Gość Guest Napisano 28 Marca 2014 #136776 Udostępnij Napisano 28 Marca 2014 Nick: Zew Natury Wiek: 20 Doświadczenie (w byciu adminem): Były admin na FFA Znajomość AMXX (W skali 1-10):6 ? używam amx-a Staż w CS-sie: niecały rok Steam: Zew Natury Link do gametracker.com z przegranymi godzinami: http://www.gametracker.com/player/Zew%20Natury/80.72.43.106:27034/ Dlaczego TY .!: Często gram na tym serwerze, podczas gdy innych adminów nie ma. Często biegają czity i przydał by się ktoś kto temu zaradzi. Osobom typu Cappa dającym głos dziękuje Czas jaki dziennie poświęcasz na CS-a: Zależy od dnia i studiów ale raczej za dużo. Kontakt: Steam. Coś od siebie: Wiem jak rozpoznać kto gra na wspomagaczach, a kto gra czysto. Nie mam dużego doświadczenia w byciu adminem, ale radze sobie w grze. Uważam, że się przydam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Guest Napisano 28 Marca 2014 #136777 Udostępnij Napisano 28 Marca 2014 Jestem na tak, ponieważ jestem za. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
leeeeebo? Napisano 29 Marca 2014 #136786 Udostępnij Napisano 29 Marca 2014 Moge dac tak, wymagania spelniasz, godziny sa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Guest Napisano 29 Marca 2014 #136816 Udostępnij Napisano 29 Marca 2014 Jestem na tak spelniasz wymagania na serverze bardzo ogarniety mało adminow. Masz moje tak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Reprezentant Napisano 29 Marca 2014 #136825 Udostępnij Napisano 29 Marca 2014 Jak najbardziej na tak, często gra na serwerze , spełnia wymagania i dobrze dogaduje się z graczami Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...