Skocz do zawartości

Kondycja.

Master

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, moj problem polega na tym ze biegam o wiele wolniej niz inni gracze. Posiadam assasina (120lvl)  i mam 310 kondycji a biegam o wiele wolniej niz inni gracze majacy mniej kondycji (przykladowo: do Nodiego nie mam podejscia nawet bo on kapitanem biega co najmniej jakby miał 100 kondy więcej odemnie) W czym lezy problem? zmieniałem konfiguracje na inne ale problem dalej występuje. 

Może być że nie jest zbalansowana/pobugowana kondycja w klasach, rozmawialem z Klqs to stwierdził że przydałoby się napisać klasy od nowa.

A z tym jak wiadomo roboty strasznie dużo, więc sam tego nie zrobi z racji braku czasu o którym mi mówił, Wolf jak widać po nicku no i aktywności pracuje, a ja niestety nie znam się na tym.

@WolfIDraV #Pracuje  @Malu jakieś pomysly co z tym zrobic macie może? 

Edytowane przez Vix33nek!

• 2 weeks later...

Piszę tutaj aby nie otwierać nowego tematu.

Mało gram ponieważ mam dużo ostatnio na głowie ale dziś wbijam i patrzę ze biegam jakoś wolno jak na rozgrzewce  pytam się ludzi a oni mówią ze chyba coś się zepsuło.

Stąd też moje pytanie wie ktoś o co kaman ? czy to te zmiany z szybkością i faza testów ? bo też widziałem ze parę osób biega znacznie szybciej od innych. no i teraz czy masz 100 czy 200 kondycji to biega się tak samo :)

Mam to samo mam 310 kondy na Assasins czyli max, a szybszy jest od mnie Szeregowiec,

Więc nie wiem jak to możliwe wypadało by coś z tym zrobić , po za tym nie tylko ja mam z tym problem ,

Jest też większość graczy na forum i tych którzy grają po za nim.

Najlepiej TRZEBA zareagować od razu. 

Nie przekładać go na pózniej.

Więc proszę o sprawiedliwość w tej sprawie ...

• 4 weeks later...

watekzamkniety.png

Wątek został zamknięty przez moderatora forum.
Jeśli się z tym nie zgadzasz skontaktuj się z moderatorem lub administratorem, w celu ponownego otworzenia tematu.

Pozdrawiamy,
Zespół Multi-Head.pl

Gość