Ranking
Popularna zawartość
Treść z najwyższą reputacją w 02/04/23 uwzględniając wszystkie działy
-
Przeoczyłem to już nie ważne *Można wybrać to i to*3 punkty
-
3 punkty
-
#1165 - Pytanie Dnia
Strylec oraz jeden pozostały przyznał reputację Julshi za temat
2 punkty -
Podanie Swirusek
Livio oraz jeden pozostały przyznał reputację Kris22 za temat
2 punkty -
2 punkty
-
Klasy, perk oraz premki
WariaciQ oraz jeden pozostały przyznał reputację Skunksik za temat
To tak zacznijmy od dupy strony ;p Zacznijmy z dupy strony moim zdaniem serwer nie będzie zarabiał gdyż teraz premium to jedna wielka pomyłka i potwierdzam że jak za 30 zł to jest to wywalenie kasy w piach gdyz i tak rakieciarz jest lepszy A co do rakieciarza fakt siada bardzo często i to że pisze 1/11 to jest jakaś pomylka w opisie gdyz tam jest pewnie 1/5 1/6 max... i taki ktoś jak ja co ma pecha jak skurwywsyn to nawet mi bardzo często siada ;p co do komandosa to bez perku dającego skok nie ma sensu gdyz z tym jedym skokiem nie ma szans z 90% klas I na koniec perki ... to jest jakaś pomyłka z perkami powinno być z 3 perki typu mistrz scauta 1/1 zestaw mistrzowskiego rushera z pompom 1/3 oraz perk niewidzialności i na te perki zmniejszyć znacznie % szans na wypadanie ... skoro są aż dwa perki na widzenie niewidocznych które są bezsensowne na tym etapie gry jak kucarzem gra może z 5 osób aktywnie a klasy są widoczne moim zdaniem na tyle że te perki są mało istotne i można szukać dużo lepszych A tak jeszcze ode mnie klasy są akutalnie mało zbalansowane i zróżnicowane. Jest kilka kalas zwykłych co sie wyróżniają znacznie spoza reszty. Z nudów przeglądałem paczki z klasami i są dużo lepsze na 45k niż ta akutalna bądź jest opcja nad popracowania nad nimi oraz dodania kilka nowych klas. Ps: Perki na dmg na akutalnym poziomie są jakąś porażką co mi da 2000 dmg na kogoś kto ma 40000k hp jak gra jeszcze rakieciarzem i ściagnie mnie na 5/6 pestek ;p Podsumowując w skrócie dla leniwych ;p 1. Zwiększenie dmg na perkach klasach + wartość od inteligencji 2.Dodanie 3 perków z znacznie zmniejszoną wartością % częstotliwości wypadania 3.. NERF rakieciarza ! 4. Buff postaci premium oraz dodanie kilku nowych klas 5.Buff zwykłych klas które są wgl nie grywalne Pozdrawiam Mateusz2 punkty -
#1165 - Pytanie Dnia
Mefedr0n oraz jeden pozostały przyznał reputację RYBSON za temat
Robię lasagne z dziewczyna i lecimy dalej z TWD2 punkty -
Klasy, perk oraz premki
WariaciQ oraz jeden pozostały przyznał reputację Bobikkk za temat
Z nerfem klasy rakieciarz zgadzam się w 100% ze względu na to że jego 1/11 wchodzi lepiej niż 1/9 z AK Rambo lub innych klas które mają większe prawdopodobieństwo na zabicie. Klasa komandos powinna dostać dodatkowy skok ponieważ są mapy gdzie bez dodatkowego skoku za bardzo nie masz co zrobić wiedząc że nie ma on żadnej broni 1/ileś oprócz noża. Klasy premium za dużego nerfa dostały ponieważ, niektóre klasy są poprostu lepsze od nich, klasa jemer XXL dostał największego nerfa ponieważ, ma on mniejszą szansę na zabicie z scouta niż orzełek 45k gdzie tą klasę można wbić szybko jak się ma trochę czasu. Pierwszy raz się spotkałem gdzie osoba która zakupiła klase premium poprostu żałuje tego zakupu chociaż gram na tym serwerze kilka lat.2 punkty -
Klasy, perk oraz premki
WariaciQ oraz jeden pozostały przyznał reputację Kris22 za temat
Z tym rakieciarzem, zgadzam się jak najbardziej, często i gęsto wchodzi 1/1. Komandosowi brakuje skoku. Aktualnie sam nim gram, I jak ktoś wskoczy na skrzynki, to już mogę się poddać, bo nawet nie można tam wskoczyć. Z premek, chyba najbardziej został znerfiony Jerem. Moim zdaniem powinien mieć conajmniej 90%. Nie powinno być tak, że klasa od poziomu jest lepsza, bądź nawet taka sama jak klasa XXL. Wbicie 45k jak ktoś ma czas i chęci to są góra 3 dni.2 punkty -
[Support Admin] Wzór/Wymagania
Mefedr0n oraz jeden pozostały przyznał reputację Born za temat
Nick: Wiek: Link do BanID: CS 1.6/CS:GO*: Ile czasu dziennie spędzasz na forum: Coś o sobie: Doświadczenie: Dlaczego Ty: *Można wybrać to i to* Ranga funkcyjna na sieci powyżej 2 miesięcy Nienaganna znajomość regulaminów oraz zasad panujących na wszystkich serwerach Posiadanie aktywnego konta STEAM Brak VAC BAN'a na STEAM2 punkty -
WYNIKI 1 Miejsce - @Kso- 9 pkt 2 Miejsce - @Styro i @RYBSON- 8 pkt 3 Miejsce - @''Kierownik'' - 7 pkt Gratulujemy! Po odbiór nagród zapraszamy do @aquaxoraz innych H@ Reszta wyników @Mefedr0n - 5pkt @Bailiff - 3pkt @Vaniish - 3pkt @JaQb - 2pkt @Born - 1pkt1 punkt
-
Cześć tu znowu ja Dzisiaj kolejna rzecz do naprawy którą zauważyłem grając na serwerze - Klasa CIENIOBOJCA. Jest to klasa która posiada 1/2 z kosy, 1/5 z deagla, 3 skoki, zmiejszoną niewidkę na kosie oraz coś co totalnie nie pasuje z opisu ponieważ jest zbugowane/nie działa poprawnie - a mianowicie "2x większy DMG zadając obrażenia w plecy" a tak naprawdę lpm (lewym przyciskiem myszy) zabija na strzała w plecy, gdzie w samym opisie klasy jest co innego oraz według mnie jest to zbyt OP jak na darmową klasę.1 punkt
-
[Support Admin] Fox_r2
urlopowy pemeq przyznał reputację aquax za temat
Witaj! Twoje podanie zostało odrzucone przez administratorów. Oznacza to, że nie zostałeś przyjęty na rekrutowane stanowisko. Jeśli się z tym nie zgadzasz skontaktuj się z moderatorem lub administratorem, w celu ponownego otworzenia tematu. Pozdrawiamy, Zespół Multi-Head.pl1 punkt -
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
Spędzam czas przy komputerze, grając w moją ulubioną grę.1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
imo kilka klas wymaga poprawek, tutaj rozpiska wszystkich klas połączona w kategorie: [Kosa i pistolety] Free: Samuraj: 1/2 ppm, 5 skokow, 120 niewidki na kosie, 1/19 usp. -> buff usp do 1/7 Ninja: 3 skoki, grawitacja, niewidka na kosie, 1/3 z kosy, 1/5 z deagla. -> proponuję buff kosy do 1/2 Cieniobojca: 1/2 kosa, ciche chodzenie, niewidka na kosie, 1/5 deagle, 3 skoki, 2x dmg w plecy. Komandos: 1/1 kosa, auto bh. -> proponuję wywalić auto bh i dodać podskok Zwiadowca: 1/7 usp, 6 skoków, granaty, 40% niewidka gdy kuca. Premium: Komandos Elite: 1/1 kosa, niewidka na kosie, auto bh, 1/4 resp u wroga, mniejsza grawitacja. - ale niewidka nie działa Komandos XXL: 1/1 kosa, 2 skoki, niewidka na kosie, auto bh, 1/3 resp u wroga, mniejsza grawitacja. - ale niewidka nie działa [Karabiny i snajperki] Free: Strzelac zawodowy: 1/12 m4, 1/2 scout, norecoil, 3 skoki. Psycholek: 1/10 ak, 1/2 awp, 1/6 deagle, 3 skoki, 1/5 wywalenie broni, 5 apteczek. Talib: 1/10 m4, 1/4 deagle, skok, ubranie wroga, auto bh. Radarowiec: 1/10 m4, 1/6 deagle, radar, 2 skoki. Snajper: 1/1 awp, 1/6 deagle, 2 skoki. -> może jakiś buff do deagla? Od lvl: Szeregowy (20k): 1/9 m4, awp 1/2, deagle 1/5, 3 skoki, 3 miny, niewidka -> 1/9 jest zbyt op, proponuję przywrócić do 1/11 tak jak było kiedyś. Plutonowy (35k): 1/9 ak47, awp 1/1, deagle 1/5, 4 skoki, 3 miny, niewidka -> klasa dobra, w sumie to mogła by być premką. Orzelek (45k): 75% scout, 1/5 deagle, 4 skoki, niewidka, niższa grawitacja -> pobonie do jeremów, aktualnie klasa jest po prostu słaba, równie dobrze mogła by być od 15k lvl. proponuję zmianę na 90% scout Premium: Snajper Elite: 1/1 awp, 1/8 duale, 2 skoki, 3 miny, niewidka gdy kuca, mniejsza grawitacja Snajper XXL: 1/1 awp, 1/7 duale, 3 skoki, 4 miny, niewidka gdy kuca, mniejsza grawitacja Rambo Elite: 1/9 ak47, 1/10 m249. 3 skoki, 3 rakiety, niewidka gdy kuca, mniejsza grawitacja. -> proponuję zmianę m4a1 zamiast m249 oraz 1/8 m4 i ak Rambo XXL: 1/9 ak47, 1/10 m249. 4 skoki, 4 rakiety, niewidka gdy kuca, mniejsza grawitacja. -> tak jak z elite Jerem Elite: 1/2 scout, 1/6 usp, 2 skoki, 4 rakiety, mniejsza grawitacja. -> aktualnie klasa zupełnie bez sensu, nawet darmowy Strzelac zawodowy jest od niej lepszy... Jerem XXL: 70% scout, 1/5 usp, 3 skoki, 4 rakiety, mniejsza grawitacja. -> podobnie jak z elite, 70% niby często siada często, ale strzelec zawodowy i tak lepszy. Assassin Elite: 1/1 awp, 1/5 Deagle, 1/3 he 3 skoki, 3 miny, niewidka gdy kuca, mniejsza grawitacja Assassin XXL: 1/1 awp, 1/4 Deagle, 1/2 he 4 skoki, 4 miny, niewidka gdy kuca, mniejsza grawitacja [Pompy] Free: Sadistic: 1/7 xm1014, 1/5 deagle, 2 skoki, 2 rakiety, niewidka. Kucacz: 1/3 m3, deagle 1/6, niewidka gdy kuca, 2 miny, 2 skoki. Premium: Commander Elite: 1/5 m3, 1/7 xm1014, deagle 1/6, 1/1 kosa, 1/3 he, 3 rakiety, 3 skoki, niewidka na kosie, mniejsza grawitacja, no recoil, auto bh( błąd o opisie?) Commander XXL: 1/4 m3, 1/6 xm1014, deagle 1/5, 1/1 kosa, 1/2 he, 4 rakiety, 4 skoki, niewidka na kosie, mniejsza grawitacja, no recoil. [pmy] Free: Bolek: 1/12 mp5, 2 skoki, 1/2 he (3 he). -> zmiana na 1/15 z mp5 (niski recoil w biegu, wysoka szybkostrzelność powoduje że teraz jest zbyt op) Rakieciarz: 1/11 mp5, 1/3 he, 2 rakiety, 2 skoki. -> podobnie jak z bolkiem Co do premek, proponuję zmienić im ilość skoków: ELITE - 5 skoków, XXL 7 skoków, (ewentualne nowe premium o którym piszemy trochę niżej- 3 skoki) niektóre klasy od lvl mają 4 skoki a niektóre premki 2 skoki (komandos elite ma 1 skok) Co do klas premium z niewidką w trakcie kucania, może by tak ją zrównać z niewidką u kucacza? Komandosom xxl, elite nie działa niewidka na kosie. @krzuchu2k17Były kiedyś klasy mini premium, nikt ich nie kupował, dodanie ich teraz nie ma sensu, może w przyszłości po zmianach aktualnych premek admini zdecydują się na dodanie "czystego" premium. Moja propozycja jak mogło by to wyglądać: Jerem ogólnie nadaje się do przerobienia, buff do scouta, może jakaś lekka niewidka zamiast rakiet (klasy od lvl mają niewidki), mniej skoków niż inne premki? (podałem propozycję zmiany ilości skoków wyżej) aby zmniejszyć mobilność klasie. Jerem Premium: 80% scout, 1/6 usp,, 2 skoki, mniejsza grawitacja, niewidka tak jak u orzelka Jerem Elite: 90% scout, 1/6 usp, 3 skoki, mniejsza grawitacja, niewidka tak jak u orzelka Jerem XXL: 100% scout, 1/5 usp, 4 skoki, mniejsza grawitacja, niewidka tak jak u orzelka Assassin Premium: 1/1 awp, 1/5 Deagle, 1/3 he 3 skoki, 2 miny, niewidka gdy kuca, mniejsza grawitacja Snajper Premium: 1/1 awp, 1/8 duale, 3 skoki, 2 miny, niewidka gdy kuca, mniejsza grawitacja, lub lekkie przerobienie snajperów xxl, elite, premium? Snajper Premium: 1/1 awp, 1/8 duale, 3 skoki, 2 miny, mniejsza grawitacja, widzik (assassin ma niewidke gdy kuca, to może snajper będzie widział niewidzialnych) Commander Premium: 1/5 m3, 1/8 xm1014, deagle 1/6, 1/2 kosa, 1/4 he, 2 rakiety, 3 skoki, niewidka na kosie, mniejsza grawitacja, no recoil, Rambo Premium: 1/10 ak47, 1/11 m249. 3 skoki, 2 rakiety, niewidka gdy kuca, mniejsza grawitacja, norecoil(?) lub jakieś zmiany w broniach? Rambo Premium: 1/10 ak47, 1/10 m4a1. 3 skoki, 2 rakiety, niewidka gdy kuca, mniejsza grawitacja (bez norecoila)1 punkt
-
1 punkt
-
[UBT 1.6] pemeq
urlopowy pemeq przyznał reputację Born za temat
Na stanowisko admina UnbanTeam ds. 1.6 awansował @pemeq Gratulujemy1 punkt -
#1164 - Pytanie Dnia
''Kierownik'' przyznał reputację Strylec za temat
Tak będę i nawet to robię w tym momencie.1 punkt -
Pokażcie swoje mordki!
Abraa przyznał reputację No Pr0blem za temat
1 punkt -
1 punkt