Skocz do zawartości
Bad ek`

Masz syf na kompie? Postaram się pomóc!

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Nie jestem informatykiem, lecz lubię się bawić w takie rzeczy. Jeżeli masz problem z komputerem (czyt. wolno się włącza, zamula) mogę Ci pomóc żeby szybciej się włączał, a także był nieco dynamiczny, a także pomogę Ci usunąć niechciane aplikacje.

 

 

Co potrzebujesz?

 

1. CCleaner - POBIERZ [Należy pobrać naciskając "linki bezpośrednie" po prawej stronie i wybrać odpowiednią wersje (Najczęściej jest to wersja "stabilna" po twój system bitowy)]

 

 

Dzięki tej bezpłatnej aplikacji będziesz mógł "ogarnąć" programy przy starcie komputera, a także wyczyścić "cookies" z przeglądarki i naprawić rejestr (nie polecam tego, bo można zrypać sobie komputer)

 

 

2. HiJackThis - POBIERZ [Należy pobrać naciskając "linki bezpośrednie" po prawej stronie i wybrać odpowiednią wersje (Najczęściej jest to wersja "stabilna" po twój system bitowy)]

 

"HijackThis rewelacyjny program pozwalający na uporanie się ze złośliwym oprogramowaniem np. podmieniającym stronę startową przeglądarki internetowej.

 

Program umożliwia wyszukanie komponentów takich jak dodatkowe paski narzędzi (toolbars), kontrolki ActiveX, dialery, programy szpiegujące itd" dobreprogramy.pl

 

 

3. Dr.WEB CureIt! (wersja "darmowy skaner) - POBIERZ [Należy pobrać naciskając "linki bezpośrednie" po prawej stronie i wybrać odpowiednią wersje (Najczęściej jest to wersja "stabilna" po twój system bitowy)]

 

 

Bardzo go polecam. Dzięki niemu pozbyłem się syfu z komputera, z którym nie dawały rady następujące programy antywirusowe: EsetSmartSecurity, nod32, avast, avg...

 

 

Podałem wam programy, z których korzystam i nigdy nie miałem z nimi problemów prócz CCleanera (naprawiałem rejestr i tego Wam nie polecam).

 

 

Chcecie abym Wam pomógł? Nie ma sprawy wystarczy:

 

Wysłać mi na PW logi z HIJACKTHIS. Jak to zrobić? Proszę:

 

 

- Po odpaleniu programu wchodzicie w "main menu":

kqy5.jpg