Skocz do zawartości

[ODRZUCONE] Podanie

[MLG Team] Szuki (TY)

Rekomendowane odpowiedzi

Nick : [MLG Team] Szuki (TY)

Doświadczenie (W byciu adminem) : Adminem byłem dużo razy na serwerach takich jak Only DD2, areny 1v1 i Awp

znajomość z AMXX (W skali od 1/10) : 7,5/10

staż w CSie : 6 lat

Steam/Non steam : "[MLG Team] Szuki (TY)" 2158 STEAM_1:0:9085287   0 00:21   27    0

Dlaczego ty : Dlaczego  ja??? Po prostu gram na tym serwie od kilku miesięcy i aż mnie oczy bolą kiedy widze jakiegoś haksa. Na serwie sam jestem znany za "WH"

chociaż i tak dostałem bana na screeny ale większość graczy ma do mnie powiedzmy coś w stylu szacunku. I jednym z powodów jest to że na CS:GO MOD 1# jest zamało adminów

Czas poświęcany na gre w cs-a : Spędzam tak około 6-7 godzin albo nawet 10 (jak mam czas)

GameTracker : https://cache.gametracker.com/player/[MLG Team] Szuki (TY)/80.72.34.125:27235/ (A i gametrackera dopiero co założyłem bo nietrzeba było go podawać na innych serwerach)

Kontakt : GG/SKYPE/PRYWATNY TS/STEAM

Steam : http://steamcommunity.com/profiles/76561198312574208/

już :D

a i sry za spam XD

Edytowane przez [MLG Team] Szuki (TY)

Może to nie mój dział, ale Twoje zachowanie @[MLG Team] Szuki (TY) jest żałosne :)
Dlaczego nie reagujesz na prośby innych tylko robisz swoje? :bad:
To nie są prywatne wiadomości tylko piszesz temat pod tematem co chwile... Niepotrzebne zaśmiecanie ;) 

Prośba EASY KILL'a -> "Edytuj jeden post a nie pisz 4"

Edytowane przez ROMANIKOV

• Kobieta

Co to za cyrki tutaj?

@EASY KILL @[MLG Team] Szuki (TY)od tego macie opcje EDYTUJ!

Brak steam=odrzucone podanie.

Nigdy Cie nie widziałam na steam. Graj na steam, a nie na NS jeśli go masz. Na chwilę obecną odrzucam.

Edytowane przez Just NoOne

• Kobieta

watekzamkniety.png

Witaj! Twoje podanie zostało odrzucone przez administratorów. Oznacza to, że nie zostałeś przyjęty na rekrutowane stanowisko.