Skocz do zawartości
Gość

PTB,bomba

Rekomendowane odpowiedzi

1) Nie gram na serwie od dziś i widzę, że te PTB działa źle co mam na myśli wyjaśnię niżej.

 

- Wolno reaguje na przewagę 1 z drużyn zazwyczaj musi minąć 4 5 rund dosłownego wpier... aby  zaszły jakieś zmiany a widziałem i 6;0 7;0 i dopiero dochodziło do wymian zawodników.

 

- Czasami przerzuca najlepszego gracza do drużyny która wygrała rundę i następuje ponownie dosłownie 1 stronne granie

 

- Z mojej perspektywy wygląda jakby był ustawiony pod ct, nie wiem dlaczego ale tak mi się wydaje że po prostu szybciej reaguje jak ct jest w odwrocie

 

- Potrafi dać do drużyny która ma o 2 3 graczy więcej w teamie zamiast do tej gdzie jest mniej

 

 

 

2) Licznik wybuchu bomby

 

- Proponowałbym jakoś wyraźniej zaznaczyć że paka jest podłożona i ile mamy czasu obecny zegar jest tak mały, że często bywa, że dopiero po wybuchu się dowiadujemy że leżała, jakiś licznik po lewej stronie ekranu czcionką 4-6

 

 

 

3) Pobłażanie uciekinierom

 

- Irytujące jest zachowanie graczy którzy po przerzuceniu przez PTB w next rundzie wracają do starego teamu, chyba po to jest PTB aby balansować teamy samowolne zmiany tym bardziej tych "pro" powinno być nagradzane banem, kickiem.

 

 

 

Nie wiem czy dobry dział, ale ten wydaje się najodpowiedniejszy, jeżeli zły przenieście. Pozdrawiam

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


z 3) i 2) akurat się nie zgadzam, ale z 1) jak najbardziej.

 

Czasami jest tak, że w rundzie z TT nikt nie padnie, a CT całe pada i tak trwa kilka rund i dopiero jest wyrównanie, a czasami podczas jednej mapy 3, a nawet 4 razy przenosi jedną osobę pomiędzy teamami

 

PTB jest strasznie źle ustawione.

 

 

 

co do 3), to gracz powinien decydować gdzie gra, a jak woli bronić BS'a, to czemu ma na siłę siedzieć w TT? Rozumiem PTB jak przeniesie, ale jak wróci, to przeniesie inną osobę..

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


// Te dwa cvary musze byc ustawione na 0, zeby PTB dzialal wlasciwie.
mp_autoteambalance 0
mp_limitteams 0

// Kontrola wiadomosci w chacie: 0 = wyl. 1 = wl. 2 = wtedy transfery beda pokazywane w HUD ale nie w chacie.
//  Jesli ustawione na 3 to wszystkie wiadomosci beda pokazywane na chacie i transfery w HUD
ptb_saychat 1
             
// Typ transferow moze tylko byc 1,2 lub 3, gdzie 3 jest najbardziej "agresywny"
// 1 = domyslny
ptb_transfer_type 1

// Ustaw na 0 jesli admini z immunitetem rowniez maja byc przenoszeni
ptb_switch_immunity 0

// Ustaw na 0 jesli admini z immunitetem nie beda mogli wybierac druzyn ktorych chca
ptb_limitjoin_immunity 0

// Tutaj ustawiasz jaka flage musi posiadac admin zeby nie byc przenoszonym ( domyslna flaga to C )
ptb_immunity_level "c"

// Tutaj ustawiasz jaka flage musi miec admin zeby moc zmieniac ustawienia PTB (Default l ADMIN_RCON)
ptb_access_level "l"

// Jesli chcesz miec podglad transferow w HLSW chat zostaw ta wartosc ustawiona na 1
ptb_show_in_hlsw 1


// team selection control
amx_ptb limitjoin    on     // ustawia limity przy wchodzeniu do danej druzyny
amx_ptb limitafter   0        // liczba rund po ktorych zaczyna sie limitowanie druzyn
amx_ptb limitmin     0        // minimalna liczba graczy na mapie, kiedy zaczyna sie limitowanie druzyn
amx_ptb maxsize      32       // maksymalna wielkosc druzyny
amx_ptb maxdiff      2        //  maksymalna roznica w liczbie czlonkow w druzynie
amx_ptb autorounds   3        // number of first rounds into match, which allow autojoin only
amx_ptb wtjauto      3        // ilosc wtj (winner team joiner) po ktorych gracz zostaje automatycznie przydzielony
amx_ptb wtjkick      5        // liczba wtj, po ktorych gracz zostaje wyrzucony
amx_ptb kick         off    //  licznik  wtj kick wlaczony/wylaczony (on/off)
amx_ptb savewtj      off     // zapisuj wtj do pliku wtj.log

// team balancing actions
amx_ptb switch       on        // przerzuc/transferuj graczy
amx_ptb switchafter  3        // liczba rund po ktorych zaczyna sie transferowanie
amx_ptb switchmin    5        // minimalna liczba graczy na mapie, kiedy zaczyna sie transferowanie
amx_ptb switchfreq   1        // relative next possible switch round
amx_ptb playerfreq   7        // relative next possible switch round for player
amx_ptb forceswitch  0        // liczba prob, po ktorych PTB wlacza sie , jesli konieczne
amx_ptb deadonly     off     //  transferuj tylko graczy, ktorzy sa DEAD

// wiadomosci (dobrze miec wlaczone kiedy debugujesz, jesli uzywasz statsx nie miej wlaczonych)
amx_ptb tellwtj      off     //  informuj o probach WTJ
amx_ptb announce     off    // oglaszaj status druzyn na poczatku rundy
amx_ptb sayok        off    // oglaszaj status druzyn, jesli druzyny sa OK
amx_ptb typesay      off    // uzywaj wiadomosci HUD

// team strength limits
amx_ptb maxstreak    3        // maksymalna ilosc "passy zabic" gracza
amx_ptb maxscore     2        // maksymalna dozwolona roznica w wyniku gry
amx_ptb minrating    1.5    // minimalny, istotny wskaznik druzyny
amx_ptb maxrating    2.0    // maxymalny, istotny wskaznik druzyny
amx_ptb superrating  3.0    // super critical team rating
amx_ptb maxincidents 50        // maximum kills + deaths before the score is divided by PTB_SCALEDOWN
amx_ptb scaledown    2        // divisor for kills and deaths, when PTB_MAXINCIDENTS is reached

 

Pozdrawiam

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Nasze ustawienia są bardzo podobne. Transferowanie zaczyna się po 3 rundzie.

 

 

 

 

 

amx_ptb maxsize      32       // maksymalna wielkosc druzyny

 

 

 

Nie sądzę, aby była to dobra propozycja.

 

 

 

 

 

Z licznikiem bomby możemy pomyśleć, jeśli rzeczywiście większa liczba graczy ma z tym problemy. Jak do tej pory nikt więcej się nie skarżył.

 

 

 

Co do trzeciego punktu, właśnie przez tych uciekinierów balansowanie nie działa tak, jak powinno. Oczywiście nie popieram ulatniania się do lepszego team'y, jednak nie jesteśmy w stanie w żaden sposób tego wyeliminować. Statsiarze zawsze uciekali tam, gdzie idzie łatwiej i nadal będą to robić.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


@up

 

 

 

Ja tak miałem na swoim serwie i działało bez zarzutów, wręcz idealnie, tutaj troche lipnie jest z tym nie powiem, czasami robi się opór team vs low gaming -,-

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...