Skocz do zawartości

Klasy na CodMod oraz Mały Tutek dla nich


Gość

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Guest

Cześć zaprezentuje wam dziś wszystkie klasy na cod modzie oraz jak je rozwijać myślę że w taki sposób będzie najlepszy.

 

1.amadeusz

 

int:0

 

hp:15

 

wytrzymałość:10

 

kondycja:15

 

broń:mp5navy

 

dodatkowe info: dodatkowe obrażenia 15+(int) z mp5

 

1.dajemy int do 50lvl potem kondycje do 100lvl hp do 150lvl 200 wytrzymalość

 

--------------------------------------------------------------------

 

2.Cybersuit(premium)

 

int:5

 

hp:30

 

wytrzymałość:15

 

kondycja:30

 

broń:aka47 m4a1

 

dodatkowe info:posiada 2 rakiety zmniejszona grawitacje i widocznosc oraz 5 skokow

 

rozwijamy pierw int potem według uznania polecam kondycje hp wytrz

 

---------------------------------------------------------------------

 

3.czolgista(premium)

 

int:40

 

hp:30

 

wytrzymałość:50

 

kondycja:30

 

broń:pompa

 

dodatkowe info:nieskonczone ammo z pompy i 25hp za zabojstwo oraz 3skoki i 1/7 wybuch po smierci

 

rozwijamy następująco: kondycja50lvl-hp100lvl-wytrz150lvl-int200lvl

 

---------------------------------------------------------------------

 

4.elektryk

 

int:20

 

hp:40

 

wytrzymałość:20

 

kondycja:40

 

broń:krowa,m4a1

 

dodatkowe info:posiada 3 błyskawice

 

rozwijamy następująco:int-kondycja-hp-wytrzymałość

 

---------------------------------------------------------------------

 

5.Morderca(premium)

 

int:20

 

hp:30

 

wytrzymałość:50

 

kondycja:50

 

broń:he,m4a1,smoke,flash

 

dodatkowe info:posiada autobh,3miny,1/7 na krytyczne,1/3he

 

rozwijamy następująco:jezeli chcemy zabijac z min to tak int-hp-wytrzymałość-kondycja a jezeli z m4a1 to hp-wytrzymałość-kondycja-int

 

---------------------------------------------------------------------

 

6.ninja(premium)

 

int:0

 

hp:40

 

wytrzymałość:0

 

kondycja:30

 

broń:NÓŻ,Deagl

 

dodatkowe info:zmniejszona grawitacja,zmieniejszona widoczność natychmiastowe zabicie z prawego(PPM)

 

rozwijamy następująco:Kondycja-hp-wytrzymałość-int

 

----------------------------------------------------------------------

 

7.Snajper

 

int:0

 

hp:20

 

wytrzymałość:20

 

kondycja:25

 

broń:awp,Deagl

 

dodatkowe info:150obrażeń z awp(+int)1/2 z prawego (PPM)

 

rozwijamy następująco:int-hp-kondycja-wytrzymałość

 

----------------------------------------------------------------------

 

8.SpeedyHaker

 

int:10

 

hp:10

 

wytrzymałość:0

 

kondycja:115

 

broń:Knife

 

dodatkowe info:1/1 z (PPM), nie słychać jego kroków

 

rozwijamy następująco:kondycja-hp-wytrz-int

 

----------------------------------------------------------------------

 

8.Szeregowiec

 

int:10

 

hp:20

 

wytrzymałość:10

 

kondycja:20

 

broń:mac10,he,smoke,flash,Deagl.

 

dodatkowe info:posiada 6 apteczek 1/9 na zabicie 2skoki

 

rozwijamy następująco:kondycja-hp-wytrzymałość-int

 

----------------------------------------------------------------------

 

9.Talib

 

int:-10

 

hp:70

 

wytrzymałość:5

 

kondycja:80

 

broń:Deagl

 

dodatkowe info:1/4 zabicie z dgl

 

rozwijamy następująco:kondycja-hp-wytrz-int

 

----------------------------------------------------------------------

 

10.Terrorysta

 

int:10

 

hp:60

 

wytrzymałość:40

 

kondycja:10

 

broń:famas,dgl,he,smoke,flash

 

dodatkowe info:1/7 na zamrożenie wroga 1/4 he nieskonczone ammo z dgl 1/4 ze wybuchnie odpycha sie od scian

 

rozwijamy następująco:kondycja-hp-wytrzymałość-int

 

----------------------------------------------------------------------

 

11.Kapitan(Premium)

 

int:10

 

hp:35

 

wytrzymałość:100

 

kondycja:20

 

broń:he awp m4a1

 

dodatkowe info:1/1 z awp 1/3 he

 

rozwijamy następująco:kondycja-hp-wytrzymałość-int

 

----------------------------------------------------------------------

 

12.Konspirant(Premium)

 

int:5

 

hp:60

 

wytrzymałość:30

 

kondycja:10

 

broń:scout,usp.m3

 

dodatkowe info:1/1 z (PPM) 1/1 scouta posiada 3 pułapki oraz zwiększone obrażenia z m3

 

rozwijamy następująco:kondycja-hp-wytrzymałość-int

 

----------------------------------------------------------------------

 

13.Duch Generala

 

int:30

 

hp:40

 

wytrzymałość:35

 

kondycja:10

 

broń:m4a1

 

dodatkowe info:wskrzesza 2 osoby z druzyny 3hp co 2 sek 1/6 na kradzież perku

 

rozwijamy następująco:kondycja lub hp wytrzymałość-wyt

 

----------------------------------------------------------------------

 

14.Szturmowiec

 

int:10

 

hp:15

 

wytrzymałość:15

 

kondycja:10

 

broń:aka47,p90

 

dodatkowe info:Posiada eliminator rozrzutu

 

rozwijamy następująco:hp/kondycja wytrzymałość-int

 

----------------------------------------------------------------------

 

15.Namiestnik

 

int:10

 

hp:20

 

wytrzymałość:15

 

kondycja:35

 

broń:m4a1,h3

 

dodatkowe info:30% zwiekszone obrażenia z m4a1 1/3 h3 2skoki

 

rozwijamy następująco:zdrowie/kondycja wytrzymałość-int

 

----------------------------------------------------------------------

 

16.Admirał

 

int:30

 

hp:40

 

wytrzymałość:30

 

kondycja:10

 

broń:awp,aka47

 

dodatkowe info:1/3 z awp 1/17 na zabicie z dowolnej broni 4 apteczki 10hp za killa

 

rozwijamy następująco:hp-kondycja-wytrzymalosc-int

 

----------------------------------------------------------------------

 

17.Chorąży

 

int:-20

 

hp:20

 

wytrzymałość:10

 

kondycja:0

 

broń:mp5navy

 

dodatkowe info:posiada 2 rakiety

 

rozwijamy następująco:int-kondycja-hp-wytrzymałość

 

----------------------------------------------------------------------

 

18.Cichy zabójca

 

int:10

 

hp:15

 

wytrzymałość:15

 

kondycja:30

 

broń:aka47

 

dodatkowe info:w plecy 2x wiekszy dmg 1/2 z noza 1/5 szansa na resp z mniejsza widocznością

 

rozwijamy następująco:kondycja-hp-wytrzymałość-int

 

----------------------------------------------------------------------

 

19.Duch Kapitana

 

int:0

 

hp:30

 

wytrzymałość:0

 

kondycja:35

 

broń:gail,dgl

 

dodatkowe info:posiada 2 duchy regeneracja 20hp+s zwiekszony dmg +int

 

rozwijamy następująco:int-kondycja-hp-wytrzymałość

 

----------------------------------------------------------------------

 

20.Generał

 

int:10

 

hp:40

 

wytrzymałość:60

 

kondycja:10

 

broń:aug,he,dgl,flesh,smoke

 

dodatkowe info:1/9 na oslepienie 1/14 na natychmiastowe zabojstwo 2miny 3 skoki grawitacja zmniejszona do 500

 

rozwijamy następująco:hp-kondycja-wytrzymalosc-int

 

----------------------------------------------------------------------

 

21.Marszałek

 

int:15

 

hp:20

 

wytrzymałość:15

 

kondycja:25

 

broń:famas,pompa

 

dodatkowe info:1/3 zadanie krytycznych obrażeń redukcja obrażen o 8

 

rozwijamy następująco:kondycja-hp-wytrzymałość

 

----------------------------------------------------------------------

 

22.Saper

 

int:40

 

hp:20

 

wytrzymałość:40

 

kondycja:10

 

broń:p90

 

dodatkowe info:posiada 3 miny zwiekszony dmg z broni o 15

 

rozwijamy następująco:int-hp-kondycja-wytrzymałość

 

----------------------------------------------------------------------

 

23.Strzelec Wsparcia

 

int:15

 

hp:10

 

wytrzymałość:30

 

kondycja:10

 

broń:m4,Deagl

 

dodatkowe info:1/4 z m4 , nie widoczny podaczas kucania

 

rozwijamy następująco:hp-wytrzymałość-kondycja-int

 

----------------------------------------------------------------------

 

24.Strzelec Wyborowy

 

int:15

 

hp:50

 

wytrzymałość:35

 

kondycja:10

 

broń:m4a1,aka,granaty

 

dodatkowe info:ma nieskonczone ammo z broni 1/9 na oslepienie 3 skoki widzi miny wbudowany hełm

 

rozwijamy następująco:kondycja-hp-wytrzymałość-int

 

----------------------------------------------------------------------

 

25.Zwiadowca

 

int:20

 

hp:30

 

wytrzymałość:10

 

kondycja:40

 

broń:scout,m3.granaty,

 

dodatkowe info:1/5 z he 1/3scouta zwiekszone dmg z m3 ubranie wroga long jump

 

rozwijamy następująco:hp-kondycja-wytrzymalosc-int

 

----------------------------------------------------------------------

 

26.Zabójca(premium)

 

int:20

 

hp:30

 

wytrzymałość:30

 

kondycja:40

 

broń:m4a1,granaty

 

dodatkowe info:4miny,autobh,1/6 na krytyczne 1/20 na wyrzucenie broni przeciwnika 1/3he regeneracja hp 10/2sek

 

rozwijamy następująco:jezeli chcemy zabijac z min to tak int-hp-wytrzymałość-kondycja a jezeli z m4a1 to hp-wytrzymałość-kondycja-int

 

----------------------------------------------------------------------

 

27.skoczek

 

int:20

 

hp:20

 

wytrzymałość:10

 

kondycja:10

 

broń:m4a1,Deagl,granaty

 

dodatkowe info:1rakieta zmiejszona widocznosc 1/15 na wyrzucenia broni przeciwnika autobh

 

rozwijamy następująco:kondycja-hp-int-wytrzymałość

 

jeżeli poradnik komuś się spodoba liczę na punkt reputacji ;D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Popraw ten Tut... Wszystko się zlewa. Uzyj kolorów, Powiększenia czcionek i co najważniejsze Zrób jakie kolwiek odstępy od każdej klasy.

 

 

 

 

 

Trzymaj [ + ]

 

 

 

 

 

@Edit:

 

 

 

Możesz każdą oprócz Koloru "Czerwonego i Zielonego".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Guest

Poradnik dobry ale polecał bym podzielić go na kategorie tak jak w grze i powiekszyć czcionkę ;] i powinno być o wiele lepiej :}

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

także się niezgodze z min.:

 

Talib : po co tam tyle kondycji?

 

Generał : ma miny więc raczej inta, jak kto woli.

 

Duch generała : mały błąd po wytrzaymałości nie maksujemy wytrzymałości :)

 

Skoczek : rakieta to i inta sie przyda, ale to już kwestia sporna.

 

Strzelec wsparcia : jako że większość czasu poruszamy się na kucaku to przyda się kondycja żeby w trakcie rundy była możliwość zajęcia dobrej pozycji, ale to tylko moja opinia.

 

 

 

Każdy ma swoje zdanie oraz opinie. Ty wyraziłeś swoje, ja swoje ale za taki kawał pracy leci +.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...