imo kilka klas wymaga poprawek, tutaj rozpiska wszystkich klas połączona w kategorie:
[Kosa i pistolety]
Free:
Samuraj: 1/2 ppm, 5 skokow, 120 niewidki na kosie, 1/19 usp. -> buff usp do 1/7
Ninja: 3 skoki, grawitacja, niewidka na kosie, 1/3 z kosy, 1/5 z deagla. -> proponuję buff kosy do 1/2
Cieniobojca: 1/2 kosa, ciche chodzenie, niewidka na kosie, 1/5 deagle, 3 skoki, 2x dmg w plecy.
Komandos: 1/1 kosa, auto bh. -> proponuję wywalić auto bh i dodać podskok
Zwiadowca: 1/7 usp, 6 skoków, granaty, 40% niewidka gdy kuca.
Premium:
Komandos Elite: 1/1 kosa, niewidka na kosie, auto bh, 1/4 resp u wroga, mniejsza grawitacja. - ale niewidka nie działa
Komandos XXL: 1/1 kosa, 2 skoki, niewidka na kosie, auto bh, 1/3 resp u wroga, mniejsza grawitacja. - ale niewidka nie działa
[Karabiny i snajperki]
Free:
Strzelac zawodowy: 1/12 m4, 1/2 scout, norecoil, 3 skoki.
Psycholek: 1/10 ak, 1/2 awp, 1/6 deagle, 3 skoki, 1/5 wywalenie broni, 5 apteczek.
Talib: 1/10 m4, 1/4 deagle, skok, ubranie wroga, auto bh.
Radarowiec: 1/10 m4, 1/6 deagle, radar, 2 skoki.
Snajper: 1/1 awp, 1/6 deagle, 2 skoki. -> może jakiś buff do deagla?
Od lvl:
Szeregowy (20k): 1/9 m4, awp 1/2, deagle 1/5, 3 skoki, 3 miny, niewidka -> 1/9 jest zbyt op, proponuję przywrócić do 1/11 tak jak było kiedyś.
Plutonowy (35k): 1/9 ak47, awp 1/1, deagle 1/5, 4 skoki, 3 miny, niewidka -> klasa dobra, w sumie to mogła by być premką.
Orzelek (45k): 75% scout, 1/5 deagle, 4 skoki, niewidka, niższa grawitacja -> pobonie do jeremów, aktualnie klasa jest po prostu słaba, równie dobrze mogła by być od 15k lvl.
proponuję zmianę na 90% scout
Premium:
Snajper Elite: 1/1 awp, 1/8 duale, 2 skoki, 3 miny, niewidka gdy kuca, mniejsza grawitacja
Snajper XXL: 1/1 awp, 1/7 duale, 3 skoki, 4 miny, niewidka gdy kuca, mniejsza grawitacja
Rambo Elite: 1/9 ak47, 1/10 m249. 3 skoki, 3 rakiety, niewidka gdy kuca, mniejsza grawitacja. -> proponuję zmianę m4a1 zamiast m249 oraz 1/8 m4 i ak
Rambo XXL: 1/9 ak47, 1/10 m249. 4 skoki, 4 rakiety, niewidka gdy kuca, mniejsza grawitacja. -> tak jak z elite
Jerem Elite: 1/2 scout, 1/6 usp, 2 skoki, 4 rakiety, mniejsza grawitacja. -> aktualnie klasa zupełnie bez sensu, nawet darmowy Strzelac zawodowy jest od niej lepszy...
Jerem XXL: 70% scout, 1/5 usp, 3 skoki, 4 rakiety, mniejsza grawitacja. -> podobnie jak z elite, 70% niby często siada często, ale strzelec zawodowy i tak lepszy.
Assassin Elite: 1/1 awp, 1/5 Deagle, 1/3 he 3 skoki, 3 miny, niewidka gdy kuca, mniejsza grawitacja
Assassin XXL: 1/1 awp, 1/4 Deagle, 1/2 he 4 skoki, 4 miny, niewidka gdy kuca, mniejsza grawitacja
[Pompy]
Free:
Sadistic: 1/7 xm1014, 1/5 deagle, 2 skoki, 2 rakiety, niewidka.
Kucacz: 1/3 m3, deagle 1/6, niewidka gdy kuca, 2 miny, 2 skoki.
Premium:
Commander Elite: 1/5 m3, 1/7 xm1014, deagle 1/6, 1/1 kosa, 1/3 he, 3 rakiety, 3 skoki, niewidka na kosie, mniejsza grawitacja, no recoil, auto bh( błąd o opisie?)
Commander XXL: 1/4 m3, 1/6 xm1014, deagle 1/5, 1/1 kosa, 1/2 he, 4 rakiety, 4 skoki, niewidka na kosie, mniejsza grawitacja, no recoil.
[pmy]
Free:
Bolek: 1/12 mp5, 2 skoki, 1/2 he (3 he). -> zmiana na 1/15 z mp5 (niski recoil w biegu, wysoka szybkostrzelność powoduje że teraz jest zbyt op)
Rakieciarz: 1/11 mp5, 1/3 he, 2 rakiety, 2 skoki. -> podobnie jak z bolkiem
Co do premek, proponuję zmienić im ilość skoków: ELITE - 5 skoków, XXL 7 skoków, (ewentualne nowe premium o którym piszemy trochę niżej- 3 skoki) niektóre klasy od lvl mają 4 skoki a niektóre premki 2 skoki (komandos elite ma 1 skok)
Co do klas premium z niewidką w trakcie kucania, może by tak ją zrównać z niewidką u kucacza?
Komandosom xxl, elite nie działa niewidka na kosie.
@krzuchu2k17Były kiedyś klasy mini premium, nikt ich nie kupował, dodanie ich teraz nie ma sensu, może w przyszłości po zmianach aktualnych premek admini zdecydują się na dodanie "czystego" premium.
Moja propozycja jak mogło by to wyglądać:
Jerem ogólnie nadaje się do przerobienia, buff do scouta, może jakaś lekka niewidka zamiast rakiet (klasy od lvl mają niewidki), mniej skoków niż inne premki? (podałem propozycję zmiany ilości skoków wyżej) aby zmniejszyć mobilność klasie.
Jerem Premium: 80% scout, 1/6 usp,, 2 skoki, mniejsza grawitacja, niewidka tak jak u orzelka
Jerem Elite: 90% scout, 1/6 usp, 3 skoki, mniejsza grawitacja, niewidka tak jak u orzelka
Jerem XXL: 100% scout, 1/5 usp, 4 skoki, mniejsza grawitacja, niewidka tak jak u orzelka
Assassin Premium: 1/1 awp, 1/5 Deagle, 1/3 he 3 skoki, 2 miny, niewidka gdy kuca, mniejsza grawitacja
Snajper Premium: 1/1 awp, 1/8 duale, 3 skoki, 2 miny, niewidka gdy kuca, mniejsza grawitacja, lub lekkie przerobienie snajperów xxl, elite, premium?
Snajper Premium: 1/1 awp, 1/8 duale, 3 skoki, 2 miny, mniejsza grawitacja, widzik (assassin ma niewidke gdy kuca, to może snajper będzie widział niewidzialnych)
Commander Premium: 1/5 m3, 1/8 xm1014, deagle 1/6, 1/2 kosa, 1/4 he, 2 rakiety, 3 skoki, niewidka na kosie, mniejsza grawitacja, no recoil,
Rambo Premium: 1/10 ak47, 1/11 m249. 3 skoki, 2 rakiety, niewidka gdy kuca, mniejsza grawitacja, norecoil(?) lub jakieś zmiany w broniach?
Rambo Premium: 1/10 ak47, 1/10 m4a1. 3 skoki, 2 rakiety, niewidka gdy kuca, mniejsza grawitacja (bez norecoila)