Gość Guest Napisano 21 Lipca 2013 #54004 Udostępnij Napisano 21 Lipca 2013 Cześć zaprezentuje wam dziś wszystkie klasy na cod modzie oraz jak je rozwijać myślę że w taki sposób będzie najlepszy. 1.amadeusz int:0 hp:15 wytrzymałość:10 kondycja:15 broń:mp5navy dodatkowe info: dodatkowe obrażenia 15+(int) z mp5 1.dajemy int do 50lvl potem kondycje do 100lvl hp do 150lvl 200 wytrzymalość -------------------------------------------------------------------- 2.Cybersuit(premium) int:5 hp:30 wytrzymałość:15 kondycja:30 broń:aka47 m4a1 dodatkowe info:posiada 2 rakiety zmniejszona grawitacje i widocznosc oraz 5 skokow rozwijamy pierw int potem według uznania polecam kondycje hp wytrz --------------------------------------------------------------------- 3.czolgista(premium) int:40 hp:30 wytrzymałość:50 kondycja:30 broń:pompa dodatkowe info:nieskonczone ammo z pompy i 25hp za zabojstwo oraz 3skoki i 1/7 wybuch po smierci rozwijamy następująco: kondycja50lvl-hp100lvl-wytrz150lvl-int200lvl --------------------------------------------------------------------- 4.elektryk int:20 hp:40 wytrzymałość:20 kondycja:40 broń:krowa,m4a1 dodatkowe info:posiada 3 błyskawice rozwijamy następująco:int-kondycja-hp-wytrzymałość --------------------------------------------------------------------- 5.Morderca(premium) int:20 hp:30 wytrzymałość:50 kondycja:50 broń:he,m4a1,smoke,flash dodatkowe info:posiada autobh,3miny,1/7 na krytyczne,1/3he rozwijamy następująco:jezeli chcemy zabijac z min to tak int-hp-wytrzymałość-kondycja a jezeli z m4a1 to hp-wytrzymałość-kondycja-int --------------------------------------------------------------------- 6.ninja(premium) int:0 hp:40 wytrzymałość:0 kondycja:30 broń:NÓŻ,Deagl dodatkowe info:zmniejszona grawitacja,zmieniejszona widoczność natychmiastowe zabicie z prawego(PPM) rozwijamy następująco:Kondycja-hp-wytrzymałość-int ---------------------------------------------------------------------- 7.Snajper int:0 hp:20 wytrzymałość:20 kondycja:25 broń:awp,Deagl dodatkowe info:150obrażeń z awp(+int)1/2 z prawego (PPM) rozwijamy następująco:int-hp-kondycja-wytrzymałość ---------------------------------------------------------------------- 8.SpeedyHaker int:10 hp:10 wytrzymałość:0 kondycja:115 broń:Knife dodatkowe info:1/1 z (PPM), nie słychać jego kroków rozwijamy następująco:kondycja-hp-wytrz-int ---------------------------------------------------------------------- 8.Szeregowiec int:10 hp:20 wytrzymałość:10 kondycja:20 broń:mac10,he,smoke,flash,Deagl. dodatkowe info:posiada 6 apteczek 1/9 na zabicie 2skoki rozwijamy następująco:kondycja-hp-wytrzymałość-int ---------------------------------------------------------------------- 9.Talib int:-10 hp:70 wytrzymałość:5 kondycja:80 broń:Deagl dodatkowe info:1/4 zabicie z dgl rozwijamy następująco:kondycja-hp-wytrz-int ---------------------------------------------------------------------- 10.Terrorysta int:10 hp:60 wytrzymałość:40 kondycja:10 broń:famas,dgl,he,smoke,flash dodatkowe info:1/7 na zamrożenie wroga 1/4 he nieskonczone ammo z dgl 1/4 ze wybuchnie odpycha sie od scian rozwijamy następująco:kondycja-hp-wytrzymałość-int ---------------------------------------------------------------------- 11.Kapitan(Premium) int:10 hp:35 wytrzymałość:100 kondycja:20 broń:he awp m4a1 dodatkowe info:1/1 z awp 1/3 he rozwijamy następująco:kondycja-hp-wytrzymałość-int ---------------------------------------------------------------------- 12.Konspirant(Premium) int:5 hp:60 wytrzymałość:30 kondycja:10 broń:scout,usp.m3 dodatkowe info:1/1 z (PPM) 1/1 scouta posiada 3 pułapki oraz zwiększone obrażenia z m3 rozwijamy następująco:kondycja-hp-wytrzymałość-int ---------------------------------------------------------------------- 13.Duch Generala int:30 hp:40 wytrzymałość:35 kondycja:10 broń:m4a1 dodatkowe info:wskrzesza 2 osoby z druzyny 3hp co 2 sek 1/6 na kradzież perku rozwijamy następująco:kondycja lub hp wytrzymałość-wyt ---------------------------------------------------------------------- 14.Szturmowiec int:10 hp:15 wytrzymałość:15 kondycja:10 broń:aka47,p90 dodatkowe info:Posiada eliminator rozrzutu rozwijamy następująco:hp/kondycja wytrzymałość-int ---------------------------------------------------------------------- 15.Namiestnik int:10 hp:20 wytrzymałość:15 kondycja:35 broń:m4a1,h3 dodatkowe info:30% zwiekszone obrażenia z m4a1 1/3 h3 2skoki rozwijamy następująco:zdrowie/kondycja wytrzymałość-int ---------------------------------------------------------------------- 16.Admirał int:30 hp:40 wytrzymałość:30 kondycja:10 broń:awp,aka47 dodatkowe info:1/3 z awp 1/17 na zabicie z dowolnej broni 4 apteczki 10hp za killa rozwijamy następująco:hp-kondycja-wytrzymalosc-int ---------------------------------------------------------------------- 17.Chorąży int:-20 hp:20 wytrzymałość:10 kondycja:0 broń:mp5navy dodatkowe info:posiada 2 rakiety rozwijamy następująco:int-kondycja-hp-wytrzymałość ---------------------------------------------------------------------- 18.Cichy zabójca int:10 hp:15 wytrzymałość:15 kondycja:30 broń:aka47 dodatkowe info:w plecy 2x wiekszy dmg 1/2 z noza 1/5 szansa na resp z mniejsza widocznością rozwijamy następująco:kondycja-hp-wytrzymałość-int ---------------------------------------------------------------------- 19.Duch Kapitana int:0 hp:30 wytrzymałość:0 kondycja:35 broń:gail,dgl dodatkowe info:posiada 2 duchy regeneracja 20hp+s zwiekszony dmg +int rozwijamy następująco:int-kondycja-hp-wytrzymałość ---------------------------------------------------------------------- 20.Generał int:10 hp:40 wytrzymałość:60 kondycja:10 broń:aug,he,dgl,flesh,smoke dodatkowe info:1/9 na oslepienie 1/14 na natychmiastowe zabojstwo 2miny 3 skoki grawitacja zmniejszona do 500 rozwijamy następująco:hp-kondycja-wytrzymalosc-int ---------------------------------------------------------------------- 21.Marszałek int:15 hp:20 wytrzymałość:15 kondycja:25 broń:famas,pompa dodatkowe info:1/3 zadanie krytycznych obrażeń redukcja obrażen o 8 rozwijamy następująco:kondycja-hp-wytrzymałość ---------------------------------------------------------------------- 22.Saper int:40 hp:20 wytrzymałość:40 kondycja:10 broń:p90 dodatkowe info:posiada 3 miny zwiekszony dmg z broni o 15 rozwijamy następująco:int-hp-kondycja-wytrzymałość ---------------------------------------------------------------------- 23.Strzelec Wsparcia int:15 hp:10 wytrzymałość:30 kondycja:10 broń:m4,Deagl dodatkowe info:1/4 z m4 , nie widoczny podaczas kucania rozwijamy następująco:hp-wytrzymałość-kondycja-int ---------------------------------------------------------------------- 24.Strzelec Wyborowy int:15 hp:50 wytrzymałość:35 kondycja:10 broń:m4a1,aka,granaty dodatkowe info:ma nieskonczone ammo z broni 1/9 na oslepienie 3 skoki widzi miny wbudowany hełm rozwijamy następująco:kondycja-hp-wytrzymałość-int ---------------------------------------------------------------------- 25.Zwiadowca int:20 hp:30 wytrzymałość:10 kondycja:40 broń:scout,m3.granaty, dodatkowe info:1/5 z he 1/3scouta zwiekszone dmg z m3 ubranie wroga long jump rozwijamy następująco:hp-kondycja-wytrzymalosc-int ---------------------------------------------------------------------- 26.Zabójca(premium) int:20 hp:30 wytrzymałość:30 kondycja:40 broń:m4a1,granaty dodatkowe info:4miny,autobh,1/6 na krytyczne 1/20 na wyrzucenie broni przeciwnika 1/3he regeneracja hp 10/2sek rozwijamy następująco:jezeli chcemy zabijac z min to tak int-hp-wytrzymałość-kondycja a jezeli z m4a1 to hp-wytrzymałość-kondycja-int ---------------------------------------------------------------------- 27.skoczek int:20 hp:20 wytrzymałość:10 kondycja:10 broń:m4a1,Deagl,granaty dodatkowe info:1rakieta zmiejszona widocznosc 1/15 na wyrzucenia broni przeciwnika autobh rozwijamy następująco:kondycja-hp-int-wytrzymałość jeżeli poradnik komuś się spodoba liczę na punkt reputacji ;D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Procentowy Napisano 21 Lipca 2013 #54005 Udostępnij Napisano 21 Lipca 2013 Popraw ten Tut... Wszystko się zlewa. Uzyj kolorów, Powiększenia czcionek i co najważniejsze Zrób jakie kolwiek odstępy od każdej klasy. Trzymaj [ + ] @Edit: Możesz każdą oprócz Koloru "Czerwonego i Zielonego". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Guest Napisano 21 Lipca 2013 #54006 Udostępnij Napisano 21 Lipca 2013 juz dogek to robie tylko teraz pisałem na szybko w miare 1.3h ;D potem poprawie powiedz jakie kolory moge ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Guest Napisano 24 Lipca 2013 #54933 Udostępnij Napisano 24 Lipca 2013 Fajny tutek nie powiem łap plusa Nowym graczom się przyda :E Pozdrawiam T1M3 :E Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Guest Napisano 24 Lipca 2013 #54944 Udostępnij Napisano 24 Lipca 2013 Dobre + dla cb Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Guest Napisano 24 Lipca 2013 #54953 Udostępnij Napisano 24 Lipca 2013 Tutek niby dobry ja tam bym 2 klasy inaczej rozwinął ale no poza tym wszystko ok Przyda sie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Reprezentant Napisano 24 Lipca 2013 #54964 Udostępnij Napisano 24 Lipca 2013 też bym trochę inaczej rozwinął , a po za tym łap + . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Guest Napisano 24 Lipca 2013 #54996 Udostępnij Napisano 24 Lipca 2013 Przyda się Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Guest Napisano 24 Lipca 2013 #55000 Udostępnij Napisano 24 Lipca 2013 Poradnik dobry ale polecał bym podzielić go na kategorie tak jak w grze i powiekszyć czcionkę ;] i powinno być o wiele lepiej :} Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vEq.! Napisano 24 Lipca 2013 #55003 Udostępnij Napisano 24 Lipca 2013 Przyda sie ! ;33 + Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ja sie tak nie bawie Napisano 24 Lipca 2013 #55133 Udostępnij Napisano 24 Lipca 2013 także się niezgodze z min.: Talib : po co tam tyle kondycji? Generał : ma miny więc raczej inta, jak kto woli. Duch generała : mały błąd po wytrzaymałości nie maksujemy wytrzymałości Skoczek : rakieta to i inta sie przyda, ale to już kwestia sporna. Strzelec wsparcia : jako że większość czasu poruszamy się na kucaku to przyda się kondycja żeby w trakcie rundy była możliwość zajęcia dobrej pozycji, ale to tylko moja opinia. Każdy ma swoje zdanie oraz opinie. Ty wyraziłeś swoje, ja swoje ale za taki kawał pracy leci +. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Guest Napisano 28 Lipca 2013 #56180 Udostępnij Napisano 28 Lipca 2013 Bardzo fajny przyda sie dla nowcyh Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
.::DwA gRoszE do WinA::. Napisano 29 Lipca 2013 #56449 Udostępnij Napisano 29 Lipca 2013 strasznie oczojebne trochę inne kolory daj ale pomysł dobry Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Guest Napisano 29 Lipca 2013 #56463 Udostępnij Napisano 29 Lipca 2013 Fajny przyda się Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Guest Napisano 29 Lipca 2013 #56485 Udostępnij Napisano 29 Lipca 2013 tut mi się przyda dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Guest Napisano 29 Lipca 2013 #56531 Udostępnij Napisano 29 Lipca 2013 jak dla mnie duzo klas ma awp. można by to zmienić i wymyślić inne klasy takie jak pyro z podpaleniami lub obronce:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi