Skocz do zawartości

    Haq#

    Użytkownik

    1 obserwujący

    O Haq#

    • Ranga
      Wygadany
    • Urodziny 07.12.2000

    Informacje

    • Imię
      Filip
    • Płeć
      Mężczyzna

    Ostatnio na profilu byli

    1 211 wyświetleń profilu
    1. Nick: naturalez [PRGMTC HQ] Wiek: 18 Doświadczenie (w byciu adminem): Byłem kilka razy tu adminem. Prócz tego serwera stróżowałem na dwóch innych, ale tu spędziłem najwięcej czasu. Znajomość AMXX (W skali 1-10): 6 Staż w CS-sie: 8 lat Steam / NonSteam: Steam Dlaczego Ty: Niedawno sprawdzałem swoje gametrackery i wychodzi na to, że mam przyjemność grać tu już niecały 6 rok. Składam podanie, bo chcę w jakimś stopniu odciążyć z obowiązków obecnych adminów. Nie ma co tu dużo mówić, bo o to tak naprawdę chodzi Czas jaki dziennie poświęcasz na CS-a: 2-3 h Kontakt: Steam Link do GameTracker'a: https://cache.gametracker.com/player/naturalez [PRGMTC HQ]/80.72.43.106:27022/ - aktualny gametracker
    2. Witam, Chciałbym się odnieść do punktu 13.2 w regulaminie odnośnie rakiet/błyskawic/duchów, a konkretniej nie obowiązującego zakazu podczas raszowania. Uważam, że zakaz używania tych dodatków powinien obowiązywać przez 7 początkowych sek bez żadnych wyjątków. Zobrazuję trochę sytuację i zrobię małe porównanie. W terro jest rusek ze 150 lvl, a po przeciwnej stronie są dwaj nowi gracze z małymi lvl. Pytanie - czym się różni rusek z full int i dużą ilością kondycji raszujący na resp wroga od tego samego ruska stojącego na respie i puszczającego rakietkę na resp wroga zaraz na początku rundy ( nawet w czasie początkowego freeza )? No chyba niczym, w każdym przypadku zabije dwóch graczy rakietką w czasie 1-3 sek. Gdzie tu jest logika?! To jest takie małe zobrazowanie na podstawie mapy fy_pool_day. Dzisiaj miałem okazję pograć rano, gdy jest mało ludzi i co chwilę grana jest mała mapa. Co ma zrobić początkowy gracz przeciwko takiemu raszującemu ruskowi, aspirantowi z rakietą? Nic innego jak złapać "wk*rwa" i wyjść. Stąd myślę, że brakuje często nowych graczy na serwerze. Już nie chcę mówić o przypadku, gdzie assassin i rusek wpadają na taki resp przed upłynięciem 7 sek, bo to już jest dramat. Dlatego warto to trochę przytemperować 13.2 Nie używamy rakiet, granatów, błyskawic na respawn wroga przed 7 sekundami na mapach typu "mała mapa", zakaz nie obowiązuje raszowania.
    3. Witam Po dłuższej przerwie chciałem wejść na serwer, ale wyskoczył mi błąd " Kicked: Nie możesz wejść na ten serwer " w konsoli pisze źle wpisane hasło co jest jakimś błędem, bo nie grałem kupę czasu, premki zawsze na SID, a jeśli by chodziło o hasło to wpisuję dobre i tego jestem pewny. Dzisiaj zakupiłem dwie usługi na SID i nick z myślą, że się naprawi, ale nic z tego. Może ktoś spotkał się z czymś takim albo wie jak się za to zabrać?
    4. Haq#

      Zapowiadałem ten temat, także już jest. Więc tak: Duch kapitana - mam wątpliwości czy działa wgl ten krytyk 1/7, proszę o sprawdzenie to, bo jak ja nim grałem to nie było widać różnicy w dmg Cichy zabójca - już wcześniej było o tym mówione, ale jakoś ucichło. Proponuję reaktywację tej klasy z 2x obrażeniami w plecy, 2 skokami, 10% na odrodzenie i broniami m4 i deaglem. Klasa fajna, nie rozumiem powodu usunięcia jej. Aspirant - dlaczego on nie ma bh? czekam na oświecenie, bo przez bardzo długi czas był nietykalny, a nagle po przerwie wracam i on jest bez bh. Klasą kiedyś grało mnóstwo ludzi, teraz praktycznie nikt. Żołnierz wsparcia - mściciel, duch kapitana mają krytyki 1/7, żołnierz wsparcia ma tylko krytyka, a w dodatku 1/8. Proponuję zmianę 1/8 na 1/7. Liczę się z recoilem mp5, ale prócz tego kompletnie nie ma nic, dodatkowo staty jego też powalające nie są. Złodziej - Do strzelaniny nie ma nic prócz galila, proponuję zamienić galila na m4. Jeśli macie jeszcze jakieś propozycje, czekam na wasze wypowiedzi
    5. Haq#

       zamknięty

      Ze swojej strony nie musiałeś tu nic pisać, bo nie wydaje mi się, żebyś u nas grał. Robota czysto dla moderatorów @Morderca piszesz, że nie musisz czytać [email protected], a jednak przeczytałeś jak napisał "slay mnie". Jak gracz Ci tak pisze to raczej nie dlatego , że chce sobie deada zaliczyć tylko ma problem, więc z automatu admin powinien wejść na specta czy kamerę przewinąć na niego i zareagować. Swoimi czasy jak adminowałem zgłoszenia na say nie były mi obojętne. Po prostu go czytasz, reagujesz na to, a w między czasie na admin say'u piszesz o zgłoszeniach na [email protected] A say'a raczej czytasz. EDIT.: Admin w ogóle nie angażuje się w problemy na serwerze. Totalna olewka i cały czas zajęty grą. Najlepszy dowód jest ta oto mapa: http://d1.hltv.org.pl/srv23614/HLTV-1808211743-fy_snow.dem.zip Gracz o nicku "Szynszyl" znany z rzucania swoim flashy co pokazuje jego bans zaczął je rzucać odkąd wbił. Pisano @Morderca na [email protected], a on nie reagował, a gdy przeszedł do teamu z "Szynszylem" i dostał flasha dopiero zareagował. 2 sprawa nie wiem czy pisać to w tym temacie czy nie, ale skoro mowa o @Morderca to napiszę tutaj. Zauważyłem, że jest on jak chodząca błyskawica co jest niemożliwe. Jest wiele assassynów z full kondychą, ale żaden z nich tak szybko nie biega. Pisałem mu nagminnie na [email protected] o tym, no ale jak na przykładnego admina przystało - nie odpisywał. Biega 2x szybciej ode mnie ( moja kondycja to 230 ), chociaż ma tylko chyba 60 kondycji więcej, do tego ma 300+ hp. Coś chyba jest nie tak. Podejrzewam jakiś bug kondycji lub komendę. Dobrym dowodem na to jest też wcześniej załączona mapa ( w linku ).
    6. 1) Nazwa osiągnięcia: Mistrz grania na serwerachDowód: https://cache.gametracker.com/player/naturalez/80.72.43.106:27022/ https://cache.gametracker.com/player/Haq/80.72.43.106:27022/ Dwa takie najbogatsze w godziny nicki 2) Nazwa osiągnięcia: Cztery lata Dowód: Profil
    7. Haq#

      Problem tkwi w tej niewidce. Cały czas zwracam na to szczególną uwagę i jestem za zmniejszeniem jej. Obniżenie kondy będzie najlepszym wyjściem w przypadku zostawienia niewidki, bo jak już powiedziałem wcześniej - full konda + vip = prawie 300 PS: a przy następnym resecie pewnie będziesz nim grał, dlatego tak plujesz Mówmy o faktach Klasa została niemalże całkowicie zmieniona - ze starego assassina powstał nowy 2x silniejszy. Później zabrano mu to bh, co chyba było oczywistą sprawą, a o obniżeniu kondycji nic nie wiem, bynajmniej nie widać tego. Wczoraj na gierce spotkałem się z pewną sytuacją - gość grający asskiem został zabity przez non premium i powiedział "jak on mnie widział?" Hmm, grunt że macie świadomość jak widoczny jest assassin i w czym tak naprawdę leży problem Zwiększyć widoczność i można dać mu w zamian za to jakieś 1/3 na natychmiastowe przeładowanie broni.
    8. Haq#

      Płakali tylko Ci co teraz grają asskiem (nie będę pisał po nickach) i śmieją się w twarz, bo bez takiej niewidki mapy by nie potrafili ugrać. A prawda jest taka, że ten co potrafi naprawdę nim grać będzie kosił bez tak całkowitej niewidki. Wpadają 3 asski na serwer i jest jeden wielki płacz. A zaangażowanie w sprawy serwera połowy graczy pozostawia wiele do życzenia, więc też nie każdy się tu na forum wypowiada. Polecam wejść na serwer Stąd też moja propozycja - lekkie zmniejszenie niewidki albo usunąć całkowicie kondycję (do max 200). Nie polecam grać przeciwko skrytobójcy z jakimikolwiek nabojami (+dmg) lub bezlikiem. W połączeniu z wyrzuceniem broni wychodzi jedna wielka masakra. W sumie prawda - 1/5 trochę za słabe. Ale to 25-28% jest ok, a w zamian za to proponuję jakąś broń z tych niższych półek np. mac10, tmp, xm lub dodatkowy skok.
    9. Haq#

      Powtarzam, że problem konspira leży tylko i wyłącznie w tym dmg z m3, a pułapek proszę nie tykać. 10-17% na odbicie to zbyt mało jak na premkę równającą się z pozostałymi
    10. Haq#

      Konspirant w dużym stopniu bazuje na pułapkach
    11. Haq#

      Halo Nie ma co się rozpisywać, więc do rzeczy. Przydałoby się trochę wyrównać balans klas premium, a mianowicie: 1) Assassin - pojawiła się duża fala, która pokazuje jej siłę. Dlatego proponuję zmniejszyć niewidkę albo kondycję w statystykach zmienić na 0 bądź 10. Full kondycji wynosi 275, dochodzi do tego vip i robi się 285. Nie wliczając speedhackera jest najszybszą klasą (o ile się nie mylę) plus niemalże całkowita niewidka i kosa 1/1. Już nie mówię o perkach, które jeszcze w połączeniu z mp5 dają większą rzeźnię. Do tego podpunktu proszę o największą uwagę, gdyż ostatni temat zakończył się przez płacz graczy właśnie assassinem, którzy jak sam byłem świadkiem w pojedynku tych samych klas byli jak dzieci we mgle. Dodam jeszcze, że assassin na 50+ lvl vs początkujący gracz coda spławia go z serwera w 5 minut. 2) Konspirant - według mnie, nie trzeba mu dodatkowego dmg do m3, ponieważ bez tego też jest znakomitą klasą. Przy czyściutkim trafieniu z m3 dmg nie jest małe, a m3 + dodatkowe dmg z tajemnicą serwera lub przy nabojach +int na większym lvl często robi większą siekę niż scoutem. A nie zapominajmy o kosie 1/1, która według mnie jest jeszcze bardziej przydatna niż m3. 3) Skrytobójca - 1/4 na stanie się niewidzialnym jest zależne od naboi, czyli od trafienia przeciwnika. W połączeniu z mp5 wchodzi zawsze. Proponuję zamienić to na 1/6 - 1/8 i +7 dmg z mp5 zamienić na +10. 4) Strażnik - w strzelaninie klasa bezkonkurencyjna, więc proponuję mu 1/3 na odbicie zmienić na 1/4 lub 1/5. Przypominam, że temat dotyczy klas premium. Reszta premek według mnie jest w miarę wyrównana. Niedługo albo na dniach dodam temat dotyczący klas non-premium, gdzie jest o wiele więcej pracy
    12. Haq#

       zamknięty

      Grenadier na nie, na serwerze byłby jeden wielki wylew - non stop padanie przez he. Swojego czasu był wielki nacisk na ten 1/x z he, a gdy już było dużo takich klas no to o przyjemnej grze można było tylko pomarzyć. Inżynier z galilem jeśli miałby działko strzelające na określony dystans i ograniczoną ilością hp to można się zastanowić. Laki Luke i spadochroniarz bez sensu. PS: Zastanówmy się nad poprawą balansu klas, a nie pakowaniu kolejnego zbędnego gówna na serwer, którego i tak jest dużo.
    13. Haq#

       zamknięty

      Nick: naturalez Serwer: COD 400 Klasa: Szturmowiec -> Kapitan Kod mam, w razie potwierdzenia podeślę go.
    ×