nethall Napisano 10 Października 2018 #531005 Udostępnij Napisano 10 Października 2018 (edytowane) Cześć mam propozycje by dodać nowe lepsze smoke na dd2 bo obecne jest ze tak ujmę bez komentarza. Wszystko widać przez to smoke i trzeba chyba 4 smoke w 1 miejsce rzucic by nic nie bylo widać. Wgl nie opłaca sie tego granatu na chwile obecną kupować, bo szkoda hajsu a to w 95% nic nie daje. Znalazlem dość ciekawy efekt tego smoka prawie jak z CS GO nic nie widać przez niego można odcinać bez problemu jakieś wejścia itp. Polecam spróbować luknąć na botach na moje oko sprawdza sie wyśmienicie : Link do pobrania : https://gamebanana.com/effects/6000 Efekty na zdjęciach : Edytowane 10 Października 2018 przez nethall Te-Tris i sypkilopez dodali reakcje 2 @ Udostępnij Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mały MeKinToSz Napisano 12 Października 2018 #531242 Udostępnij Napisano 12 Października 2018 chyba masz jakieś haxy bo ja przez 2sg nie widze a ty przez 4sg zostawiamy tak jak jest ! temat do zamkniecia. ~Czarna~ dodał reakcję 1 @ Udostępnij Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
~Czarna~ Napisano 12 Października 2018 #531247 Udostępnij Napisano 12 Października 2018 Tyle lat tu jestem, jeszcze więcej gram w csa i pierwsze słyszę żeby ktoś narzekał, że widzi przez SG. Jest wręcz przeciwnie. Nie ma praktycznie mapy żeby ktoś nie rzucił hasła "NIE RZUCAJ MI TAM SG BO NIE WIDZĘ" "PO CO TEN SMOKE, TERAZ NIC NIE WIDAĆ I WEJDĄ" i już nawet rozważałam to żeby usunąć możliwość kupna drugiego SG żeby minimalnie zmniejszyć częstotliwość płaczu o to, że większość albo nic nie widzi albo spadają im fpsy kiedy połowa DD2 "stoi w dymie". Coś mi tu nie pasuje i nie wydaje mi się żeby aż do tego stopnia przeszkadzało Ci to, że widzisz przez SG żeby zmieniać jego efekt. A może po prostu chcesz w ten sposób przemycić trochę globala na nasz serwer? erroR.! dodał reakcję 1 @ Udostępnij Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
erroR.! Napisano 12 Października 2018 #531248 Udostępnij Napisano 12 Października 2018 moim zdaniem propozycja odpada jak jakoś jak grałem na dd2 to nic nie widziałem przez 2 sg a przez jeden sg też ciężko coś zobaczyć więc nie wiem po co takie sg z "csgo" ~Czarna~ dodał reakcję 1 @ Udostępnij Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DrDisRespect Napisano 12 Października 2018 #531249 Udostępnij Napisano 12 Października 2018 Jak ktoś ma konkretny monitor i dobre ustawienia grafiki to widzi przez smoke w 1.6 normalnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JanNineNineOne Napisano 12 Października 2018 #531251 Udostępnij Napisano 12 Października 2018 Wg mnie SG jest po to, aby powstała chmura, która zasłania wszystko. Powinna być tak gęsta, że przeciwnik stojący centymetr od nas, nie powinien być widoczny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
~Czarna~ Napisano 12 Października 2018 #531254 Udostępnij Napisano 12 Października 2018 (edytowane) Owszem jest to również kwestia monitora, ustawień ale nie każdy sobie może pozwolić na taki sprzęt A kto owy posiada to powinien się raczej cieszyć z tego, ze SG aż tak bardzo nie utrudniają mu gry jak pozostałym graczom a nie przeciwnie. Jeśli dajmy na to jedna osoba przez 4 SG widzi rewelacyjnie a pozostałym starczy jeden żeby nie widzieć nic to powinien to wykorzystać jak najlepiej się da Edytowane 12 Października 2018 przez ~Czarna~ sypkilopez dodał reakcję 1 @ Udostępnij Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DrDisRespect Napisano 12 Października 2018 #531259 Udostępnij Napisano 12 Października 2018 Właśnie dlatego osobiście uważam, że dodanie innego smoke, który w oczach każdego wyglądał by tak samo, jest dość racjonalnym rozwiązaniem. sypkilopez dodał reakcję 1 @ Udostępnij Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Te-Tris Napisano 12 Października 2018 #531261 Udostępnij Napisano 12 Października 2018 Osobiście SG z CS:GO mi się podoba, bo nie widać, po prostu. Ten z 1.6 jest jaki jest, jedni widzą drudzy nie. Zależy czy stać Cię na normalny monitor (do grania 24 cale są za 6 stówek, nie musisz mieć ultrapanoramy za 4k) i czy nie masz kompa sprzed dekady o obecnej wartości 100 złotych. Z mojej strony prosiłbym o zostawienie tego tak jak jest obecnie, chociaż wcale nie obrażę się za zmianę 2 SG robią robotę jak należy sypkilopez dodał reakcję 1 @ Udostępnij Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sypkilopez Napisano 12 Października 2018 #531264 Udostępnij Napisano 12 Października 2018 Można by przetestować na próbę i zobaczyć co z tego wyjdzie. Ja to nawet bez dymów mało co widzę. Przynajmniej każdy miał by taką samą widoczność. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
~Czarna~ Napisano 12 Października 2018 #531266 Udostępnij Napisano 12 Października 2018 @DrDisRespect a Ty grasz u nas? Podaj nick z serwera A ja myślę, że 99% graczy a zwłaszcza stałych jest przyzwyczajona do tego SG, który jest obecnie na serwerze i tego czy przez niego widzą czy też nie. Przecież jest wiele możliwości ustawień grafiki i można bez problemu zwiększyć lub zmniejszyć widoczność przez SG - KWESTIA CHĘCI !! Wgranie SG z Globala moim zdaniem popsuje tylko klimat 1.6 więc niech on może lepiej zostanie tam gdzie jest jego miejsce JanNineNineOne dodał reakcję 1 @ Udostępnij Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nethall Napisano 12 Października 2018 Autor #531278 Udostępnij Napisano 12 Października 2018 Wystarczy zmienic grafike na 16 bit i wszystko widzisz przez smoke. CT na srodek rzuca 3-4 smoke a i tak TT strzela i trafia z respa. A z nowym smoke może być więcej zabawy można bedzie robić ninja defuse, przechodzic przez smoke itp. No może na ten serwer nie ma co tego smoke wprowadzać ale jak drugi DD2 powstanie to bym pomyslal nad wgraniem tego efektu smoke Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
A3ro Napisano 12 Października 2018 #531284 Udostępnij Napisano 12 Października 2018 Mi się podoba ten smoke ale bym go chętnie wprowadził na cod mod 400 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SUNN. Napisano 12 Października 2018 #531289 Udostępnij Napisano 12 Października 2018 (edytowane) Gęstszy smoke vs oryginalny część pierwsza: > inna opcja - wymuszenie fastsprites "2" (brak smoke - ban, inna jakość smoke - wykluczona, wykrywanie - bez zmian) > na grafice software i tak raczej się nie pohula bo za bardzo detektory szaleją i wlepiają bany za sh/aim/no recoil/wybierz inny powód (poza tym dotyczy to głównie NS którzy jeśli już oszukują to nie tylko grafiką i wylatują za inne haxy) > zmiana sprite smoke -> po części pozbawiacie się detekcji "no smoke" > smoke z cs:go też da się "obejść" tak samo jak oryginalny smoke > pamiętajcie że smoke działa na CT i TT -> nieodpowiedzialne rzucanie smoke tldr: nowy smoke w nowym pliku z innym hashem vs oryginalny smoke w oryginalnym pliku z oryginalnym hashem ze zjebanym cvarem fastsprites (kiedyś to miało sens, ale nie dziś). Teraz możecie wybierać. Byle rozsądnie. Zalety vs wady. PS. Zgadniecie który sprite jest z 1.6 a który jest z cs:go (wrzucony przez OP)? https://imgur.com/ZhHyhGQ Edytowane 12 Października 2018 przez SUNN. Ania, elo elo 350 i Te-Tris dodali reakcje 2 1 @ Udostępnij Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
~Czarna~ Napisano 15 Października 2018 #531419 Udostępnij Napisano 15 Października 2018 Widzę sam zainteresowany temat śledzi ale chyba nie ma nic więcej do dodania w swojej propozycji tak więc SG zostają a temat zamykam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
~Czarna~ Napisano 15 Października 2018 #531420 Udostępnij Napisano 15 Października 2018 Wątek został zamknięty przez moderatora forum.Jeśli się z tym nie zgadzasz skontaktuj się z moderatorem lub administratorem, w celu ponownego otworzenia tematu. Pozdrawiamy, Zespół Multi-Head.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi