Guest Guest Posted October 20, 2013 Share Posted October 20, 2013 JACOWBOY Witam, z tej strony redaktorka Multi-Head.pl.Masz czas na wywiad? Tak. Przedstaw się napisz gdzie mieszkasz i ile masz lat. Nazywam się Sławomir mam 30 lat i mieszkam w Działdowie. Działdowie?Możesz opowiedzieć coś o swoim mieście? Działdowo to piękne miasto było kiedyś mamy zamek i rozwalone drogi ponieważ robią remonty rond i wiadukt Działdowo to jest nudne miasto i ponure nie ma żadnych atrakcji do zwiedzania. Masz jakieś plany na przyszłość? Nie już nie mam żadnych mam już wszystko żonę, dziecko i ukochany mój motor. Dziecko? Ile ma lat? Dziecko ma 7 lat. Jakie jest twoje hobby? Lubię jazdę na jednym kole przez miasto ponad 160 na godzinę jeździć na zloty motocyklowe nom i wyścigi na 1/4 mili. Zapewne pracujesz? Tak pracuję jako Stolarz w firmie DrewTom. Lubisz swoją pracę? Nie za bardzo zawsze chciałem zostać mechanikiem ale mi nie wyszło. Dobrze, opowiesz nam coś o swoim dzieciństwie? O jak dziecko to byłem małym rozrabiaką mazałem po murach farbami podpalaliśmy lasy z kolegami nom miałem udane dzieciństwo no i uwielbiałem zbierać motory takie jak komarki stare motorynki i tak mi zostało do dziś. O tych lasach mama się dowiedziała, czy nie? O tak było wtedy nie za wesoło miałem szlabany na tydzień bez kompa czy takie tam ale i tak to nic nie dawało to było lepsze od kompa i i było bipie paskiem heh niestety trzeba było zapłacić za swoje czyny ale my to uwielbialiśmy. Faktycznie udane dzieciństwo.Masz rodzeństwo? Tak, mam rodzeństwo, mam 3 braci. Możesz ich przedstawić? Tak mają na imię Jarosław, Daniel no i Sebastian. Chodziłeś na jakieś dyskoteki,imprezy? Tak się chodziło na zabawy piło i biło i bzykało kiedyś to były czasy. Hah..Ile miałeś lat jak miałeś 1 dziewczynę w życiu? Jak miałem pierwszą dziewczynę, miałem 13 lat. Jeśli znasz jakieś kawały,zagadki to zapodaj nam. Ok. Polak,Rusek i Niemiec kłócą się kogo King Kong jest większy.Mój King Kong jak wyciągnie ręce to dotyka wierzowc