Ranking
Popularna zawartość
Treść z najwyższą reputacją w 07/14/20 uwzględniając wszystkie działy
-
3 punkty
-
Nodi i bugowanie statystyk???
CukierkowyMario oraz jeden pozostały przyznał reputację NumberOne za temat
Nie ma możliwości sprawdzenia tego w logach. Nie popadajmy też w paranoję. Nodi jest człowiekiem, który na codzie 400 spędził 2700h. Zna serwer i regulamin od podszewki. Nie będzie posuwać się do bugowania, żeby trochę podbić swoje statystyki. Rozumiem frustrację, ale na ten moment jedyne, o co mogę Was poprosić to zaufanie do administracji serwera i mojego personalnego osądu. Mam nadzieję, że zrozumiecie. Tak jak Nodi wspomniał - żaden silnik cod'a (podobnie jak każdy program komputerowy) nie jest idealny. Przy wielu zmiennych, relacjach między nimi często występują sytuacje anormalne, których nie jesteśmy w stanie przewidzieć, ani tym bardziej dojść co je powoduje, żeby sami je wywołać.2 punkty -
Nodi i bugowanie statystyk???
CukierkowyMario oraz jeden pozostały przyznał reputację Nodi za temat
1. Jak to nawet nie moje steam ID jest 2. Nie wiem co wy wymyślacie znowu jak nie , że ja aim to wh a teraz jakieś bugownie chyba nie znacie dmg auga jak jak na augu bez perku biję wiecej niż inne klasy z perkiem. A to że zabiorę 10 pkt z kondycji by dać w inte to nie znaczy że zaraz buguje czy coś. Sam vip dodaje % dmg oraz pkt. w staty. @oo7 dodatkowo twierdzisz że biegam jakbym miał z 260 kondy to ty musisz mieć z 280 300 jak biegniemy razem z jednej drużyny a ja dogonić cb nie mogę. Na tym serwerze widziłem już wiele np. konspirant szybszy od assasina i do tej pory niewiem jak to możliwe jest.2 punkty -
Czy wiesz, że…?
LuckyLoser przyznał reputację Max za an article
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Struś ma jedne z największych oczu ze wszystkich stworzeń lądowych. Około 5 cm średnicy, czyli trochę więcej niż standardowa piłeczka golfowa. Jego mózg ma za to średnicę ok. 2,4 cm, oko zatem jest większe od mózgu. Podobna zależność cechuje także inne ptaki, np. wróble...1 punkt -
Klasy + perki
A3ro przyznał reputację urlopowy pemeq za temat
Witajcie, wraz z administratorem @Aitler zrobiliśmy spis klas premium jak i perków i dodaliśmy coś od siebie perki cod mod 400 1.bezlik ammo bez zmian 2.eagle eye dodać widzenie min 3.twardy baniak bez zmian 4.Bunt +10dmg->+15 dmg 5.Dezercja +10dmg->+15 dmg 6.Notatki sapera odblokować je na saperze 7.Plonace naboje 1/2-6->1/2-4 8.sekret krowy bez zmian 9.tytanowe naboje bez zmian 10.wytrenowany weteran zostawić opcję ze 150 hp 11.zestaw alkaida ak, 1/4 HE, ciche kroki->ak, 1/2 HE, ciche kroki 12.buty snajpera +25 kondy->+35 kondy 13.krytyczne naboje bez zmian 14.palace rekawiczki dodać możliwość ulepszania ich przy wymianie, a nie, że dropimy wersję 15s lub 5s 15.porazajace naboje bez zmian 16.eliminator rozrzutu bez zmian 17.apteczka bez zmian 18.awp sniper bez zmian 19.buty komandosa bez zmian 20.deagle generała wywalić opcję +15dmg +5 wytrzymałości, zostawić tylko +30/+30 21.buty szturmowego bez zmian 22.mistrz scouta 1/1-3->1/1-2 23.notatki kapitana 1-5->3-5 24.platynowe naboje bez zmian 25.podrecznik szpiega 1/1-3 na zadanie 100 (+int) z HE +przebranie wroga->1/1-3 z HE + przebranie wroga 26.radar telegrafisty uav->uav+20 wytrzymałości 27.sztuka dezorientacji bez zmian 28.tajemnica generala bez zmian 29.tajemnica kapitana 1/2 awp, 2 skoki->1/2 awp, 2 skoki, +10 kondy 30.wyposażenie wsparcia bez zmian 31.teleport bez zmian 32.betonowe cialo bez zmian 33.zawodowy rusher 1/2-3->1/3-5 34.akumulator 24v bez zmian 35.snajperka zolnierza bez zmian 36.wykradacz hp 5/15->10/18 37.kameleon perk do wyrzucenia, jedyne co powoduje to notoryczne bugowanie strojów 38.kanonier bez zmian 39.szturm +5dmg +10 do statystyk->+15 dmg 40.elektromagnes militarny dodać w regulaminie punkt o zakazie stawiania go na respie wroga (na tę chwilę brak jakiejkolwiek wzmianki na temat elektromagnesu) 41.mózg generała +40 inta->+20-100 inta 42.łowca headow 20-220 expa za hs->100-240 expa za hs (ulepszanie tego perku to porażka) 43.duch kapitana 6s przechodzenia przez ściany->8s przechodzenia przez ściany 44.prawa reka rambo +15 do statystyk->+15 dmg, +15 do statystyk (inspirowane perkiem o tej samej nazwie na codzie 800) 45.autodestrukcja bez zmian 46.naboje ninji leczenie za 22-30% zadanego dmg->25-35% 47.defibrylator 1/2-6 na wskrzeszenie przy zabójstwie->1/2-3 48.naboje kapitana +40%dmg -30hp->+40%dmg +20hp 49.wyrzucenie broni 1/5 na wyrzucenie, po co jest ten perk skoro są porażające naboje? do usunięcia 50.narzedzia ahmeda niech działa tak jak powinna przy podkładaniu paki i będzie ok 51.zrecznosc skoczka bez zmian 52.moc kradzieja 1/4 na kradzież->1/3 53.adrenalina +50hp za fraga->+60 hp za fraga, +25 kondy 54.moc czolgisty bez zmian 55.moc komandosa bez zmian 56.modul odrzutowy bez zmian 57.pancerz neomexowy bez zmian 58. tajemnica gromu bez zmian 59.talibowskie naboje 1/4-6 z usp->1/4-6 z usp/glocka 60.tarcza szpiega 5-10 redukcji dmg->10-15 redukcji +10 kondy 61.kara sapera bez zmian 62.wyszkolenie medyczne bez zmian 63.wytrzymala kamizelka +30-65 wytrzymałości->+40-70 wytrzymałości 64.zestaw pulkownika bez zmian 65.elficka kamizelka odporność na strzały w klatę->odporność w klatę, +20 hp 66.mroczne kule 20% obrażeń więcej, 1/4 na zabranie przeciwnikowi 100 expa->20% dmg, 35 dodatkowego expa za fraga 67.naboje mistrza ignoruje wytrzymałość->ignoruje wytrzymałość+15 kondycji 68.rozblysk zwiększyć jego zasięg 69.stalowa obrona 20% odporności na pociski->25% +odporność na awp kapitana 70.szal 3 razy większy dmg poniżej 50 hp->3 razy większy dmg poniżej 80hp 71.kosa assasina 1/1-4->1/1-3 72.zloty deagle bez zmian 73.zbroja obroncy +60hp, 100 kevlara->+60hp, +10 wytrzymałości, 100 kevlara 74.pilny uczen bez zmian 75.ksiega wiedzy bez zmian 76.granat zamrazajacy zamrożenie+dodatkowy dmg z HE->zamrożenie+redukcja wytrzymalości u przeciwnika (o ile jest to możliwe, jeżeli nie to bez zmian) 77.zmodyfikowany zolnierz 17-28%->22-35% 78.anihilacja raczej bez zmian 79.nacpane naboje bez zmian 80.tajemnica glocka +25 z glocka, +20 z usp->+30 z glocka,+25 z usp 81.peleryna kucacza bez zmian 82.bunny hop auto bh->auto bh+10 kondy (?) 83.grzmot 1-2 błyskawic->2 błyskawice (lub w wyposażeniu wsparcia zmiana na 1-2 rakiety) 84.bron policyjna 1/20 z mp5->1/19 z mp5 85.fart strzelca 1/6-12 z usp/glock->usunąć lub dać 1/6 z pistoletów 86.morfina bez zmian 87.notatki ninji 2 skoki->3 skoki lub 2 skoki+15 do statystyk tajemnica skazanca bez zmian Klasy Premium cod 400 1. Konspirant (bez zmian) *inteligencja: 10 *zdrowie: 30 *wytrzymałość: 50 *kondycja: 20 bronie: scout, usp, m3 dodatkowy opis: 1/1 z noża(ppm), 1/1 scout, zwiekszony dmg z m3, 3 pułapki 2. Kapitan (zmiany) *inteligencja: 10 *zdrowie: 45 *wytrzymałość: 40 ---> 30 *kondycja: 30 ---> 35 bronie: hegrenade, awp, m4a1 dodatkowy opis:AWP (1/1), he(1/3), 2 skoki 3. Czołgista (zmiany) *inteligencja: 10 *zdrowie: 45 *wytrzymałość: 20 ---> 25 *kondycja: 40 ---> 35 bronie: hegrenade, xm1014, smokegrenade, deagle dodatkowy opis:XM1014(nieskończone ammo) 25hp za killa, 3 skoki, 5% na zabicie ---> 10hp za zabicie, 2 skoki 4.Assasin (zmiany) *inteligencja: 10 *zdrowie: 40 *wytrzymałość: 20 *kondycja: 50-->40 bronie: elite dodatkowy opis: 1/1 z noża (ppm) zmiejszona widoczność na nozu, zmiejszona grawitacja.-->kompletna niewidka na nożu, ciche kroki, normalna grawitacja, zostawia ślady na podłodze (jakiś jaskrawy kolor), brak dmg od upadku, 50 hp (brak możliwości jego zwiększania) 5. Morderca (bez zmian) *inteligencja: 20 *zdrowie: 30 *wytrzymałość: 50 *kondycja: 50 bronie: hegrenade, smokegrenade, m4a1, fleshbang dodatkowy opis: 3 miny, he (1/3), 1/7 krytyczne uderzenie, AutoBH 6. Rusek (zmiany) *inteligencja: 25-->20 *zdrowie: 35 *wytrzymałość: 30 *kondycja: 39 bronie: hegrenade, m4a1 dodatkowy opis: 2 rakiety, +10 dmg z m4a1, 2 skoki, 1/2 na zadanie 100 dmg + int z he ---> dodac cd do rakiet większy (taki jak mają błyskawice) 7. Shoter (zmiany) *inteligencja: 10 *zdrowie: 30 *wytrzymałość: 35 *kondycja: 20 bronie: hegrenade, smokegrenade, fleshbang, ak47 dodatkowy opis: AK47 (+15 dmg), 1/3 z hegrenade, AutoBH, Czasowa apteczka---> AK47(+10 dmg), apteczka taka jak u starszego szeregowca *[druga strona]* 1. Śmierć (zmiany) *inteligencja: 15 ---> 10 *zdrowie: 35 *wytrzymałość: 25 *kondycja: 30 bronie: m4a1, SG552 dodatkowy opis: SG552(+10 dmg), Eliminator rozrzutu, noż 1/1 (ppm), 3 skoki---> zabrać m4a1 i zostawic same SG552 (+7dmg) 2. Skrytobójca (zmiany) *inteligencja: 10 *zdrowie: 35 *wytrzymałość: 30 *kondycja: 35 bronie: hegrenade, mp5navy, deagle dodatkowy opis:10% na wyrzucenie broni, zmiejszona widoczność do 60%, 1/4 na stanie sie niewidzialnym dla przeciwnika na 3 sek, mp5 +6dmg---> usunąc wywalanie broni 3. Zeus (zmiany) *inteligencja: 20 *zdrowie: 40 *wytrzymałość: 20 *kondycja: 40 bronie: hegrenade, smokegrenade, m24, m4a1, flashbang dodatkowy opis: 2 błyskawice, 1/13 na oślepienie wroga, m4a1 +7 dmg ---> 2 skoki 4. Starszy Szeregowy (zmiany) *inteligencja: 20 *zdrowie: 20 *wytrzymałość: 10---> 20 *kondycja: 35 bronie: hegrenade, mac10, smokegrenade, flashbang dodatkowy opis: Apteczka, 3 skoki ,MAC10 (1/13), 1/3-4 wybuch po śmierci--->usunąć szansę na wybuch po śmierci 5.Szturmowiec *inteligencja: 0 *zdrowie: 40 *wytrzymałość: 25 *kondycja: 30 bronie: glock18, m4a1. ak47 dodatkowy opis: AK47 & m4a1 (+8dmg), 3 skoki, zmiejszona widocznosc na nożu 6. Strażnik (zmiany) *inteligencja: 0 *zdrowie: 35 *wytrzymałość: 43 ---> 35 *kondycja: 7 ---> 10 bronie: aug, degle dodatkowy opis: 33% na zneutralizowanie otrzymanych obrażeń, widzi niewidzialnych ---> 25% na zneutralizowanie otrzymanych obrażeń1 punkt -
Skoki pingu i klatki na serwie
Nodi przyznał reputację elo elo 350 za temat
Nic nie da, ale dzięki. Można zamknąć @Rekuseq @FunnyPuma1 punkt -
Sygnaturka
urlopowy pemeq przyznał reputację Woodpecker za temat
Dzisiaj dodam pracę, proszę obserwować temat, ponieważ w edycji tego posta wstawię grafikę. @pemeqq1 punkt -
Zazdrość, zakłamanie, hipokryzja, nienawiść, brak empatii:))1 punkt
-
Nodi i bugowanie statystyk???
Nodi przyznał reputację urlopowy pemeq za temat
Droga ty moja Pando nie wiem czy wiesz aug bez niczego ma dmg w uj a do tego tytany to juz koszmar wystarczy 10 pkt wbic w inta i walicz po 90, na smierci tak samo jest mam władowane w inta (podstawa+10pkt) i bije po 80 no wiec no takie troche dziwne jeżeli ty bys tu tyle gral to bys wiedział ze aug ma taki dmg tak samo jak ssg no wiec gracz czysty i nie buguje statystyk. Pozdrawiam pemuś1 punkt -
1 punkt
-
1 punkt