Gość Guest Napisano 2 Kwietnia 2013 #28807 Udostępnij Napisano 2 Kwietnia 2013 Według mnie niektóre klasy premium są zbyt mocne: 1.Kapitan: Trzeba mu zmniejszyć wytrzymałość ze 100 do 50, ponieważ nie da się go zabić praktycznie z broni typu mp5, uzi itp. 2.Konspirant obrażenia z M3 są zbyt duże, nie dość, że ta klasa ma 1/1 ze scouta to i z M3 bije po 110+ 3.Czołgista: Ta klasa to jest przegięcie, jeżeli osoba ma coś koło 60lvl+ to nie da się takiej osoby zabić. Wbiega i wali ciągle full auto z tej pompy a za każdego killa dostaje 25hp. To jest bez sensu bo takim czołgistą można wbić na 5 osób i wyjść żywym. 4.Cybersuit:Tej klasie trzeba zmniejszyć skoki do 3, ponieważ osoba lata nad twoją głową kilka metrów i nawet nie wiesz kiedy dostajesz rakietę w banie. {Po prostu za łatwo jest wycelować}. 5.Według mnie trzeba dodać dla speedhackera i cichego zabójcy podwójny skok, ponieważ gdy jakaś osoba siedzi na skrzynce to takimi klasami nie da się do nich dojść. Pozdrawiam Ololasek. {Zapewne osoby, które grają premiumami będą na Nie} Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Trik3r Napisano 2 Kwietnia 2013 #28809 Udostępnij Napisano 2 Kwietnia 2013 Olo powiem ci tak gdy gram szeregowcem ktory ma uzi jade kazda klase nawet premium bez perku ;d ale co do czolga sie zgodze wielkie przegiecie, a tak to wszystko git ;p (jak dla mnie ) aaa i co do tych zwyklych klas jestem na TAK! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
HardeQ Napisano 2 Kwietnia 2013 #28811 Udostępnij Napisano 2 Kwietnia 2013 Konspirantem z shota czasami bije po 30 To już zależy od kąta uderzenia. Jeżeli ktoś biega ciągle ze scoutem to potem ma mało czasu na wyciągnięcie shota. Prawdą jest, że Czołg jest przekokszony. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
LOVASSS Napisano 2 Kwietnia 2013 #28813 Udostępnij Napisano 2 Kwietnia 2013 Sory Olo ale moim zdaniem to jest zbędne , bo wtedy to będą strasznie słabe Premki , a jak zmniejszysz coś dla każdej to później będzie, że jest słaba. Więc osłabianie jest zbędę, aczkolwiek troszeczkę można by było coś poprawić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Procentowy Napisano 2 Kwietnia 2013 #28815 Udostępnij Napisano 2 Kwietnia 2013 Dla mnie to czolgowi by można zabrać bezlik ale dodać zwinne palce tzn [ ammo się kończy, ale nie musi przeładowywać ] ( Wiadomo, że zwinne osłabią klasę, ale w zamian, można by było dodać np 1/10(11) natychmiastowe zabicie z xm ;p Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Guest Napisano 2 Kwietnia 2013 #28819 Udostępnij Napisano 2 Kwietnia 2013 Jestem za osłabieniem czołga ;] i dodaniem speed podwójnego reszta jest dobra Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Guest Napisano 2 Kwietnia 2013 #28833 Udostępnij Napisano 2 Kwietnia 2013 Myślę ze cyber z 4 skokami był by ok. CO do konspira to zrobić te zwieksozne dmg tylko z m3 nie kardej broni. i zwiekszone o ileś a nie od szczescia. ze wali 4/5 strzałów to 1/1 ;p CO do czołgisty lipa jest taka ze ma bezlik. papa wali ile chce. potrafi na długość mamy walnać 80levle kapitana na strzalke i ma przebranie wroga... Jak by sie dało ograniczyc udezenia z papy bylo by ok. i zabrac przebranie wroga. było by ok. bo wiekosc gubi sie jak widzi ubiór swojego zespołu a nagle typ zaczyna w nich sadzis. a jak jest blisko i ma przed soba w tunelu 5 osób to jest około 6 strzłów w ich strone i 5 osób nie ma Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Guest Napisano 2 Kwietnia 2013 #28841 Udostępnij Napisano 2 Kwietnia 2013 OO 5.Pkt mi sie podoba !!! jestm zaaaa duze zaaaa Tak ale dla Speedhackera mozna by tez bylo dać zeby mogl uzywać broni z perku chociaż Kocham speedhackera i tylko tego brakuje skoku i boni Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Salezian44 Napisano 2 Kwietnia 2013 #28846 Udostępnij Napisano 2 Kwietnia 2013 Moim zdanie czołg juz pare razy byl oslabiany po za tym to cyber i konspirant to naj lebrze klasy, kapitan to typowy dystansowiec z duża odpornością wiec się nie dziwie ze płaczecie z tego powodu a najbardziej porąbana klasa jest Ninja której nie widać.... Więc wnoszę o usunięcie lub zmiejszenie widoczności... Tak szczerze to lepiej niech zostanie tak jak jest,bo za każdym razem płaczecie tylko dlatego że padacie jak kaczki gdy się do nich strzela Pozdrawiam Salezian44 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Guest Napisano 2 Kwietnia 2013 #28873 Udostępnij Napisano 2 Kwietnia 2013 Salezian tak jak napisałem wyżej, że ludzie którzy grają premiumami będą oczywiście na Nie tak jest i z Tobą. Grasz czołgiem dlatego nie chcesz aby ta klasa została znerfiona, przynajmniej ja to tak widzę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Salezian44 Napisano 3 Kwietnia 2013 #28912 Udostępnij Napisano 3 Kwietnia 2013 heh wydaje Ci sie że gram 1 klasą ,a tak naprawde wszyskimi w sumie jak zaczynałem tu grać czołg był robiony chyba z 4 razy i nadal płaczą że ich zabija... Morderca a co do przebrania wroga to można mu go zabrać... ale chociaż z boku ekranu jest napisane z kąd dany gracz jest czy z tt czy z anty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Guest Napisano 3 Kwietnia 2013 #28914 Udostępnij Napisano 3 Kwietnia 2013 Ale ludzie nie przesadzajcie , że ten czołg jest taki nie do pokonania , nie raz zabijałem czołga , który nawet nie potrafił na mnie nacelować , on musi podejść bardzo blisko , żeby zadawać dużo , cyber jest dużo lepszy,a ninja to już w ogóle porażka. Dla mnie można by było osłabiać premki , ale po co jeżeli ludzie przestaną nimi grać i utrzymywać serwer , kapitanem też trzeba potrafić strzelić , a to że ma 100 wytrzymki to nic nie znaczy ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Guest Napisano 3 Kwietnia 2013 #28920 Udostępnij Napisano 3 Kwietnia 2013 Dla mnie osobiście to "1.Kapitan: Trzeba mu zmniejszyć wytrzymałość ze 100 do 50, ponieważ nie da się go zabić praktycznie z broni typu mp5, uzi itp." Kapitan jest Najbardziej zbalansowaną klasą i nie zmieniałbym jej nic. "2.Konspirant obrażenia z M3 są zbyt duże, nie dość, że ta klasa ma 1/1 ze scouta to i z M3 bije po 110+" Tutaj przyznam się do naszej wielokrotnej porażki gdyż, wielokrotnie próbowaliśmy osłabić dmg z broni i nam się to nie udało. (Po prostu tak jest napisana klasa) "3.Czołgista: Ta klasa to jest przegięcie, jeżeli osoba ma coś koło 60lvl+ to nie da się takiej osoby zabić. Wbiega i wali ciągle full auto z tej pompy a za każdego killa dostaje 25hp. To jest bez sensu bo takim czołgistą można wbić na 5 osób i wyjść żywym." Uważam że jakby zamiast bezliku miał wbudowane "Zwinne palce" mogło by się to przyjąć tzn można spróbować ale wątpię że coś to pomoże. "4.Cybersuit:Tej klasie trzeba zmniejszyć skoki do 3, ponieważ osoba lata nad twoją głową kilka metrów i nawet nie wiesz kiedy dostajesz rakietę w banie. {Po prostu za łatwo jest wycelować}." Tutaj zacytuję Owena "Poprostu trzeba mu zabrać parę skoków" i ja też jestem za opcją nie więcej niż 3" "5.Według mnie trzeba dodać dla speedhackera i cichego zabójcy podwójny skok, ponieważ gdy jakaś osoba siedzi na skrzynce to takimi klasami nie da się do nich dojść." Oczywiście będę subiektywny niemniej jednak niech ktoś zaprzeczy że speed hacker jak ktoś mu wskoczy na skrzynkę to może maksymalnie podrapać się po piętach... A dlaczego cichemu zabójcy który ma bron to nie rozumiem... Co do ninji to powtórzę to po raz "x" macie latarki na ninje poza tym wystarczy słuchać bo nie mają one cichych kroków więc trochę wysiłku a mniej płaczu. A jeszcze dorzucę do czołga w tej opcji jest za słaby bo pamiętam jak nagrywałem reklamę MH to na 36 lvl (średnia lvl wtedy była około 100) w 3 rundy wbiłem nuka więc raczej jest ta klasa troszkę za silna. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Guest Napisano 3 Kwietnia 2013 #28941 Udostępnij Napisano 3 Kwietnia 2013 Wilczku to dodacie podwójny skok do Speeda ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Guest Napisano 3 Kwietnia 2013 #28942 Udostępnij Napisano 3 Kwietnia 2013 Dla speeda przydało by się zbieranie broni z perków , bo na dystans ta klasa niestety za słaba. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi