Skocz do zawartości
Gość

[ZAMKNIĘTY]Resetowanie komputera w czasie gry

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Guest

Siema.

 

Mam taki problem, że gra od niedawna resetuje mi się, gdy gram. Na początku dzieje się to po około 5 minutach gry, a jak już się znowu pc włączy to resetuje się raz, czy dwa, ważne że rzadziej. Nie wiem dokładnie, bo zawsze wtedy kompowi daje odpocząć i rezygnuje przeważnie. System windows 7, kiedyś chodził mi battlefield 3, trochę komputer buczał, bo mam słabą wentylację, ale i tak chodził. Teraz nie sprawdzałem, ważne, że resetuje mi się tylko podczas gry  w cs, nigdy w czasie surfowania, oglądania yt itp ...

 

 

 

Poczytałem trochę i jedyne co sprawdziłem to, czy karta graficzna mogła się przegrzać. Jej temp oscylowała wokół 45 stopni ...

 

Komputera nigdy "nie odkurzałem", bo jest robiony na zamówienie i żeby go otworzyć musiałbym przylutowane miejsca oddzielić ... A po prostu nigdy nie maiłem ochoty na to, bo trochę czasu ogólnie zabawa ta zajmie. Ale widzę przez "dziurki", że  kurzu tam za bardzo nie ma, jedynie co czasami jest wręcz ciepły komputer.

 

P.s - gdy otwieram monitor zasobów to widzę, że  użycie procesora oscyluje wokół 40%, a częstotliwość około 70% nawet

 

 

 

co może być przyczyną ? Procesor się przegrzewa ? Jak to sprawdzić ?

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Guest

Napisz mi jaką masz płytę główną i ściągnij http://www.dobreprogramy.pl/SpeedFan,Program,Windows,13166.html program pokaże Ci jaka jest temperatura czy jest przegrzanie krytyczne dla kompa czy też nie.

 

 

 

Jestem pewien na 80% że jest to wina wentylacji oraz braku konserwacji sprzętu :(

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Guest

Chodziło o to ?

 

[align=center]Operating System: Windows 7 Home Premium 64-bit

 

           Language: Polish

 

System Manufacturer: Gigabyte Technology Co., Ltd.

 

       System Model: GA-MA770T-UD3

 

               BIOS: Award Modular BIOS v6.00PG

 

          Processor: AMD Phenom II X4 955 Processor (4 CPUs), ~3.2GHz

 

             Memory: 4096MB RAM

 

Available OS Memory: 4094MB RAM[/align]

 

 

 

 

 

 

 

Program ściagne i uzupelnie dane, teraz nie mam czasu, dzieki za odezwanie się jc :P

 

WYbaczcie niezauważyłem, to problem podczas grania w cs 1.6, nie global offensive ... Mogę bardzo prosic o przeniesienie tematu ?

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ale komputer "resetuje" sie?

 

Czy moze bluescreen ( niebieski ekran + białe napisy )

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Guest

 

Najlepiej pobierz ten program http://www.dobreprogramy.pl/CPUZ,Program,Windows,13047.html i wklej mi ss'y z wynikiem

 

 

 

Piszą w komentach, ze pelno reklam i smieci ma ...

 

A co do pytania sykusa, resetuje sie. Tak jakbym sam nacisnal reset ;) Tylko pyta czy wlaczyc wszystko normalnie czy jakos awaryjnie. O dziwo grałem dzisiaj i nie resetowało, moze dlatego, ze all programy wylaczylem albo malo ludzi bylo ?

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pytanie. Niedawno składałeś kompa?

 

Przyczyną może być miedzy innymi: za słaby zasilacz [moc (marka ma być firmowa zasilacza, a nie chińska)] , stara pasta termo przewodząca na procesorze / karcie graficznej, słabo przymocowany wentylator, niewyczyszczony komputer od środka.

 

 

 

Jest wiele czynników.

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Guest

Jaki masz zasilacz (zdejmij boczną klapę i podaj co jest napisane na nim), podaj screeny z programu speedfan lub coretemp. ADI DZI a na cóż te screeny z CPU-Z, przecież z tego nic nie wywnioskujesz chyba że bardzo cię interesuje jak ma procesor :D

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Guest

Radze Ci sprawdzic zasilacz jak kolega pisał w sumie jezeli komputer nie jest skladakiem to zasilacz powinnien byc ok.

 

Musisz otworzyc puszke i przeczyscic karte graficzna i kazdy kurz szczegolnie zasilacz przedmuchaj kup najlepiej sprezone powietrze nie lap sie za odkurzac ;d

 

Jezeli nie pomoze wyjmij procka na godzine i baterie biosu.

 

A i sprawdz czy Ci sie przypadkiem karta nie grzeje moze musisz ja spiac dodatkowo pod wyzsze zasilanie, albo wmontowac dodatkowe chlodzenie.

 

Powodzenia!

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Guest

Dobra, nie wiem jak sprawdzić ten zasilacz, tam nie ma nic na boku, tylko na górze coś pisze ;)

 

Ściągnąłem core temp, tam jest trochę informacji, jakie was interesują ? ( po angielsku ... )

 

Podam te co myślę, że się przydadzą:

 

Tj. max 70*C

 

Cpu #0 54*C

 

To w czasie gdy nie gram. Zobacze jak z grą

 

 

 

**************************

 

edit: resetował się tym razem jak miałem otwarte wiele stron w przeglądarce, bez cs.

 

Tj.max 80*C

 

CPU  #0: MAX 71 *C

 

Coś duża chyba ... :o

 

Przymierzam się do kupienia sprężonego powietrza i zdjęcia tej zalutowanej osłonki, bo tylko to mnie przedtem powstrzymywało. Zawsze ciężej rozwalać zalutowaną niż na śrubki..

 

*************************

 

edit 2- środa:

 

Sprawdziłem temp CPU podczas gry, nie uwierzycie, ale ...

 

CPU #0: MAX 115*C

 

To już chyba jasne, że mam odkręcić kompa i sprężonym powietrzem przeczyścić ?

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak, temperatury moim zdaniem za wysokie. 

 

Otwórz go i przedmuchaj wszystko, wentylatory itd.

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Guest

Temperatura 70 stopni to nie jest duzo... jeszcze podczas pracy , dajcie spokój najlepiej sprawdź dysk pod względem bad sectorow 

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Guest

Czy dalej problem występuje ?

 

 

 

Myślę, że wymiana zasilacza powinna pomóc i rozwiązać Twoje problemy.

 

Kup sobie sprężone powietrze o całkowicie " przedmuchaj " kompa. 

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

***Wiadomość wygenerowana automatycznie***

 

 

 

 

q0ej.png

 

 

 

 

Wątek został zamknięty przez moderatora forum.

 

Jeśli się z tym nie zgadzasz raportuj ten post u moderatorów lub administratorów.

 

Pozdrawiamy

Zespół Multi-Head.pl

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...