Skocz do zawartości
Gość

[ZAMKNIĘTY]Przydatne propozycje

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, mam do zaproponowania pewne propozycje, które według mnie bardzo poprawiły by grę na DM :) Nie ma co się rozpisywać, napiszę krótko i zwięźle, oto one:

 

 

 

1. Usunięcie ochrony po zrespieniu gracza.

 

2. Usunięcie zbędnego napisu po prawej stronie ekranu po zabiciu gracza nożem.

 

3. Trzecią propozycją jest respawn graczy, a mianowicie ich miejsca. Można by zrobić tak, by każdy gracz respił się w losowym miejscu (na całej mapie), bądź hm, niech drużyny TT oraz CT respią się na swoich respach, lecz można by to rozszerzyć bardziej, bo teraz te respy są jakoś bardzo dziwne, tworzą się takie "fale graczy", czyli nie respią sie losowo, tylko w dużych grupach na raz i czasem oblegane jest b, a długa pusta, drugim razem resp kolo długiej, więc długa jest zalana, a reszta pusta :) Wtedy na całej mapie by się coś działo.

 

4. Włączyć plugin na pokazywanie zabranej ilości hp graczowi, tak jak jest na only dd2 :)

 

 

 

Proszę o rozważenie tych propozycji, naprawdę ułatwiły by grę :) Reszta w jak najlepszym porządku :)

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


No więc co do pierwszej propozycji jestem na Nie ponieważ to będzie trochę bez sensu jeżeli kilku graczy będzie na respie przeciwnika.

 

Co do drugiej propozycji jestem jak najbardziej na tak, to samo trzecia propozycja.

 

 

 

Co do 4 propozycji jestem neutral ponieważ bardzo ułatwi grę dla graczy .

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


 

No więc co do pierwszej propozycji jestem na Nie ponieważ to będzie trochę bez sensu jeżeli kilku graczy będzie na respie przeciwnika.

 

 

 

 

Jeśli zmienią się respy to usunięcie ochrony będzie dobre :) Nie raz zraszowałem na resp przeciwnika i musiałem czekać żeby bariera zniknęła, celownik wycelowany na głowie, nagle gracz orientuje się, że tu jestem i mnie zabija.. Skoro udało mi się przemknąć na resp wroga co wcale łatwe nie jest, tymbardziej na DM, to powinienem dostać swoją nagrodę i walnąć kilka głów :)

 

 

 

 

 

@down

 

 

 

4. Również neutral jak bydlak, pokazywanie HP posiada tylko Vip i to jest dobrze zrobione :P.

 

Dlaczego VIP ma mieć tylko ten przywilej? :) Według mnie i tak ma dobrze mając rosnące hp i kevlar z helmetem. Jest to trochę nie fair wobec innych graczy, fakt, wiem, że nikt nikomu nie broni VIP-a kupować, ale nie każdy może ma taką możliwość, może ktoś nie chce wydawać pieniędzy na takie coś, dlatego te HP było by okej :P

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Ja również krótko i zwięźle piszę:

 

 

 

1. Jak dla mnie zarąbisty pomysł, sama chciałam o takowym pisać :).

 

PS. Bydlak czy ja wiem czy byłoby to bez sensu? Mi osobiście to przeszkadza :(.

 

 

 

2. Usunięcie napisu po prawej stronie ekranu po zabiciu gracza nożem - to można usunąć, lecz nie usuwać tego na środku ekranu kto zabił kogo :D.

 

3. Co do tej propozycji jestem neutral, w sumie na początku mi nie odpowiadało, a teraz już mi to zwisa i powiewa :P.

 

4. Również neutral jak bydlak, pokazywanie HP posiada tylko Vip i to jest dobrze zrobione :P.

 

 

 

 

 

Pozdrawiam :)

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


1. jak najbardziej tak denerwuje mnie to strasznie gdy jestem na respie i przeciwnik we mnie atakuje a ja tylko aptzre jak gine bo on ma ochrone

 

2. nie zwracam na to uwagi

 

3. jestem za tym aby tt repili sie w swoim miejscu a tt na swoim zeby nie bylo tak jak jest teraz ze garcze tt przejmą B a ct zaczną sie tam respic i 5 sekund i tt nie ma

 

4. dla mnie obojetne chociaz tez bym wolal widziec 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Co do 1 punktu pomyślcie obiektywnie. Was denerwuje, że nie zabieracie hp gościowi z ochroną, a pomyślcie co by było gdyby 5 tt zrashowało na resp ct i 1 gość zostanie zabity 15 razy... jak dla mnie NIE

 

 

 

2. Pomysł dobry, nie będzie nic zawadzało.

 

3. Respy jak dla mnie również są dobrze (nie wiem czy tylko ja mam takie odczucie). Więc jak dla mnie nie trzeba ruszać

 

4.Neutral plugin fajny, ale gracze Vip mają urozmaicenie.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


 

Co do 1 punktu pomyślcie obiektywnie. Was denerwuje, że nie zabieracie hp gościowi z ochroną, a pomyślcie co by było gdyby 5 tt zrashowało na resp ct i 1 gość zostanie zabity 15 razy... jak dla mnie NIE

 

 

 

 

Kurde Evo skoro zraszowałem, no to już jest błąd drużyny przeciwnej, że mnie wpuścili i tak jak na innych serwerach zginą, ale z własnej winy, o to chodzi, żeby do tego nie dopuścić, a co do zabicia gościa 15 razy to wątpię żeby na DM się to udało, pomyśl logicznie błagam.. Nawet jak załóżmy TT respi się na środku, to ja go nie mogę z RESPTA CT zabić z awp, bo ma DENNĄ OCHRONĘ, to jest żałosne.. Po to jest DM żeby się fajnie pozabijać, a nie chronić jakimiś głupotami..

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


1. ochrona po zrespieniu , jest niepotrzebna [będzie więcej fragów]

 

2. może zostać , chyba że laguje serwer 

 

3. losowy respawn  - dobra myśl 

 

4. Pokazywanie ile się wzięło hp - przydatne

 

 

 

1,3,4 jestem na Tag

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Co do 1 to osobiście też mi to strasznie przeszkadza, też jestem za tym żeby to usunąć lub skrócić czas ochrony.

 

2. Te napisy są w ogóle nie potrzebne, można usunąć.

 

3. Wydaję mi się, że było by lepiej tak jak ascxw napisał, niech gracze respią się na całej mapie, bo za duże grupki się robią.

 

Co do 4, jest mi to obojętne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Nie no z respami to chodziło mi o to, że co chwile tworzą się mega grupy, a powinno być losowo w okolicach respów, lecz na B w przypadku ct i na środku w przypadku tt, to moim zdaniem przesada, jakiś czas temu respy były okej, niepotrzebnie dodano na A jak i B oraz środku tak jak opisalem wyżej, przemyślcie to wszystko :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


1. Usunięcie ochrony po zrespieniu gracza.

 

O ile mnie pamięć nie zawodzi, to z usunięciem tej osłonki będzie problem, bo nie ma kontaktu z tą osobą co robiła dm.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Hmm i serio się nie da nic zrobić? Na pewno nie jest to trudne :P I jestem pewien, że ktoś z Was znalazłby to i usunął bez problemu :D

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Mi przeszkadzają napisy , kiedy ktoś zabija kogoś z noża , trzeba kryć się i odczekać aż on zniknie , bo jest centralnie na celowniku.

 

Co do ochrony mam mieszane zdanie , może nie ma sensu jej całkowicie usuwać , ale zmniejszyć czas jej działania . 

 

Co do 3 punktu jestem jak najbardziej za DM to DM powinien wyglądać jak on , a nie że CT respi się koło siebie na TT koło siebie . Grałam na paru DM i tam naprawdę grało się na poziomie .

 

Mam nadzieję że Admini zgodzą się na tą zmianę i wprowadzą te pomysły w życie ;)

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Wypowiem się co do pierwszego punktu. Jestem za zniesieniem ochrony, jeśli da się wbić resp drużyny przeciwnej ( co jest bardzo trudne).. i co potem ? Mogę stać  jak frajer i czekać jak się bariera skończy? Albo może skitrać gdzieś w ciemności i czekać? Jestem za usunięciem tej głupiej bariery.

 

Co do punktu trzeciego jestem za rozszerzeniem respa, dobrze powiedziane.. teraz Tworzą się tzw "fale" np na długa itd... 

 

A punkt czwarty jest dla mnie obojętny, lepiej chyba zostawić tak jak jest.. bo zacznie się durnowate skanowanie i tyle będzie z tej gry...

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


1. Usunięcie ochrony po zrespieniu gracza.

 

2. Usunięcie zbędnego napisu po prawej stronie ekranu po zabiciu gracza nożem.

 

3. Trzecią propozycją jest respawn graczy, a mianowicie ich miejsca. Można by zrobić tak, by każdy gracz respił się w losowym miejscu (na całej mapie), bądź hm, niech drużyny TT oraz CT respią się na swoich respach, lecz można by to rozszerzyć bardziej, bo teraz te respy są jakoś bardzo dziwne, tworzą się takie "fale graczy", czyli nie respią sie losowo, tylko w dużych grupach na raz i czasem oblegane jest b, a długa pusta, drugim razem resp kolo długiej, więc długa jest zalana, a reszta pusta :) Wtedy na całej mapie by się coś działo.

 

4. Włączyć plugin na pokazywanie zabranej ilości hp graczowi, tak jak jest na only dd2 :)

 

 

 

 

 

1.Tak jak pisałem będzie z tym problem.

 

2.Ten napis miał być już dawno usunięty, zapewne tak się stanie na dniach.

 

3. Respawn na razie zostaną takie jakie są.

 

4. Bullet Damage jest, ale tylko dla vipa.

 

/close

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


***Wiadomość wygenerowana automatycznie***

 

 

 

 

q0ej.png

 

 

 

 

Wątek został zamknięty przez moderatora forum.

 

Jeśli się z tym nie zgadzasz raportuj ten post u moderatorów lub administratorów.

 

Pozdrawiamy

Zespół Multi-Head.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...