musza Napisano 23 Stycznia 2016 Share Napisano 23 Stycznia 2016 Witam , Mam pytanie, otoz planuje kupic niedlugo passata b5 po lifcie . I moglbym uslyszec od was jakies propozycje na temat silnika . Niektorzy radzą mi 1.6 , niektorzy 1.9 i sie wls zastanawiam ktory silnik byłby lepszy . Bo czasem trzeba troszke adrenalinki sobie dodać. Oczywiscie tylko w Dieslu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
e-38 Napisano 23 Stycznia 2016 Share Napisano 23 Stycznia 2016 No to 1.6 i diesel? Nie ma takiego w B5FL. Nie wiem o jakiej adrenalinie piszesz, bo 1.9TDi w B5FL miał do 130KM. Dobry silnik, ciężko go zajechać, tyle że poniżej 300 tysięcy kilometrów nalotu nie kupisz (co nie jest problemem, jeśli o auto się dbało). Chyba, że ktoś w rodzinie pod kocem trzyma. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
musza Napisano 23 Stycznia 2016 Autor Share Napisano 23 Stycznia 2016 Chodzi mi ogólnie o Diesla . A 130 KM śmiało wystarczy żeby sobie depnąć . Właśnie sporo czytałem dużo osób mówiło mi że jednak silnik 1.9 będzie najlepszy . Tak jak mówisz że ciężko będzie znaleźć ale no cóż trzeba szukać może się trafi . A tak z innej paki jak dla Was auto lepsze w skórze czy nie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SUNN. Napisano 23 Stycznia 2016 Share Napisano 23 Stycznia 2016 Tylko 1.9. Według mnie szkoda ładować skórę do takiego samochodu. Cena skoczy wyżej a i tak de facto jej nie potrzebujesz, zwłaszcza że jakość jej czasem bywa średnia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
musza Napisano 23 Stycznia 2016 Autor Share Napisano 23 Stycznia 2016 Tak są plusy i minusy skóry . Niby ładnie wygląda . No ale wiesz po jakimś czasie się prezentuje taka ala zmarszczki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
e-38 Napisano 24 Stycznia 2016 Share Napisano 24 Stycznia 2016 Co kto lubi, dla mnie idealnym połączeniem jest skóra z alkantarą - boczki skórzane, pod tyłkiem i plecami alkantara. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
musza Napisano 24 Stycznia 2016 Autor Share Napisano 24 Stycznia 2016 I to właśnie zależy w jakim kolorze jest skóra Czarny samochód od zewnątrz a wewnątrz biała skóra . Miód delikatesik . No ale jako tako skóry raczej nie będe praktykował w swoim samochodzie Właśnie , i jak dla mnie kolejnym priorytetem będzie montaż zaworu upustowego ! Genialne A Wasze zdanie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
e-38 Napisano 24 Stycznia 2016 Share Napisano 24 Stycznia 2016 Zawór upustowy przecież jest w każdym doładowanym dieslu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
musza Napisano 24 Stycznia 2016 Autor Share Napisano 24 Stycznia 2016 Ale przecież nie w każdym samochodzie ( w Dieslu ) jest syczenie przy zmianie biegów . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
e-38 Napisano 24 Stycznia 2016 Share Napisano 24 Stycznia 2016 Chodzi Tobie o dźwięk No nie w każdym, bo zdecydowanej większości nie ma takiej potrzeby. Na początek, po kupnie takiego auta, to trzeba je doprowadzić do porządku. Jak napisałem wcześniej, będzie miało sporo najechane - i tutaj trzeba włożyć hajs. Poza tym, syczenie z Passata przy 130KM to trochę jak spojlery w Polonezie - po co? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
musza Napisano 24 Stycznia 2016 Autor Share Napisano 24 Stycznia 2016 W sumie racja , ale jak widziałem i słyszałem dobrze zrobiony samochód chodzi mi o jakiś niewielki tuning nieźle się z tym syczeniem prezentuje :3 Muszę Malucha ztuningować ^^ Kupiłem niedawno za marne grosze w całkiem dobrym stanie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
e-38 Napisano 24 Stycznia 2016 Share Napisano 24 Stycznia 2016 126p zostaw w oryginale. I tak tego bardzo mało jeździ - bardziej się wyróżniać nie musi. Jeśli chcesz już mieć auto, które się wyróżnia to zacznij od podstaw - dobre koło, obniżyć, dołożyć oryginalne detale z mocniejszych wersji. Zamiast 1.9TDi w Passacie weź Audi A4 B5 1.8 20V - 125KM. Dużo mniej problematyczne auto, silnik nie wymaga takiej uwagi. Nie ma turbo, IC, nie ma problemu z paliwem, kołem dwumasowym, zimą i całą inną stertą badziewia, która jest przy doładowanym i wymęczonym dieslu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
musza Napisano 24 Stycznia 2016 Autor Share Napisano 24 Stycznia 2016 Właśnie o to chodzi że chciałbym bardzo Passata B5 . Podoba mi się ten samochód i dlatego raczej będe szukał tej wersji Ale Audi też niczego sobie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
StiveN Napisano 24 Stycznia 2016 Share Napisano 24 Stycznia 2016 Zdecydowanie 1.9 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
musza Napisano 25 Stycznia 2016 Autor Share Napisano 25 Stycznia 2016 Właśnie o to chodzi że chciałbym bardzo Passata B5 . Podoba mi się ten samochód i dlatego raczej będe szukał tej wersji Ale Audi też niczego sobie W Sumie racja , przez Was muszę się poważnie zastanowić Bo na samochód który ma 300+KM nie stać mnie także zostawię tego Pasiora w stanie normalnym Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...