Skocz do zawartości
ChudyMax

[ODRZUCONE]ChudyMax

Rekomendowane odpowiedzi

Nick:ChudyMax
Wiek:19
Doświadczenie (w byciu adminem):ponad 3 lata 
Znajomość AMXX (W skali 1-10):8
Staż w CS-sie : W cs gram od 13 roku życia 

Steam / NonSteam:Non
Dlaczego Ty:Ponieważ lubię pomagać ludziom a czesto bywa tak że z rana na serverze nie ma administracji i po prostu gracze latają odpaleni lun na cmd i się nie da grac , i chce pomóc dla severa 
Czas jaki dziennie poświęcasz na CS-a:normalnie z 2-4 h ale jak mam robote to z 1-2 ale to jest tylko w czwartek piątek i sobotę 
Kontakt:gg , fb 
Link do GameTracker'a:https://cache.gametracker.com/server_info/80.72.40.110:27027/top_players/?query=ChudyMax

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Narazie na małe nie

- na plus wiek, amx i staż 

-na minus poprzednie zachowania na serwerze, słabe gt 

Ostatnio kiedy widywalem Cię na serwerze zauważyłem lekką poprawę w twoim zachowaniu. Nadal nie masz dobrej reputacji na serwerze przez co mój głos jest jaki jest. Pokaż że ci zależy: pomagaj innym graczom, zgłaszaj na u@, zachowaj kulturę na serwerze i popraw gt. Admin musi mieć dobrą reputację na serwerze a na chwilę obecną jeszcze jej nie posiadasz.

Admin ma być wzorem i osobą chętna pełnienia pomocy innym graczom na serwerze. Pokaż że się zmieniłeś i zasługujesz na admina:)

Powodzonka !!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


dobra wiem temat do zamknięcia ale powiem jedno że jeśli admin jest wzorem to nie rozumiem dla czego pewne osoby mają admina skoro nie dość że nie da się brać z nich przykładu to i nawet nie pomogą ani nie ostrzegą przed różnymi rzeczami ... ech szkoda słów 

ps. tak wiem nie mogę się wypowiadać pod własnym podaniem ale co się dzieje na tym serwerze to jest jakiś żart 

do zamknięcia

@Ania 

@happy

@SUNN.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


watekzamkniety.png