Skocz do zawartości
bye

Podanko

Rekomendowane odpowiedzi

Nick: Bye

Wiek: 20

Data rejestracji na forum:  22 lis 2015

Czas spędzony na forum: 2d 17h 39m

Doświadczenie w ocenianiu: Co do screenshotów to mogę powiedzieć, że 9/10 a co do demek to bardziej 7/10

Czy obsługiwałeś wcześniej AMXBANS?: Tak obsługiwałem

Byłeś banowany na forum lub serwerze?: Na serwerze wielokrotnie

Dlaczego Ty?:  Bardzo dużo przesiaduje na Waszym forum. Jestem praktycznie  non-stop. Niekiedy są takie momenty kiedy na Ub trzeba czekać ponad godzinę. Co to gracza bardzo irytuje, wiem to na własnym doświadczeniu. 

Ile czasu poświęcasz na forum dziennie?: 5/6h dziennie  + na telefonie z kilka godzin wieczornych

Miesięczny staż jako Admin: (Tak/Nie) Nie, brakowało 3dni.

Dwumiesięczny staż na forum: (Tak/Nie) Tak

Coś od siebie: Mam 20 lat jestem po Technikum informatycznym. Aktualnie pracuje jako IT w małej  biznesówce. Aktualnie jestem na 2 tygodniowym "urlopie" nie wiem czy to można nazwać urlopem jeżeli co 2-3 dni szef mnie prosi o pomoc, ale nie wybredzam jak daje podwójna stawkę. Mieszkam w Suwałkach. Tak są u nas niedźwiedzie polarne, właśnie jeden z nich puka do mojego okna i prosi abym go wpuścił bo mu zimno. Interesuję sie grafiką komputerową, parkourem i workoutem. Od 2 lat chodzę na siłownie. W przyszłości zamierzam opuścić swoja ojczyznę bo niestety tutaj nie ma szans się dorobić.

Pozdrawiam Kuba.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


***Wiadomość wygenerowana automatycznie***
podanieodrzucone.png


Witaj. Twoje podanie zostało odrzucone przez administratorów. Oznacza to iż nie zostałeś przyjęty na rekrutowane stanowisko.

Uzasadnienie: Dopiero co zrezygnowałeś z bycia adminem. 


Jeśli się z tym nie zgadzasz skontaktuj się z moderatorem lub administratorem, w celu ponownego otworzenia tematu.



Pozdrawiamy,

Administracja Multi-Head.pl


Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Gość