Skocz do zawartości
musza

[ZAMKNIĘTY VG Passat B5

Rekomendowane odpowiedzi

Witam ,

 

 

Mam pytanie, otoz planuje kupic niedlugo passata b5 po lifcie . I moglbym uslyszec od was jakies propozycje na temat silnika . Niektorzy radzą mi 1.6 , niektorzy 1.9 i sie wls zastanawiam ktory silnik byłby lepszy . Bo czasem trzeba troszke adrenalinki sobie dodać. Oczywiscie tylko w Dieslu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


No to 1.6 i diesel? Nie ma takiego w B5FL. Nie wiem o jakiej adrenalinie piszesz, bo 1.9TDi w B5FL miał do 130KM. Dobry silnik, ciężko go zajechać, tyle że poniżej 300 tysięcy kilometrów nalotu nie kupisz (co nie jest problemem, jeśli o auto się dbało). Chyba, że ktoś w rodzinie pod kocem trzyma. 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Chodzi mi ogólnie o Diesla . A 130 KM śmiało wystarczy żeby sobie depnąć . Właśnie sporo czytałem dużo osób mówiło mi że jednak silnik 1.9 będzie najlepszy . Tak jak mówisz że ciężko będzie znaleźć ale no cóż trzeba szukać może się trafi . A tak z innej paki jak dla Was auto lepsze w skórze czy nie ? :)

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Tylko 1.9.

 

 

 

Według mnie szkoda ładować skórę do takiego samochodu. Cena skoczy wyżej a i tak de facto jej nie potrzebujesz, zwłaszcza że jakość jej czasem bywa średnia.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


I to właśnie zależy w jakim kolorze jest skóra :) Czarny samochód od zewnątrz a wewnątrz biała skóra . Miód delikatesik . No ale jako tako skóry raczej nie będe praktykował w swoim samochodzie :) Właśnie , i jak dla mnie kolejnym priorytetem będzie montaż zaworu upustowego ! :) Genialne :D A Wasze zdanie ?:D

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Chodzi Tobie o dźwięk :) No nie w każdym, bo zdecydowanej większości nie ma takiej potrzeby.

 

 

 

Na początek, po kupnie takiego auta, to trzeba je doprowadzić do porządku. Jak napisałem wcześniej, będzie miało sporo najechane - i tutaj trzeba włożyć hajs.

 

 

 

Poza tym, syczenie z Passata przy 130KM to trochę jak spojlery w Polonezie - po co?

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


W sumie racja , ale jak widziałem i słyszałem dobrze zrobiony samochód chodzi mi o jakiś niewielki tuning nieźle się z tym syczeniem prezentuje :3

 

 

 

Muszę Malucha ztuningować ^^

 

 

 

Kupiłem niedawno za marne grosze w całkiem dobrym stanie :)

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


126p zostaw w oryginale. I tak tego bardzo mało jeździ - bardziej się wyróżniać nie musi.

 

 

 

Jeśli chcesz już mieć auto, które się wyróżnia to zacznij od podstaw - dobre koło, obniżyć, dołożyć oryginalne detale z mocniejszych wersji.

 

 

 

Zamiast 1.9TDi w Passacie weź Audi A4 B5 1.8 20V - 125KM. Dużo mniej problematyczne auto, silnik nie wymaga takiej uwagi. Nie ma turbo, IC, nie ma problemu z paliwem, kołem dwumasowym, zimą i całą inną stertą badziewia, która jest przy doładowanym i wymęczonym dieslu. 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


 

Właśnie o to chodzi że chciałbym bardzo Passata B5 . Podoba mi się ten samochód i dlatego raczej będe szukał tej wersji :)

 

Ale Audi też niczego sobie :)

 

 

W Sumie racja , przez Was muszę się poważnie zastanowić :) Bo na samochód który ma 300+KM nie stać mnie także zostawię tego Pasiora w stanie normalnym :)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...