Gość Guest Napisano 9 Kwietnia 2014 #141297 Udostępnij Napisano 9 Kwietnia 2014 1) Nie gram na serwie od dziś i widzę, że te PTB działa źle co mam na myśli wyjaśnię niżej. - Wolno reaguje na przewagę 1 z drużyn zazwyczaj musi minąć 4 5 rund dosłownego wpier... aby zaszły jakieś zmiany a widziałem i 6;0 7;0 i dopiero dochodziło do wymian zawodników. - Czasami przerzuca najlepszego gracza do drużyny która wygrała rundę i następuje ponownie dosłownie 1 stronne granie - Z mojej perspektywy wygląda jakby był ustawiony pod ct, nie wiem dlaczego ale tak mi się wydaje że po prostu szybciej reaguje jak ct jest w odwrocie - Potrafi dać do drużyny która ma o 2 3 graczy więcej w teamie zamiast do tej gdzie jest mniej 2) Licznik wybuchu bomby - Proponowałbym jakoś wyraźniej zaznaczyć że paka jest podłożona i ile mamy czasu obecny zegar jest tak mały, że często bywa, że dopiero po wybuchu się dowiadujemy że leżała, jakiś licznik po lewej stronie ekranu czcionką 4-6 3) Pobłażanie uciekinierom - Irytujące jest zachowanie graczy którzy po przerzuceniu przez PTB w next rundzie wracają do starego teamu, chyba po to jest PTB aby balansować teamy samowolne zmiany tym bardziej tych "pro" powinno być nagradzane banem, kickiem. Nie wiem czy dobry dział, ale ten wydaje się najodpowiedniejszy, jeżeli zły przenieście. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
August Napisano 9 Kwietnia 2014 #141300 Udostępnij Napisano 9 Kwietnia 2014 z 3) i 2) akurat się nie zgadzam, ale z 1) jak najbardziej. Czasami jest tak, że w rundzie z TT nikt nie padnie, a CT całe pada i tak trwa kilka rund i dopiero jest wyrównanie, a czasami podczas jednej mapy 3, a nawet 4 razy przenosi jedną osobę pomiędzy teamami PTB jest strasznie źle ustawione. co do 3), to gracz powinien decydować gdzie gra, a jak woli bronić BS'a, to czemu ma na siłę siedzieć w TT? Rozumiem PTB jak przeniesie, ale jak wróci, to przeniesie inną osobę.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Guest Napisano 10 Kwietnia 2014 #141631 Udostępnij Napisano 10 Kwietnia 2014 // Te dwa cvary musze byc ustawione na 0, zeby PTB dzialal wlasciwie. mp_autoteambalance 0 mp_limitteams 0 // Kontrola wiadomosci w chacie: 0 = wyl. 1 = wl. 2 = wtedy transfery beda pokazywane w HUD ale nie w chacie. // Jesli ustawione na 3 to wszystkie wiadomosci beda pokazywane na chacie i transfery w HUD ptb_saychat 1 // Typ transferow moze tylko byc 1,2 lub 3, gdzie 3 jest najbardziej "agresywny" // 1 = domyslny ptb_transfer_type 1 // Ustaw na 0 jesli admini z immunitetem rowniez maja byc przenoszeni ptb_switch_immunity 0 // Ustaw na 0 jesli admini z immunitetem nie beda mogli wybierac druzyn ktorych chca ptb_limitjoin_immunity 0 // Tutaj ustawiasz jaka flage musi posiadac admin zeby nie byc przenoszonym ( domyslna flaga to C ) ptb_immunity_level "c" // Tutaj ustawiasz jaka flage musi miec admin zeby moc zmieniac ustawienia PTB (Default l ADMIN_RCON) ptb_access_level "l" // Jesli chcesz miec podglad transferow w HLSW chat zostaw ta wartosc ustawiona na 1 ptb_show_in_hlsw 1 // team selection control amx_ptb limitjoin on // ustawia limity przy wchodzeniu do danej druzyny amx_ptb limitafter 0 // liczba rund po ktorych zaczyna sie limitowanie druzyn amx_ptb limitmin 0 // minimalna liczba graczy na mapie, kiedy zaczyna sie limitowanie druzyn amx_ptb maxsize 32 // maksymalna wielkosc druzyny amx_ptb maxdiff 2 // maksymalna roznica w liczbie czlonkow w druzynie amx_ptb autorounds 3 // number of first rounds into match, which allow autojoin only amx_ptb wtjauto 3 // ilosc wtj (winner team joiner) po ktorych gracz zostaje automatycznie przydzielony amx_ptb wtjkick 5 // liczba wtj, po ktorych gracz zostaje wyrzucony amx_ptb kick off // licznik wtj kick wlaczony/wylaczony (on/off) amx_ptb savewtj off // zapisuj wtj do pliku wtj.log // team balancing actions amx_ptb switch on // przerzuc/transferuj graczy amx_ptb switchafter 3 // liczba rund po ktorych zaczyna sie transferowanie amx_ptb switchmin 5 // minimalna liczba graczy na mapie, kiedy zaczyna sie transferowanie amx_ptb switchfreq 1 // relative next possible switch round amx_ptb playerfreq 7 // relative next possible switch round for player amx_ptb forceswitch 0 // liczba prob, po ktorych PTB wlacza sie , jesli konieczne amx_ptb deadonly off // transferuj tylko graczy, ktorzy sa DEAD // wiadomosci (dobrze miec wlaczone kiedy debugujesz, jesli uzywasz statsx nie miej wlaczonych) amx_ptb tellwtj off // informuj o probach WTJ amx_ptb announce off // oglaszaj status druzyn na poczatku rundy amx_ptb sayok off // oglaszaj status druzyn, jesli druzyny sa OK amx_ptb typesay off // uzywaj wiadomosci HUD // team strength limits amx_ptb maxstreak 3 // maksymalna ilosc "passy zabic" gracza amx_ptb maxscore 2 // maksymalna dozwolona roznica w wyniku gry amx_ptb minrating 1.5 // minimalny, istotny wskaznik druzyny amx_ptb maxrating 2.0 // maxymalny, istotny wskaznik druzyny amx_ptb superrating 3.0 // super critical team rating amx_ptb maxincidents 50 // maximum kills + deaths before the score is divided by PTB_SCALEDOWN amx_ptb scaledown 2 // divisor for kills and deaths, when PTB_MAXINCIDENTS is reached Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
n-ty dzien Napisano 10 Kwietnia 2014 #141642 Udostępnij Napisano 10 Kwietnia 2014 Nasze ustawienia są bardzo podobne. Transferowanie zaczyna się po 3 rundzie. amx_ptb maxsize 32 // maksymalna wielkosc druzyny Nie sądzę, aby była to dobra propozycja. Z licznikiem bomby możemy pomyśleć, jeśli rzeczywiście większa liczba graczy ma z tym problemy. Jak do tej pory nikt więcej się nie skarżył. Co do trzeciego punktu, właśnie przez tych uciekinierów balansowanie nie działa tak, jak powinno. Oczywiście nie popieram ulatniania się do lepszego team'y, jednak nie jesteśmy w stanie w żaden sposób tego wyeliminować. Statsiarze zawsze uciekali tam, gdzie idzie łatwiej i nadal będą to robić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Guest Napisano 10 Kwietnia 2014 #141644 Udostępnij Napisano 10 Kwietnia 2014 @up Ja tak miałem na swoim serwie i działało bez zarzutów, wręcz idealnie, tutaj troche lipnie jest z tym nie powiem, czasami robi się opór team vs low gaming -,- Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi