Co tu dużo mówić, perki i klasy są w sumie z mojego tematu, ja jedynie chciałbym się odnieść do:
Zestaw czołgisty.
Na śmierci i samym czołgiście perk będzie o wiele za dobry, przemyślałbym jeszcze raz tą propozycję.
Komenda /spec i /back.
Fakt, jest to komenda przydatna dla adminów, aczkolwiek częściej używa się jej do uciekania przed nuke. Uważam że jest to swego rodzaju nadużywanie uprawnień, które powinny służyć do ułatwienia pracy adminom a nie dla własnej korzyści.
Podsumowując, jeżeli nie usunąć, to może wyciągać konsekwencje?
Brakuje mi tutaj Tajemnicy serwera. Perk moim zdaniem do wyrzucenia. Platynowe naboje wystarczą w zupełności. :)
Snajper oraz Tropiciel
Snajper jest to klasa, która posiada awp od inteligencji, a Tropiciel scouta. Uważam, że jak już tak kombinować to wypadałoby zbalansować te klasy między sobą. Awp jest cięższe do opanowania, a mimo to Tropiciel posiada broń na krótki dystans (TMP) oraz elitki z szansą na zabicie 10%. Uważam, że Tropkowi trzeba znerfić damage na takie, które odpowiadałoby scoutowi jako broni względem AWP. To znaczy, że przy maxymalnej inteligencji tropiciel bił by około 270 do 280 dmg, a nie 365 jak snajper.
@WicevilKonspira nie nerfić, tylko wy1eb4c na zbity pysk. :) Tu nie chodzi o to czy ktoś potrafi celować czy nie, tylko o to że tą klasą zabijają osoby które nie potrafią celować (I !!!!UWAGA!!!! najlepszym przykładem takiej osoby jestem JA, kompletne raczysko ze scouta, a i tak robie najlepsze moje staty właśnie na Konserwie). To jest za OP i zaobserwować można, że po części przez konspirantów ludzie zniechęcają się do gry, ponieważ ta klasa jest za bardzo Pay to Win i gra przeciwko niej jest bezsensowna.
@Hastu Ja jestem na prawdę w stanie zrozumieć to, że takie raczki jak ty (XD) inną klasą prawdopodobnie sobie nie poradzą (XD#2), ale zrozum że to dla dobra serwera. :C Przełam się! Kałach w dłoń i ucz się strzelać!