Skocz do zawartości
nethall

 zamknięty Nowe smoke w CS 1.6

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć mam propozycje by dodać nowe lepsze smoke na dd2 bo obecne jest ze tak ujmę bez komentarza. Wszystko widać przez to smoke i trzeba chyba 4 smoke w 1 miejsce rzucic by nic nie bylo widać. Wgl nie opłaca sie tego granatu na chwile obecną kupować, bo szkoda hajsu a to w 95% nic nie daje. Znalazlem dość ciekawy efekt tego smoka prawie jak z CS GO nic nie widać przez niego można odcinać bez problemu jakieś wejścia itp.

Polecam spróbować luknąć na botach na moje oko sprawdza sie wyśmienicie :

Link do pobrania https://gamebanana.com/effects/6000

Efekty na zdjęciach :

5b140c281a2ed.jpg

 

5b140c2ca2f33.jpg

Edytowane przez nethall
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Tyle lat tu jestem, jeszcze więcej gram w csa i pierwsze słyszę żeby ktoś  narzekał, że widzi przez SG. Jest wręcz przeciwnie. Nie ma praktycznie mapy żeby ktoś nie rzucił hasła "NIE RZUCAJ MI TAM SG BO NIE WIDZĘ" "PO CO TEN SMOKE, TERAZ NIC NIE WIDAĆ I WEJDĄ"  i już nawet rozważałam to żeby usunąć możliwość kupna drugiego SG żeby minimalnie zmniejszyć częstotliwość płaczu o to, że większość albo nic nie widzi albo spadają im fpsy kiedy połowa DD2 "stoi w dymie". Coś mi tu nie pasuje i nie wydaje mi się żeby aż do tego stopnia przeszkadzało Ci to, że widzisz przez SG żeby zmieniać jego efekt. A może po prostu chcesz w ten sposób przemycić trochę globala na nasz serwer?     

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Owszem jest to również kwestia monitora, ustawień ale nie każdy sobie może pozwolić na taki sprzęt ;) A kto owy posiada to powinien się raczej cieszyć z tego, ze SG aż tak bardzo nie utrudniają mu gry jak pozostałym graczom a nie przeciwnie. Jeśli dajmy na to jedna osoba przez 4 SG widzi rewelacyjnie a pozostałym starczy jeden żeby nie widzieć nic to powinien to wykorzystać jak najlepiej się da ;)

Edytowane przez ~Czarna~
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Osobiście SG z CS:GO mi się podoba, bo nie widać, po prostu. Ten z 1.6 jest jaki jest, jedni widzą drudzy nie. Zależy czy stać Cię na normalny monitor (do grania 24 cale są za 6 stówek, nie musisz mieć ultrapanoramy za 4k) i czy nie masz kompa sprzed dekady o obecnej wartości 100 złotych. Z mojej strony prosiłbym o zostawienie tego tak jak jest obecnie, chociaż wcale nie obrażę się za zmianę :) 2 SG robią robotę jak należy :D 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


@DrDisRespect a Ty grasz u nas? ;) Podaj nick z serwera ;)


A ja myślę, że 99% graczy a zwłaszcza stałych jest przyzwyczajona do tego SG, który jest obecnie na serwerze i tego czy przez niego widzą czy też nie. Przecież jest wiele możliwości ustawień grafiki i można bez problemu zwiększyć lub zmniejszyć widoczność przez SG - KWESTIA CHĘCI !! Wgranie SG z Globala moim zdaniem popsuje tylko klimat 1.6 więc niech on może lepiej zostanie  tam gdzie jest jego miejsce ;)  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Wystarczy zmienic grafike na 16 bit i wszystko widzisz przez smoke. CT na srodek rzuca 3-4 smoke a i tak TT strzela i trafia z respa. A z nowym smoke może być więcej zabawy można bedzie robić ninja defuse, przechodzic przez smoke itp. :D 

No może na ten serwer nie ma co tego smoke wprowadzać ale jak drugi DD2 powstanie to bym pomyslal nad wgraniem tego efektu smoke ;) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Gęstszy smoke vs oryginalny część pierwsza:

> inna opcja - wymuszenie fastsprites "2" (brak smoke - ban, inna jakość smoke - wykluczona, wykrywanie - bez zmian)
> na grafice software i tak raczej się nie pohula bo za bardzo detektory szaleją i wlepiają bany za sh/aim/no recoil/wybierz inny powód (poza tym dotyczy to głównie NS którzy jeśli już oszukują to nie tylko grafiką i wylatują za inne haxy)
> zmiana sprite smoke -> po części pozbawiacie się detekcji "no smoke"
> smoke z cs:go też da się "obejść" tak samo jak oryginalny smoke
> pamiętajcie że smoke działa na CT i TT -> nieodpowiedzialne rzucanie smoke

tldr: nowy smoke w nowym pliku z innym hashem vs oryginalny smoke w oryginalnym pliku z oryginalnym hashem ze zjebanym cvarem fastsprites (kiedyś to miało sens, ale nie dziś).

Teraz możecie wybierać. Byle rozsądnie. Zalety vs wady.

PS. Zgadniecie który sprite jest z 1.6 a który jest z cs:go (wrzucony przez OP)?  https://imgur.com/ZhHyhGQ

Edytowane przez SUNN.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


watekzamkniety.png
 

Wątek został zamknięty przez moderatora forum.
Jeśli się z tym nie zgadzasz skontaktuj się z moderatorem lub administratorem, w celu ponownego otworzenia tematu.

Pozdrawiamy,
Zespół Multi-Head.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...