Tony Montana Napisano 25 Lipca 2017 #463095 Udostępnij Napisano 25 Lipca 2017 (edytowane) Witam, zwracam się do Was z prośba o pomoc w wyeliminowaniu problemu - który całkowicie psuje radość z gry (pojawiają się lagi- cyklicznie co jakiś czas). https://www.fotosik.pl/zdjecie/8df3c76a38693444 Na zdjęciu proszę o zwrócenie uwagi na net_graph, chodzi o przerwanie połączenia. Co zrobiłem już: -reinstal steam -reinstal hl na czystym configu problem ciągle występuje. Zaktualizowane zostały sterowniki karty graficznej - poustawiałem priorytety hl.exe (wysoki); - synchronizacja pionowa wyłączona; Pomysły mi się skończyły, może ktoś z Was miał podobnie... Sprzęt którym dysponuje: - GeForce GTX 970 - Intel core i5-4460 3.2Ghz - 16 Gb Ramu - Windows 10 - Internet łącze stałe 120 MB Edytowane 25 Lipca 2017 przez Tony Montana Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
FPS_761 Napisano 25 Lipca 2017 #463219 Udostępnij Napisano 25 Lipca 2017 (edytowane) Jeśli WIN 10 to może jakas aplikacja jest odswiezana w tle i generuje lagi(sprawdz w menadzeze zdan czy cos nie wykorzystuje sieci) Ewentualnie antywirus,nie wiem jaki masz router o ile masz można tam tez wylaczyc firewall i sprawdzić. jeszcze to tez można sprawdzić Panel sterowania-opcje zasilania-zmien plany na wysoka wydajność i sprawdz wtedy. sterowniki karty sieciowej aktualizuj jeszcze Chyba ze wirus Edytowane 25 Lipca 2017 przez FPS_761 Tony Montana dodał reakcję 1 @ Udostępnij Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
happy Napisano 26 Lipca 2017 #463333 Udostępnij Napisano 26 Lipca 2017 Wyłącz XBOX DVR w windows10 oraz UPDATE. Tony Montana dodał reakcję 1 @ Udostępnij Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tony Montana Napisano 26 Lipca 2017 Autor #463376 Udostępnij Napisano 26 Lipca 2017 Popróbowałem rad jak wyżej, niestety problem ciągle istnieje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Consecuente Napisano 26 Lipca 2017 #463378 Udostępnij Napisano 26 Lipca 2017 Może tracisz pakiety. Da się sprawdzić poprzez komendę ping. Tony Montana dodał reakcję 1 @ Udostępnij Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RYBSON Napisano 26 Lipca 2017 #463382 Udostępnij Napisano 26 Lipca 2017 Sprawdź pakiety tak jak wyżej kolega powiedział Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tony Montana Napisano 26 Lipca 2017 Autor #463458 Udostępnij Napisano 26 Lipca 2017 ping mam raczej stabilny, nie widac wgl skoków. Zarówno przy teście np. ping onet.pl jak i w csie. Dodam tylko, że wcześniej tzn miesiąc temu ten problem nie występował. Nic nie doinstalowywałem do csika. Wirusów brak (Kaspersky protection) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RYBSON Napisano 26 Lipca 2017 #463463 Udostępnij Napisano 26 Lipca 2017 Hmm, a pojawia Ci się wtedy czerwony napis w prawym górnym rogu? Jeśli tak to też miałem tylko jakoś samo się naprawiło. A próbowałeś odinstalować i zainstalować cs? Tony Montana dodał reakcję 1 @ Udostępnij Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tony Montana Napisano 26 Lipca 2017 Autor #463472 Udostępnij Napisano 26 Lipca 2017 nie pojawia mi sie napis o rozłączeniu połączenia. Natomiast wbiłem na serwer o 23 i tego problemu już nie było. Wczoraj było podobnie że w godzinach nocnych jest ok. Pierwsze co pomyślałem do dostawca internetu. Machnąłem speed testa i wszystko gra. Pogubiłem sie całkowicie, dodam że w miedzy czasie kminiłem że to wina dostawcy i zażądałem wymiany routera. Co zostało zrobione a problem pozostał, więc może gdzie indziej jest problem. Pomysłów na tą chwile brak, dzięki wszystkim którzy starają sie pomóc !!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SUNN. Napisano 27 Lipca 2017 #463564 Udostępnij Napisano 27 Lipca 2017 22 godziny temu, Tony Montana napisał: ping mam raczej stabilny, nie widac wgl skoków. Zarówno przy teście np. ping onet.pl jak i w csie. Utraty pakietów często nie uświadczysz po pingu. Ja 2-4 miesiące temu miałem to samo i okazało się że miałem niski priorytet na jednym łączu między mną a ISP. Są programy, które pingują wybrane adresy w czasie rzeczywistym i na nich świetnie widać gdzie i ile pakietów się traci. Tony Montana dodał reakcję 1 @ Udostępnij Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
QQisBAck Napisano 27 Lipca 2017 #463589 Udostępnij Napisano 27 Lipca 2017 Tracisz pakiety na 100%. Pogadaj z dostawcą internetu, ja miałem podobny problem to wystarczyło kilka telefonów w jeden dzień to przyczyna lagów szybko się znalazła Tony Montana dodał reakcję 1 @ Udostępnij Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tony Montana Napisano 27 Lipca 2017 Autor #463590 Udostępnij Napisano 27 Lipca 2017 Po użyciu programu pong plotter, otrzymałem następujące wyniki. https://www.fotosik.pl/zdjecie/efdbff00bcf6dd48 Czy ktoś mógłby je skomentować, czy odczyty są w normie?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
klqs Napisano 28 Lipca 2017 #463693 Udostępnij Napisano 28 Lipca 2017 (edytowane) Spróbuj koligacje zmienić. Menadzer zadan>hl.exe>ustaw koligacje i zostaw jeden rdzeń i zobacz czy bedzie dalej. Jeśli tracisz pakiety to nic nie pomożemy. Tak z ciekawości, z czego masz internet? Edytowane 28 Lipca 2017 przez klqs Tony Montana dodał reakcję 1 @ Udostępnij Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tony Montana Napisano 28 Lipca 2017 Autor #463707 Udostępnij Napisano 28 Lipca 2017 multimedia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Consecuente Napisano 28 Lipca 2017 #463733 Udostępnij Napisano 28 Lipca 2017 (edytowane) Wejdź na ts i kliknij na swój nick środkowym klawiszem myszki "rolka". Tam będziesz miał możliwość sprawdzenia czy tracisz pakiety. Pozycja "utrata pakietów". Jeśli procenty skaczą dzwoń do operatora z wyrzutami ;). Ewentualnie komenda ping -t onet.pl. Jeśli w którejkolwiek linijce wystąpi upłynął limit czasu żądania lub ping nagle skoczył oznacza, że tracisz pakiety. Edytowane 28 Lipca 2017 przez Consecuente Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tony Montana Napisano 28 Lipca 2017 Autor #463750 Udostępnij Napisano 28 Lipca 2017 (edytowane) Edytowane 28 Lipca 2017 przez Tony Montana Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tony Montana Napisano 28 Lipca 2017 Autor #463751 Udostępnij Napisano 28 Lipca 2017 czyli jednak nie tracę..:( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
z.r.a.z. Napisano 16 Sierpnia 2017 #467255 Udostępnij Napisano 16 Sierpnia 2017 @Tony Montana , @Inte Tillgänglig Danke:* , jakies pmysły na pingi i loss czy zameczek? ;> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sypkilopez Napisano 16 Sierpnia 2017 #467259 Udostępnij Napisano 16 Sierpnia 2017 @Tony Montana jak będę na kompie podeślę ci program do sprawdzenia pingu. Miałem ten sam problem. Napisałem do Vectry i jakoś ten problem rozwiazali. Może akurat w trakcie robienia testu było okej. Tony Montana dodał reakcję 1 @ Udostępnij Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Inte Tillgänglig Danke:* Napisano 16 Sierpnia 2017 #467260 Udostępnij Napisano 16 Sierpnia 2017 Ja tutaj nic niestety nie potrafię pomóc, gdyż to nie jest wina od strony serwera, a na takich problemach jakie ma Tonuś po prostu się nie znam. (czyt. komputer/internet) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
z.r.a.z. Napisano 11 Września 2017 #472087 Udostępnij Napisano 11 Września 2017 @Tony Montana , jak tam stoisz w temacie? jakby co to daj znać czy ma leżeć otworem, czy może już skonsumowany @Inte Tillgänglig Danke:* Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tony Montana Napisano 11 Września 2017 Autor #472171 Udostępnij Napisano 11 Września 2017 Doszło to konsumpcji xD. Niestety efekt mizerny. Można zamknąć z.r.a.z. dodał reakcję 1 @ Udostępnij Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi