Skocz do zawartości

    MoNt3

    Użytkownik

    6 obserwujących

    O MoNt3

    • Ranga
      Debiutant II
    • Urodziny 11.01.1996

    Ostatnio na profilu byli

    1 212 wyświetleń profilu
    1. Na Nie Vac ( Jak dla mnie za "vaca" powinien wgl perma dostać, ale to już zależy od [email protected]) Vac to Vac skoro tam grałeś na czitach to równie dobrze możesz grać tutaj. Ps2. A czy ja mówie tutaj o wh? poza tym na ss są sposoby , możesz grać na aimie, no recoil itd. A następna sprawa nie spamuj w temacie, masz opcje edytuj
    2. MoNt3

      Monte dziecka smak
    3. Nick:Monte Data ( Od kiedy do Kiedy ): 8.05 - do końca maja Powód:sprawy prywatne Opiekun, bądź ktoś z wyższej administracji: @Nodi
    4. MoNt3

       zamknięty

      Panowie nie potrzebnie robicie spiny, dogadajcie się na pw a nie bedziecie robić syf za jednego kicka.
    5. MoNt3

       zamknięty

      Ja startuje po resecie z czołgiem i nie trzeba go ruszać czołg to jest czołg dasz mu więcej kondycji i jest nie do zabicia oczywiście only gra na krótko
    6. MoNt3

      No to nw ja na mordercy mam 86lvl i bija po 188 bo sam je pomagałem nerfić +/- rok temu Wszystko ustawić na 200 przy full incie i bedzie git.
    7. Nick: MoNt3Data ( Od kiedy do Kiedy ): 17-04-2019r-24.04.2019Powód:Sprawy rodzinneOpiekun, bądź ktoś z wyższej administracji: @Nodi
    8. MoNt3

       zamknięty

      @Bezzi i co będzie z tym mędrcem ? Dodam, że ma 1/3 na przeładowanie a coś jest powalone i ma bezlik wgrany. Ps. Druga sprawa Rakiety i miny znerfione na 200dmg przy full int to tak samo błyskawice bo na 50lvl biją około 200 już przy nawet nie połowy fulla inta
    9. MoNt3

       odrzucone

      To samo co surim brak zastrzeżeń siedzi na serwie ogarnia jestem na tak ! Ps Rybson o co Ci chodziz Gt kolesia wyżej ?
    10. MoNt3

       zamknięty

      Trzecia sprawa można wejść na forum i napisać na chatboxie że jest potrzebny admin na cod400 i podać nick czitera
    11. MoNt3

      Co 5sek to nie jest dużo ale z samym he to lipna trochę ta klasa by była wiem po sobie jak mam shotera 1/3 z he i palce 5 to nie siada tak fajnie
    12. MoNt3

      Ale właśnie to ma nie zabić całkiem kogoś tylko zabrać mu hp dużo a 200 by było spoko jak ma zabić to zrobić że 1/1 na zabicie i tyle to wtedy będzie płacz jak nw
    13. MoNt3

      To wytłumacz mi jak osoby które nie mają 100lvl walą mi po 230 z błyskawicy na np. 70lvl ja mówie o Elektryku bo u zeusa może jest inny przelicznik ale i tak uważam, że 250 to za dużo. Moim zdaniem ja bym wszystko ustawił żeby biło 200max na full int i po kłopocie by było.
    14. MoNt3

      jestem za off
    15. MoNt3

      Nie mozliwe ze 250 bije rakietą chyba ze ma pilnego ucznia a Ty nie masz full inty
    ×