Gość Guest Napisano 21 Kwietnia 2014 #146071 Udostępnij Napisano 21 Kwietnia 2014 Twój nick podczas gry:>VoVo`lev. Godzina, data zdarzenia:wczoraj Mapa:aztec STEAM_ID / IP:http://multi-head.pl/topic/28004-ssy/ Uzasadnienie:Otóż tak , drodzy koledzy gram z wami już od 1-1,5 roku jednakże 1 raz spotykam się z taką sytuacją... Wiele razy dostawałem ss, wiele razy byłem podejżewany o czity, lecz grałem czysto o czym świadczą liczne "SS" wykonane między innymi na moim poprzednim nicku "El!t3" Byłem tutaj również adminem. Czym może być spowodowany ten bug może komp mi zlagował? Proszę o pomoc, bo zależy mi na grze tutaj... Poznałem wielu wspaniałych osób, z którymi cieżko będzie się rozstać, pozdrawiam >VoVo`lev. (.::El!t3::.) HLTV:http://speedy.sh/REstU/nazwa-1404201321-de-aztec.dem.zip Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
August Napisano 21 Kwietnia 2014 #146073 Udostępnij Napisano 21 Kwietnia 2014 Wiem, że nie powinienem się tutaj wypowiadać, ale co do tematu z Twoim ub, to proszę UBT o sprawdzenie HLTV z tej mapy. Jeżeli gracz miał laga podczas robienia SS, to CRC będzie taki sam jak wyżej. Nie raz się spotykałem z taką sytuacją i wystarczy obejrzenie HLTV. Jeżeli nie było laga, to nie ma o czym mówić, ale jeżeli był, to należy się ub. Dla ubt to 5 minut, a szkoda tracić graczy, tym bardziej, że to były admin sieci Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jar|luki Napisano 21 Kwietnia 2014 #146082 Udostępnij Napisano 21 Kwietnia 2014 wybacz vovo ale wielu graczy było w takiej sytuacji i musieli robić reklamy nie mozemy pozwolic sobie na wyjatki bo zaraz kazdy bedzie pisal ze vovo dostal ub a ja nie itd itp co do crc32 tak bedzie takie samo ale czas zrobienia ssa bedzie inny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...