TheSlayer Napisano 4 Sierpnia 2017 #464900 Udostępnij Napisano 4 Sierpnia 2017 (edytowane) Nick: Slay3R Wiek: 19 Doświadczenie (w byciu adminem): Byłem tu adminem lecz z względu na szkołę i pracę nie miałem dużo czasu. Znajomość AMXX (W skali 1-10): 6 Staż w CS-sie W cs'a gram od 6 lat. Steam / NonSteam: Steam Dlaczego Ty: Wiem że się pośpieszyłem z podaniem gdyż od ,, powrotu" gram 4 dni lecz wiem że bardzo dobrze spełnię się na tej roli. Chciałbym wprowadzić miła i kulturalną atmosferę na serwer. Pozbyć się jak największej ilości oszustów. Jestem miłym i kulturalnym graczem, nie wdaję się w konflikty, lubię pomagać. Wiem że teraz z tymi dnami jest problem ale obiecuję codziennie być online. Czas jaki dziennie poświęcasz na CS-a: 2-4 h ( Teraz na każdy dzień przeznaczę co najmniej 2 godziny na serwer 45k ) Kontakt: Steam Link do GameTracker'a: https://cache.gametracker.com/player/Slay3R/80.72.40.110:27027/ @SUNN. EDIT : /\ Edytowane 11 Sierpnia 2017 przez TheSlayer Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Darshil Napisano 4 Sierpnia 2017 #464902 Udostępnij Napisano 4 Sierpnia 2017 Okres próbny. Znam cię sporo czasu wiem że jesteś ogarnięty ale czy pogodzisz pracę wkrótce szkole z grą.Miałeś tu admina. Amx znasz . Kultura i zglaszasz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lemon_Haze Napisano 4 Sierpnia 2017 #464913 Udostępnij Napisano 4 Sierpnia 2017 Jestem narazie na Nie -grasz od 3 dni (z tego wynika z gt ) o wiele za krotko -pograj dluzej z tydzien jeszcze i bedzie Tak -tak jak napisales - za wczesnie podanie zlozyles daj sie poznac bo cie osobiscie nie znam -nwm czy dasz rade pracowac i byc na serwie ( ale to juz oc cb zalezy,niedlugo bedzie 7 h tygodniowka) .Spr!Nt^^ dodał reakcję 1 @ Udostępnij Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...