Gość Guest Napisano 25 Października 2013 #84149 Udostępnij Napisano 25 Października 2013 1. Imie: Damian 2. Kontakt: Steam: demian1823 3. Lokalizacja: Rybnik 4. Czas jaki Poświęcasz dla CS-a: Dużo. 5h 5. Czas Który poświęcasz dziennie na forum (około): Więcej niż na cs. Nawet jak się uczę to mam forum załączone i przeglądam (później to się odbija na moich ocenach jak dostaje same kapy ;c ) 6. Posty (min. 50 sensownych): Są. 7. Co chciałbym zrobić na Forum (uzasadnienie): Chciałbym zdjąć trochę ciężaru z bark h@ i przyczynić się jeszcze bardziej w rozwoju sieci. 8. Dział którym chciałbyś się zajmować na forum: Cale forum 9. Posiadanie umiejętności współpracy z ludźmi: Szybko się dogaduje z ludźmi. 10. Posiadanie cierpliwości i systematyczności:Jestem cierpliwy (do czasu) a swoja prace staram się wykonywać systematycznie. 11. Coś o sobie: Mam na imię Damian, jestem z Rybnika. Mam 16 lat chodzę do technikum W cs gram od 10 roku życia. Bardzo przywiązałem się do Mh i tak jak już wyżej pisałem chce przyczynić się do jeszcze większego rozwoju tej sieci. 12. Doświadczenie (Czy zajmowałeś już kiedyś takie stanowisko, Oraz jak radzisz sobie w obsłudze skryptu IPB): Tak, miałem już moderatora. (dodam więcej, miałem własna sieć serwerów.) W obsłudze tego skryptu radze sobie dobrze. 13. Obowiązkowe mikro: Posiadam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Guest Napisano 25 Października 2013 #84155 Udostępnij Napisano 25 Października 2013 Jestem na tak. Ogarnięty, odpowiedzialny, poradzi sobie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
`Shooter. Napisano 25 Października 2013 #84162 Udostępnij Napisano 25 Października 2013 Jestem na TAK: -Ogarnięty -Miły -Wywiązuje się z obowiązków Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...