HardeQ Napisano 25 Marca 2014 #135565 Udostępnij Napisano 25 Marca 2014 Witam, dzisiejszego dnia spadł mi całkiem przypadkiem tablet, zupełnie niespodziewanie. Niestety upadek zostawił po sobie niefajną pamiątkę w postaci paska (przenosi sie wraz ze zmianą położenia tableta)- najczęściej jest on biały z czarnymi fragmentami (jakby zamazana część widżetu). Irytuje mnie to niemiłosiernie, lecz nie wiem co z tym zrobić, bo jestem w tym zielony, a wolałbym sobie odpuścić kwestie oddania go do serwisu, szkoda pieniędzy, a gwarancja CHYBA tego nie obejmuje. Tablet to funtab 10.1, 9,7 cala gdzie jakieś 0,3 cala wzdłuż zabiera ten pasek. Ma ktoś pomysł co zrobić by bardziej nie namącić? Pozdrawiam, liczę na odpowiedź (sensowną). Zaznaczam, że tablet nie należy do mnie (mam inny). Ten należy do siostry. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Guest Napisano 25 Marca 2014 #135569 Udostępnij Napisano 25 Marca 2014 Wstaw zdjęcie tego zobaczę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
HardeQ Napisano 25 Marca 2014 Autor #135579 Udostępnij Napisano 25 Marca 2014 Link do screena: http://speedy.sh/sUS3S/DSC-0005.jpg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pionteczekessa Napisano 25 Marca 2014 #135589 Udostępnij Napisano 25 Marca 2014 Nic z tym nie zrobisz. Pękł wyświetlacz i tyle. Ciesz się, że nie przestał działać dotyk. Jedyne co możesz zrobić to wymienić wyświetlacz. Z tą gwarancją to możesz spróbować. Kolega ostatnio rzucił telefonem o ścianę (z nerwów) i mu naprawili go ze względu na gwarancję za darmo . Powiedział im, że spadł mu z biurka i przyjęli. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...