Skocz do zawartości
Gość

[BEZ UB]Bez ub ...

Rekomendowane odpowiedzi

Twój nick podczas gry:>VoVo`lev.

Godzina, data zdarzenia:wczoraj

Mapa:aztec

STEAM_ID / IP:http://multi-head.pl/topic/28004-ssy/

Uzasadnienie:Otóż tak , drodzy koledzy gram z wami już od 1-1,5 roku jednakże 1 raz spotykam się z taką sytuacją... Wiele razy dostawałem ss, wiele razy byłem podejżewany o czity, lecz grałem czysto o czym świadczą liczne "SS" wykonane między innymi na moim poprzednim nicku "El!t3" Byłem tutaj również adminem. Czym może być spowodowany ten bug może komp mi zlagował? Proszę o pomoc, bo zależy mi na grze tutaj... Poznałem wielu wspaniałych osób, z którymi cieżko będzie się rozstać, pozdrawiam >VoVo`lev. (.::El!t3::.)

 

HLTV:http://speedy.sh/REstU/nazwa-1404201321-de-aztec.dem.zip

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Wiem, że nie powinienem się tutaj wypowiadać, ale co do tematu z Twoim ub, to proszę UBT o sprawdzenie HLTV z tej mapy. Jeżeli gracz miał laga podczas robienia SS, to CRC będzie taki sam jak wyżej. 

 

Nie raz się spotykałem z taką sytuacją i wystarczy obejrzenie HLTV. Jeżeli nie było laga, to nie ma o czym mówić, ale jeżeli był, to należy się ub. Dla ubt to 5 minut, a szkoda tracić graczy, tym bardziej, że to były admin sieci :)

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


***Wiadomość wygenerowana automatycznie***

 

 

 

 

j2ot.png

 

 

 

Witaj Graczu.

 

Twoje ss`y bądź odwołanie od bana zostało rozpatrzone negatywnie.

 

Zostałeś uznany za cheat`era i dalsza gra na naszych serwerach jest dla Ciebie zabroniona.

Jeśli się z tym nie zgadzasz napisz odwołanie od bana. Masz na to 24 godziny od tej decyzji. Przysługuje Ci jedno odwołanie od bana.

 

Pozdrawiamy, Administracja Multi-Head.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników