musza Napisano 23 Stycznia 2016 #387480 Udostępnij Napisano 23 Stycznia 2016 Witam , Mam pytanie, otoz planuje kupic niedlugo passata b5 po lifcie . I moglbym uslyszec od was jakies propozycje na temat silnika . Niektorzy radzą mi 1.6 , niektorzy 1.9 i sie wls zastanawiam ktory silnik byłby lepszy . Bo czasem trzeba troszke adrenalinki sobie dodać. Oczywiscie tylko w Dieslu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
e-38 Napisano 23 Stycznia 2016 #387494 Udostępnij Napisano 23 Stycznia 2016 No to 1.6 i diesel? Nie ma takiego w B5FL. Nie wiem o jakiej adrenalinie piszesz, bo 1.9TDi w B5FL miał do 130KM. Dobry silnik, ciężko go zajechać, tyle że poniżej 300 tysięcy kilometrów nalotu nie kupisz (co nie jest problemem, jeśli o auto się dbało). Chyba, że ktoś w rodzinie pod kocem trzyma. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
musza Napisano 23 Stycznia 2016 Autor #387558 Udostępnij Napisano 23 Stycznia 2016 Chodzi mi ogólnie o Diesla . A 130 KM śmiało wystarczy żeby sobie depnąć . Właśnie sporo czytałem dużo osób mówiło mi że jednak silnik 1.9 będzie najlepszy . Tak jak mówisz że ciężko będzie znaleźć ale no cóż trzeba szukać może się trafi . A tak z innej paki jak dla Was auto lepsze w skórze czy nie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SUNN. Napisano 23 Stycznia 2016 #387562 Udostępnij Napisano 23 Stycznia 2016 Tylko 1.9. Według mnie szkoda ładować skórę do takiego samochodu. Cena skoczy wyżej a i tak de facto jej nie potrzebujesz, zwłaszcza że jakość jej czasem bywa średnia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
musza Napisano 23 Stycznia 2016 Autor #387299 Udostępnij Napisano 23 Stycznia 2016 Tak są plusy i minusy skóry . Niby ładnie wygląda . No ale wiesz po jakimś czasie się prezentuje taka ala zmarszczki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
e-38 Napisano 24 Stycznia 2016 #387705 Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2016 Co kto lubi, dla mnie idealnym połączeniem jest skóra z alkantarą - boczki skórzane, pod tyłkiem i plecami alkantara. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
musza Napisano 24 Stycznia 2016 Autor #387730 Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2016 I to właśnie zależy w jakim kolorze jest skóra Czarny samochód od zewnątrz a wewnątrz biała skóra . Miód delikatesik . No ale jako tako skóry raczej nie będe praktykował w swoim samochodzie Właśnie , i jak dla mnie kolejnym priorytetem będzie montaż zaworu upustowego ! Genialne A Wasze zdanie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
e-38 Napisano 24 Stycznia 2016 #387831 Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2016 Zawór upustowy przecież jest w każdym doładowanym dieslu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
musza Napisano 24 Stycznia 2016 Autor #387837 Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2016 Ale przecież nie w każdym samochodzie ( w Dieslu ) jest syczenie przy zmianie biegów . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
e-38 Napisano 24 Stycznia 2016 #387840 Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2016 Chodzi Tobie o dźwięk No nie w każdym, bo zdecydowanej większości nie ma takiej potrzeby. Na początek, po kupnie takiego auta, to trzeba je doprowadzić do porządku. Jak napisałem wcześniej, będzie miało sporo najechane - i tutaj trzeba włożyć hajs. Poza tym, syczenie z Passata przy 130KM to trochę jak spojlery w Polonezie - po co? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
musza Napisano 24 Stycznia 2016 Autor #387874 Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2016 W sumie racja , ale jak widziałem i słyszałem dobrze zrobiony samochód chodzi mi o jakiś niewielki tuning nieźle się z tym syczeniem prezentuje :3 Muszę Malucha ztuningować ^^ Kupiłem niedawno za marne grosze w całkiem dobrym stanie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
e-38 Napisano 24 Stycznia 2016 #387903 Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2016 126p zostaw w oryginale. I tak tego bardzo mało jeździ - bardziej się wyróżniać nie musi. Jeśli chcesz już mieć auto, które się wyróżnia to zacznij od podstaw - dobre koło, obniżyć, dołożyć oryginalne detale z mocniejszych wersji. Zamiast 1.9TDi w Passacie weź Audi A4 B5 1.8 20V - 125KM. Dużo mniej problematyczne auto, silnik nie wymaga takiej uwagi. Nie ma turbo, IC, nie ma problemu z paliwem, kołem dwumasowym, zimą i całą inną stertą badziewia, która jest przy doładowanym i wymęczonym dieslu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
musza Napisano 24 Stycznia 2016 Autor #388118 Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2016 Właśnie o to chodzi że chciałbym bardzo Passata B5 . Podoba mi się ten samochód i dlatego raczej będe szukał tej wersji Ale Audi też niczego sobie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
StiveN Napisano 24 Stycznia 2016 #388126 Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2016 Zdecydowanie 1.9 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
musza Napisano 25 Stycznia 2016 Autor #388184 Udostępnij Napisano 25 Stycznia 2016 Właśnie o to chodzi że chciałbym bardzo Passata B5 . Podoba mi się ten samochód i dlatego raczej będe szukał tej wersji Ale Audi też niczego sobie W Sumie racja , przez Was muszę się poważnie zastanowić Bo na samochód który ma 300+KM nie stać mnie także zostawię tego Pasiora w stanie normalnym Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi