Skocz do zawartości
Pos

Polepszenie klas.

Rekomendowane odpowiedzi

Gracze przeważnie grają tylko dwoma a najwyżej trzema klasami(elektryk, amadeusz, bil laden). Dlatego może trzeba niektóre klasy polepszyć aby większy wybór był.

 

Proponuje.

 

Klasa Kleryk

 

Opis: 2 Apteczki oraz gdy kuca zmniejsza mu się widoczność

 

Bronie: Famas, ak47

 

 

 

 

Mini Twin

 

Bronie: Scout

 

Opis: 1/2 z scouta, 2 rakiety, 2 skoki

 

(Ta klasa w ogóle nie działa na serwerze)

 

 

Obrońca

 

Bronie: m249

 

Opis: 1/18 z m249, widzi miny.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Kleryk - chętnie bym sobie zagrał tą klasą :D

 

Mini Twin - dodał bym mu jeszcze mp5 z 1/4.

 

Obrońca - nie sądzę, żeby była lubiana przez graczy, zazwyczaj wybierają znane, bądź które fajnie brzmią. A jeżeli już to zmniejszyłbym tutaj szanse na natychmiastowe zabicie do 9-11.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Gość Guest

new const nazwa[]   = "Kleryk";

new const opis[]    = "2 Apteczki oraz gdy kuca zmniejsza mu się widoczność";

new const bronie    = (1<

new const zdrowie   = 50;

new const kondycja  = 100;

new const inteligencja = 10;

new const wytrzymalosc = 40;

 

new const nazwa[]   = "Mini Twim";

new const opis[]    = "1/4 z scouta,1/6 na wyrzucenie broni przeciwnika  2 rakiety, 2 skok";

new const bronie    = (1<

new const zdrowie   = 20;

new const kondycja  = 150;

new const inteligencja = 10;

new const wytrzymalosc = 20;

 

 

new const nazwa[]   = "Maszynista.";

new const opis[]    = "1/11 z m249, Zadane obrażenia nie są osłabiane przez wytrzymałość klasy przeciwnika 7 skoków";

new const bronie    = (1<

new const zdrowie   = 100;

new const kondycja  = 20;

new const inteligencja = 10;

new const wytrzymalosc = 100;

 

Jak się podobają potem wam je tutaj wrzucę.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


 

 

 

new const nazwa[]   = "Kleryk";

new const opis[]    = "2 Apteczki oraz gdy kuca zmniejsza mu się widoczność";

new const bronie    = (1<

new const zdrowie   = 50;

new const kondycja  = 100;

new const inteligencja = 10;

new const wytrzymalosc = 40;

 

new const nazwa[]   = "Mini Twim";

new const opis[]    = "1/4 z scouta,1/6 na wyrzucenie broni przeciwnika  2 rakiety, 2 skok";

new const bronie    = (1<

new const zdrowie   = 20;

new const kondycja  = 150;

new const inteligencja = 10;

new const wytrzymalosc = 20;

 

 

new const nazwa[]   = "Maszynista.";

new const opis[]    = "1/11 z m249, Zadane obrażenia nie są osłabiane przez wytrzymałość klasy przeciwnika 7 skoków";

new const bronie    = (1<

new const zdrowie   = 100;

new const kondycja  = 20;

new const inteligencja = 10;

new const wytrzymalosc = 100;

 

Jak się podobają potem wam je tutaj wrzucę.

 

 

 

 

Jestem za bardzo fajne :D

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Gość Guest

Nigdy na takiego coda klas nie robiłem i stat nie dobierałem. Nie za dużo mało ?

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Pozdruś wszystko bardzo ładnie. Co do stat to można przymrużyć oko, bo za każde trafienie w gracza od 1 lvl wskakuje do 1000+lvl, bardziej chodzi o umiejętności klasy. Ale i tak zrobiłeś lepiej niż chciałem :D

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...