłkę nożną, ale z powodu braku czasu zrezygnowałem. Teraz większość sportu, który uprawiam to głównie wieczorami z kumplami gra w siatkę, czy nogę oraz na wf'ie. Z racji, że jestem "informatykiem" jednym z moich zainteresowań jest "zabawa" telefonem. Chodzi o zabawę w takim stylu: zmiany systemu, odblokowania specjalnych opcji telefonu i inne, o których nie ma potrzeby wspominać. 

 

 

- Hmm. Dobry będzie z Ciebie informatyk (mam nadzieję). Powiedz, co porabiasz na codzień? 

 

Na codzień oczywiście szkoła, która się skończyła. Z racji, że mam plany kupić nowy komputer pracuję razem z tatą żeby wpadło troszkę grosza. Poza tym w domu dużo obowiązków - młodsze rodzeństwo, nowy dom, mimo tego, że w nim mieszkamy ciągle wymaga pracy. Staram się też poświęcać jak najwięcej czasu sieci, ale nie zawsze mam możliwość. Poza tym praktycznie codziennie idę na boisko z kolegami, co sprawia, że mój czas jest jeszcze bardziej ograniczony, ale cóż jakoś trzeba dawać sobie radę i starać się to wszystko zebrać, żeby było jak najlepiej.