Skocz do zawartości

Witaj na

Załóż konto lub zaloguj się żeby wziąć udział w życiu forum! 

Odbierz darmową usługę

Darmowa usługa na dowolnym serwerze lub forum.

Facebook Multi-Head

Zapraszamy do zalajkowania naszego fanpage'a! 

Rekrutacja

Aktualnie trwa rekrutacja na: UBTeam, Support Admina, Grafika, Redaktora.
Złóż podanie już dziś!

Sieciowy discord

Zapraszamy wszystkich użytkowników do dołączenia na Naszego sieciowego discorda!
Możesz tam znaleźć ludzi do pogrania w gry, nawiązywać nowe znajomości czy też zgłaszać ludzi którzy cheatują na Naszych serwerach! 

Haq#

Użytkownik

2 obserwujących

O Haq#

  • Tytuł
    Wygadany
  • Urodziny 7 Grudnia

Informacje

  • Imię
    Filip
  • Płeć
    Mężczyzna

Ostatnie wizyty

1 971 wyświetleń profilu
  1. Haq#

     zbanowany

    szkoda, że tak odpaleńców nie zgłaszasz jak jakieś sentry guny, które nikogo nie biją dobrze chociaż, że tak na forum biegasz ze wszystkim, bo jakbyś miał admina to na codzie non stop graczy by nie było edit. masz rację, mam pełne gacie jak pomyślę o tym banie tak sobie spojrzałem na nowy regulamin i tam nie ma nic wspomnianego o sg na respie, a na demku paka nie jest w jego zasięgu, więc cele są do wykonania a propos tematu - on akurat dotyczy mnie
  2. Data zdarzenia: 2020-09-07 Nick gracza: @Roy Keane Dowody: 1. wyciąg z bansa: http://aquax1994.hekko24.pl/bansmh/ban_list.php?bid=13411 2. wyciąg z hltv: http://ehltv.hltv.org.pl/srv23614/HLTV-2009071524-de_rats_1337.dem.zip - sama akcja, a raczej runda zaczyna się od 03:23 i trwa do momentu bana 03:46 3. screen z również niesłusznego bana sprzed kilku dni: https://www45.zippyshare.com/v/FVF1e5np/file.html Świadkowie: w wyżej wstawionym wyciągiem z hltv Uzasadnienie: Po pierwsze, wyżej zacytowany 12 punkt regulaminu COD'a wyraźnie mówi , że zakaz używania tego typu umiejętności obowiązuje tylko w przypadku respawnu wroga, co w 100% koliduje z akcją przedstawioną w wyciągu z hltv, pomijając to, że regulamin jest niedoprecyzowany, bo nie ma tam nigdzie wspomnianych duchów - taka mała dygresja w stronę zarządzających codem Jeśli chodzi o screena z bana sprzed kilku dni to widać tam jasno kiedy skończyła się jedna runda, kiedy zaczęła druga i kto w tym czasie puścił airstrike'a. Druga sprawa dotyczy długości kar ( dotyczy obu banów ), co też jest pewną sprzecznością z zapisami w regulaminie. Podświadomie uważam, że jest to robione po złości, bo z tego co się orientuje kolega nie ma tu admina od wczoraj, nie wydaje się sprawiać problemów, więc po prostu nie rozumiem tego typu działania, w każdym bądź razie "ktoś pomylił odwagę z odważnikiem" - cytując klasyk. Przejdźmy do meritum - admin @Roy Keane ewidentnie nadużywa uprawnień. Nie jestem skory do pisania skarg, bo raz, że jest to trochę słabe i z reguły wyjaśniam to na priv, ale szanowny kolega nawet nie chciał przyjąć zaproszenia, a dwa, że po prostu mi się nie chce i nie mam na to czasu. Nie chcę, żeby uprawnienia @Roy Keane'a na tym ucierpiały, bo każdemu zależy na dobru serwera, a im więcej adminów tym zawsze lepiej Po prostu sfolguj trochę chłopie
  3. Nick: naturalez [PRGMTC HQ] Wiek: 18 Doświadczenie (w byciu adminem): Byłem kilka razy tu adminem. Prócz tego serwera stróżowałem na dwóch innych, ale tu spędziłem najwięcej czasu. Znajomość AMXX (W skali 1-10): 6 Staż w CS-sie: 8 lat Steam / NonSteam: Steam Dlaczego Ty: Niedawno sprawdzałem swoje gametrackery i wychodzi na to, że mam przyjemność grać tu już niecały 6 rok. Składam podanie, bo chcę w jakimś stopniu odciążyć z obowiązków obecnych adminów. Nie ma co tu dużo mówić, bo o to tak naprawdę chodzi Czas jaki dziennie poświęcasz na CS-a: 2-3 h Kontakt: Steam Link do GameTracker'a: https://cache.gametracker.com/player/naturalez [PRGMTC HQ]/80.72.43.106:27022/ - aktualny gametracker
  4. Witam, Chciałbym się odnieść do punktu 13.2 w regulaminie odnośnie rakiet/błyskawic/duchów, a konkretniej nie obowiązującego zakazu podczas raszowania. Uważam, że zakaz używania tych dodatków powinien obowiązywać przez 7 początkowych sek bez żadnych wyjątków. Zobrazuję trochę sytuację i zrobię małe porównanie. W terro jest rusek ze 150 lvl, a po przeciwnej stronie są dwaj nowi gracze z małymi lvl. Pytanie - czym się różni rusek z full int i dużą ilością kondycji raszujący na resp wroga od tego samego ruska stojącego na respie i puszczającego rakietkę na resp wroga zaraz na początku rundy ( nawet w czasie początkowego freeza )? No chyba niczym, w każdym przypadku zabije dwóch graczy rakietką w czasie 1-3 sek. Gdzie tu jest logika?! To jest takie małe zobrazowanie na podstawie mapy fy_pool_day. Dzisiaj miałem okazję pograć rano, gdy jest mało ludzi i co chwilę grana jest mała mapa. Co ma zrobić początkowy gracz przeciwko takiemu raszującemu ruskowi, aspirantowi z rakietą? Nic innego jak złapać "wk*rwa" i wyjść. Stąd myślę, że brakuje często nowych graczy na serwerze. Już nie chcę mówić o przypadku, gdzie assassin i rusek wpadają na taki resp przed upłynięciem 7 sek, bo to już jest dramat. Dlatego warto to trochę przytemperować 13.2 Nie używamy rakiet, granatów, błyskawic na respawn wroga przed 7 sekundami na mapach typu "mała mapa", zakaz nie obowiązuje raszowania.
  5. Haq#

     zamknięty

    Witam Po dłuższej przerwie chciałem wejść na serwer, ale wyskoczył mi błąd " Kicked: Nie możesz wejść na ten serwer " w konsoli pisze źle wpisane hasło co jest jakimś błędem, bo nie grałem kupę czasu, premki zawsze na SID, a jeśli by chodziło o hasło to wpisuję dobre i tego jestem pewny. Dzisiaj zakupiłem dwie usługi na SID i nick z myślą, że się naprawi, ale nic z tego. Może ktoś spotkał się z czymś takim albo wie jak się za to zabrać?
  6. Haq#

    Zapowiadałem ten temat, także już jest. Więc tak: Duch kapitana - mam wątpliwości czy działa wgl ten krytyk 1/7, proszę o sprawdzenie to, bo jak ja nim grałem to nie było widać różnicy w dmg Cichy zabójca - już wcześniej było o tym mówione, ale jakoś ucichło. Proponuję reaktywację tej klasy z 2x obrażeniami w plecy, 2 skokami, 10% na odrodzenie i broniami m4 i deaglem. Klasa fajna, nie rozumiem powodu usunięcia jej. Aspirant - dlaczego on nie ma bh? czekam na oświecenie, bo przez bardzo długi czas był nietykalny, a nagle po przerwie wracam i on jest bez bh. Klasą kiedyś grało mnóstwo ludzi, teraz praktycznie nikt. Żołnierz wsparcia - mściciel, duch kapitana mają krytyki 1/7, żołnierz wsparcia ma tylko krytyka, a w dodatku 1/8. Proponuję zmianę 1/8 na 1/7. Liczę się z recoilem mp5, ale prócz tego kompletnie nie ma nic, dodatkowo staty jego też powalające nie są. Złodziej - Do strzelaniny nie ma nic prócz galila, proponuję zamienić galila na m4. Jeśli macie jeszcze jakieś propozycje, czekam na wasze wypowiedzi
  7. Haq#

     zamknięty

    Ze swojej strony nie musiałeś tu nic pisać, bo nie wydaje mi się, żebyś u nas grał. Robota czysto dla moderatorów @Morderca piszesz, że nie musisz czytać [email protected], a jednak przeczytałeś jak napisał "slay mnie". Jak gracz Ci tak pisze to raczej nie dlatego , że chce sobie deada zaliczyć tylko ma problem, więc z automatu admin powinien wejść na specta czy kamerę przewinąć na niego i zareagować. Swoimi czasy jak adminowałem zgłoszenia na say nie były mi obojętne. Po prostu go czytasz, reagujesz na to, a w między czasie na admin say'u piszesz o zgłoszeniach na [email protected] A say'a raczej czytasz. EDIT.: Admin w ogóle nie angażuje się w problemy na serwerze. Totalna olewka i cały czas zajęty grą. Najlepszy dowód jest ta oto mapa: http://d1.hltv.org.pl/srv23614/HLTV-1808211743-fy_snow.dem.zip Gracz o nicku "Szynszyl" znany z rzucania swoim flashy co pokazuje jego bans zaczął je rzucać odkąd wbił. Pisano @Morderca na [email protected], a on nie reagował, a gdy przeszedł do teamu z "Szynszylem" i dostał flasha dopiero zareagował. 2 sprawa nie wiem czy pisać to w tym temacie czy nie, ale skoro mowa o @Morderca to napiszę tutaj. Zauważyłem, że jest on jak chodząca błyskawica co jest niemożliwe. Jest wiele assassynów z full kondychą, ale żaden z nich tak szybko nie biega. Pisałem mu nagminnie na [email protected] o tym, no ale jak na przykładnego admina przystało - nie odpisywał. Biega 2x szybciej ode mnie ( moja kondycja to 230 ), chociaż ma tylko chyba 60 kondycji więcej, do tego ma 300+ hp. Coś chyba jest nie tak. Podejrzewam jakiś bug kondycji lub komendę. Dobrym dowodem na to jest też wcześniej załączona mapa ( w linku ).
  8. Haq#

    1) Nazwa osiągnięcia: Mistrz grania na serwerachDowód: https://cache.gametracker.com/player/naturalez/80.72.43.106:27022/ https://cache.gametracker.com/player/Haq/80.72.43.106:27022/ Dwa takie najbogatsze w godziny nicki 2) Nazwa osiągnięcia: Cztery lata Dowód: Profil
  9. Haq#

    Problem tkwi w tej niewidce. Cały czas zwracam na to szczególną uwagę i jestem za zmniejszeniem jej. Obniżenie kondy będzie najlepszym wyjściem w przypadku zostawienia niewidki, bo jak już powiedziałem wcześniej - full konda + vip = prawie 300 PS: a przy następnym resecie pewnie będziesz nim grał, dlatego tak plujesz Mówmy o faktach Klasa została niemalże całkowicie zmieniona - ze starego assassina powstał nowy 2x silniejszy. Później zabrano mu to bh, co chyba było oczywistą sprawą, a o obniżeniu kondycji nic nie wiem, bynajmniej nie widać tego. Wczoraj na gierce spotkałem się z pewną sytuacją - gość grający asskiem został zabity przez non premium i powiedział "jak on mnie widział?" Hmm, grunt że macie świadomość jak widoczny jest assassin i w czym tak naprawdę leży problem Zwiększyć widoczność i można dać mu w zamian za to jakieś 1/3 na natychmiastowe przeładowanie broni.
  10. Haq#

    Płakali tylko Ci co teraz grają asskiem (nie będę pisał po nickach) i śmieją się w twarz, bo bez takiej niewidki mapy by nie potrafili ugrać. A prawda jest taka, że ten co potrafi naprawdę nim grać będzie kosił bez tak całkowitej niewidki. Wpadają 3 asski na serwer i jest jeden wielki płacz. A zaangażowanie w sprawy serwera połowy graczy pozostawia wiele do życzenia, więc też nie każdy się tu na forum wypowiada. Polecam wejść na serwer Stąd też moja propozycja - lekkie zmniejszenie niewidki albo usunąć całkowicie kondycję (do max 200). Nie polecam grać przeciwko skrytobójcy z jakimikolwiek nabojami (+dmg) lub bezlikiem. W połączeniu z wyrzuceniem broni wychodzi jedna wielka masakra. W sumie prawda - 1/5 trochę za słabe. Ale to 25-28% jest ok, a w zamian za to proponuję jakąś broń z tych niższych półek np. mac10, tmp, xm lub dodatkowy skok.
  11. Haq#

    Powtarzam, że problem konspira leży tylko i wyłącznie w tym dmg z m3, a pułapek proszę nie tykać. 10-17% na odbicie to zbyt mało jak na premkę równającą się z pozostałymi
  12. Haq#

    Konspirant w dużym stopniu bazuje na pułapkach
  13. Haq#

    Halo Nie ma co się rozpisywać, więc do rzeczy. Przydałoby się trochę wyrównać balans klas premium, a mianowicie: 1) Assassin - pojawiła się duża fala, która pokazuje jej siłę. Dlatego proponuję zmniejszyć niewidkę albo kondycję w statystykach zmienić na 0 bądź 10. Full kondycji wynosi 275, dochodzi do tego vip i robi się 285. Nie wliczając speedhackera jest najszybszą klasą (o ile się nie mylę) plus niemalże całkowita niewidka i kosa 1/1. Już nie mówię o perkach, które jeszcze w połączeniu z mp5 dają większą rzeźnię. Do tego podpunktu proszę o największą uwagę, gdyż ostatni temat zakończył się przez płacz graczy właśnie assassinem, którzy jak sam byłem świadkiem w pojedynku tych samych klas byli jak dzieci we mgle. Dodam jeszcze, że assassin na 50+ lvl vs początkujący gracz coda spławia go z serwera w 5 minut. 2) Konspirant - według mnie, nie trzeba mu dodatkowego dmg do m3, ponieważ bez tego też jest znakomitą klasą. Przy czyściutkim trafieniu z m3 dmg nie jest małe, a m3 + dodatkowe dmg z tajemnicą serwera lub przy nabojach +int na większym lvl często robi większą siekę niż scoutem. A nie zapominajmy o kosie 1/1, która według mnie jest jeszcze bardziej przydatna niż m3. 3) Skrytobójca - 1/4 na stanie się niewidzialnym jest zależne od naboi, czyli od trafienia przeciwnika. W połączeniu z mp5 wchodzi zawsze. Proponuję zamienić to na 1/6 - 1/8 i +7 dmg z mp5 zamienić na +10. 4) Strażnik - w strzelaninie klasa bezkonkurencyjna, więc proponuję mu 1/3 na odbicie zmienić na 1/4 lub 1/5. Przypominam, że temat dotyczy klas premium. Reszta premek według mnie jest w miarę wyrównana. Niedługo albo na dniach dodam temat dotyczący klas non-premium, gdzie jest o wiele więcej pracy
  14. Haq#

     zamknięty

    Grenadier na nie, na serwerze byłby jeden wielki wylew - non stop padanie przez he. Swojego czasu był wielki nacisk na ten 1/x z he, a gdy już było dużo takich klas no to o przyjemnej grze można było tylko pomarzyć. Inżynier z galilem jeśli miałby działko strzelające na określony dystans i ograniczoną ilością hp to można się zastanowić. Laki Luke i spadochroniarz bez sensu. PS: Zastanówmy się nad poprawą balansu klas, a nie pakowaniu kolejnego zbędnego gówna na serwer, którego i tak jest dużo.
  15. Haq#

    kto powiedział, że nieskończony? jak będzie za długo to w takim wypadku stracę admina nie jestem w stanie określić kiedy znowu chęci wrócą, niech będzie 2 tygodnie ( do początku lutego )
×
×
  • Dodaj nową pozycję...