-
Liczba zawartości
5 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Aktywność reputacji
-
-
WariaciQ przyznał reputację dla Bobikkk → podanie o admina Killer
- steam
- konto na forum [7 dni]
- nie zachowujesz kultury na serwerze
+ amx
+ doświadczenie
Póki co jestem na NIE aczkolwiek jeśli się poprawisz to chciałbym zobaczyć jak sobie radzisz jako admin :]
-
WariaciQ otrzymał reputację od Skunksik → Podanie Mazi
Wzór podania:
Nick na serwerze: Mazi
Wiek: 19
Znajomość AMXX (0/8): 7/8 (aczkolwiek bym musiał sobie większość poprzypominać więc aktualnie dałbym sobie 5/8)
Doświadczenie: Byłem kilka razy adminem na innych forach pod innym nickiem (WariaciQ).
Czy posiadasz grę Counter Strike 1.6 na Steam: Tak
SID: STEAM_0:1:461724483
Link do profilu na STEAM: https://steamcommunity.com/id/ToJaWariaciQ/
Link do profilu na Game Tracker: https://www.gametracker.com/player/MaZi/80.72.40.110:27027/
Kontakt: Discord, steam.
Dlaczego właśnie Ciebie mamy wybrać?: Według mnie przez moją aktywność na serwerze oraz doświadczenie które posiadam (gram w cs-a od 9lat) nadaje się na bycie Adminem na serwerze oraz zauważyłem że czasami nie ma adminów na serwerze gdy są potrzebni, nie mowa tutaj a samych cheaterach a o (wcześniej - dopóki nie było pluginu) txt, nadużywania mikrofonu (zwłaszcza jak niektórzy nie mają mutacji), kultura, cele itp. Wiem że nie gram jakoś długo na serwerze aczkolwiek community serwerowe mam wrażenie że mnie lubi oraz często mnie "proszą" żebym to ja szedł na spect i coś sprawdził.
PS. Wiem że nie spełniłem wymagań dot. postów i konta na forum min 7 dni aczkolwiek nie chciałem żeby to wszystko było na siłę (zwłaszcza posty - których nie chciałem sobie specjalnie nabijać) a mam nadzieję że trochę przymkniecie na to oko i dacie mi spróbować moich sił jako admin.
-
WariaciQ przyznał reputację dla p$ilent → granaty na małych mapach
proponuję wyłączenie granatów (smoke,flash,he) na małych mapach, gdy jest więcej graczy straszny młyn się robi.
-
WariaciQ otrzymał reputację od Swirusek → Zbugowana Klasa
Cześć tu znowu ja
Dzisiaj kolejna rzecz do naprawy którą zauważyłem grając na serwerze - Klasa CIENIOBOJCA.
Jest to klasa która posiada 1/2 z kosy, 1/5 z deagla, 3 skoki, zmiejszoną niewidkę na kosie oraz coś co totalnie nie pasuje z opisu ponieważ jest zbugowane/nie działa poprawnie - a mianowicie "2x większy DMG zadając obrażenia w plecy" a tak naprawdę lpm (lewym przyciskiem myszy) zabija na strzała w plecy, gdzie w samym opisie klasy jest co innego oraz według mnie jest to zbyt OP jak na darmową klasę.
-
WariaciQ przyznał reputację dla Kris22 → Klasy, perk oraz premki
Z tym rakieciarzem, zgadzam się jak najbardziej, często i gęsto wchodzi 1/1.
Komandosowi brakuje skoku. Aktualnie sam nim gram, I jak ktoś wskoczy na skrzynki, to już mogę się poddać, bo nawet nie można tam wskoczyć.
Z premek, chyba najbardziej został znerfiony Jerem. Moim zdaniem powinien mieć conajmniej 90%. Nie powinno być tak, że klasa od poziomu jest lepsza, bądź nawet taka sama jak klasa XXL. Wbicie 45k jak ktoś ma czas i chęci to są góra 3 dni.
-
WariaciQ przyznał reputację dla Bobikkk → Klasy, perk oraz premki
Z nerfem klasy rakieciarz zgadzam się w 100% ze względu na to że jego 1/11 wchodzi lepiej niż 1/9 z AK Rambo lub innych klas które mają większe prawdopodobieństwo na zabicie.
Klasa komandos powinna dostać dodatkowy skok ponieważ są mapy gdzie bez dodatkowego skoku za bardzo nie masz co zrobić wiedząc że nie ma on żadnej broni 1/ileś oprócz noża.
Klasy premium za dużego nerfa dostały ponieważ, niektóre klasy są poprostu lepsze od nich, klasa jemer XXL dostał największego nerfa ponieważ, ma on mniejszą szansę na zabicie z scouta niż orzełek 45k gdzie tą klasę można wbić szybko jak się ma trochę czasu. Pierwszy raz się spotkałem gdzie osoba która zakupiła klase premium poprostu żałuje tego zakupu chociaż gram na tym serwerze kilka lat.
-
WariaciQ przyznał reputację dla p$ilent → Klasy, perk oraz premki
imo kilka klas wymaga poprawek, tutaj rozpiska wszystkich klas połączona w kategorie:
[Kosa i pistolety]
Free:
Samuraj: 1/2 ppm, 5 skokow, 120 niewidki na kosie, 1/19 usp. -> buff usp do 1/7
Ninja: 3 skoki, grawitacja, niewidka na kosie, 1/3 z kosy, 1/5 z deagla. -> proponuję buff kosy do 1/2
Cieniobojca: 1/2 kosa, ciche chodzenie, niewidka na kosie, 1/5 deagle, 3 skoki, 2x dmg w plecy.
Komandos: 1/1 kosa, auto bh. -> proponuję wywalić auto bh i dodać podskok
Zwiadowca: 1/7 usp, 6 skoków, granaty, 40% niewidka gdy kuca.
Premium:
Komandos Elite: 1/1 kosa, niewidka na kosie, auto bh, 1/4 resp u wroga, mniejsza grawitacja. - ale niewidka nie działa
Komandos XXL: 1/1 kosa, 2 skoki, niewidka na kosie, auto bh, 1/3 resp u wroga, mniejsza grawitacja. - ale niewidka nie działa
[Karabiny i snajperki]
Free:
Strzelac zawodowy: 1/12 m4, 1/2 scout, norecoil, 3 skoki.
Psycholek: 1/10 ak, 1/2 awp, 1/6 deagle, 3 skoki, 1/5 wywalenie broni, 5 apteczek.
Talib: 1/10 m4, 1/4 deagle, skok, ubranie wroga, auto bh.
Radarowiec: 1/10 m4, 1/6 deagle, radar, 2 skoki.
Snajper: 1/1 awp, 1/6 deagle, 2 skoki. -> może jakiś buff do deagla?
Od lvl:
Szeregowy (20k): 1/9 m4, awp 1/2, deagle 1/5, 3 skoki, 3 miny, niewidka -> 1/9 jest zbyt op, proponuję przywrócić do 1/11 tak jak było kiedyś.
Plutonowy (35k): 1/9 ak47, awp 1/1, deagle 1/5, 4 skoki, 3 miny, niewidka -> klasa dobra, w sumie to mogła by być premką.
Orzelek (45k): 75% scout, 1/5 deagle, 4 skoki, niewidka, niższa grawitacja -> pobonie do jeremów, aktualnie klasa jest po prostu słaba, równie dobrze mogła by być od 15k lvl.
proponuję zmianę na 90% scout
Premium:
Snajper Elite: 1/1 awp, 1/8 duale, 2 skoki, 3 miny, niewidka gdy kuca, mniejsza grawitacja
Snajper XXL: 1/1 awp, 1/7 duale, 3 skoki, 4 miny, niewidka gdy kuca, mniejsza grawitacja
Rambo Elite: 1/9 ak47, 1/10 m249. 3 skoki, 3 rakiety, niewidka gdy kuca, mniejsza grawitacja. -> proponuję zmianę m4a1 zamiast m249 oraz 1/8 m4 i ak
Rambo XXL: 1/9 ak47, 1/10 m249. 4 skoki, 4 rakiety, niewidka gdy kuca, mniejsza grawitacja. -> tak jak z elite
Jerem Elite: 1/2 scout, 1/6 usp, 2 skoki, 4 rakiety, mniejsza grawitacja. -> aktualnie klasa zupełnie bez sensu, nawet darmowy Strzelac zawodowy jest od niej lepszy...
Jerem XXL: 70% scout, 1/5 usp, 3 skoki, 4 rakiety, mniejsza grawitacja. -> podobnie jak z elite, 70% niby często siada często, ale strzelec zawodowy i tak lepszy.
Assassin Elite: 1/1 awp, 1/5 Deagle, 1/3 he 3 skoki, 3 miny, niewidka gdy kuca, mniejsza grawitacja
Assassin XXL: 1/1 awp, 1/4 Deagle, 1/2 he 4 skoki, 4 miny, niewidka gdy kuca, mniejsza grawitacja
[Pompy]
Free:
Sadistic: 1/7 xm1014, 1/5 deagle, 2 skoki, 2 rakiety, niewidka.
Kucacz: 1/3 m3, deagle 1/6, niewidka gdy kuca, 2 miny, 2 skoki.
Premium:
Commander Elite: 1/5 m3, 1/7 xm1014, deagle 1/6, 1/1 kosa, 1/3 he, 3 rakiety, 3 skoki, niewidka na kosie, mniejsza grawitacja, no recoil, auto bh( błąd o opisie?)
Commander XXL: 1/4 m3, 1/6 xm1014, deagle 1/5, 1/1 kosa, 1/2 he, 4 rakiety, 4 skoki, niewidka na kosie, mniejsza grawitacja, no recoil.
[pmy]
Free:
Bolek: 1/12 mp5, 2 skoki, 1/2 he (3 he). -> zmiana na 1/15 z mp5 (niski recoil w biegu, wysoka szybkostrzelność powoduje że teraz jest zbyt op)
Rakieciarz: 1/11 mp5, 1/3 he, 2 rakiety, 2 skoki. -> podobnie jak z bolkiem
Co do premek, proponuję zmienić im ilość skoków: ELITE - 5 skoków, XXL 7 skoków, (ewentualne nowe premium o którym piszemy trochę niżej- 3 skoki) niektóre klasy od lvl mają 4 skoki a niektóre premki 2 skoki (komandos elite ma 1 skok)
Co do klas premium z niewidką w trakcie kucania, może by tak ją zrównać z niewidką u kucacza?
Komandosom xxl, elite nie działa niewidka na kosie.
@krzuchu2k17Były kiedyś klasy mini premium, nikt ich nie kupował, dodanie ich teraz nie ma sensu, może w przyszłości po zmianach aktualnych premek admini zdecydują się na dodanie "czystego" premium.
Moja propozycja jak mogło by to wyglądać:
Jerem ogólnie nadaje się do przerobienia, buff do scouta, może jakaś lekka niewidka zamiast rakiet (klasy od lvl mają niewidki), mniej skoków niż inne premki? (podałem propozycję zmiany ilości skoków wyżej) aby zmniejszyć mobilność klasie.
Jerem Premium: 80% scout, 1/6 usp,, 2 skoki, mniejsza grawitacja, niewidka tak jak u orzelka
Jerem Elite: 90% scout, 1/6 usp, 3 skoki, mniejsza grawitacja, niewidka tak jak u orzelka
Jerem XXL: 100% scout, 1/5 usp, 4 skoki, mniejsza grawitacja, niewidka tak jak u orzelka
Assassin Premium: 1/1 awp, 1/5 Deagle, 1/3 he 3 skoki, 2 miny, niewidka gdy kuca, mniejsza grawitacja
Snajper Premium: 1/1 awp, 1/8 duale, 3 skoki, 2 miny, niewidka gdy kuca, mniejsza grawitacja, lub lekkie przerobienie snajperów xxl, elite, premium?
Snajper Premium: 1/1 awp, 1/8 duale, 3 skoki, 2 miny, mniejsza grawitacja, widzik (assassin ma niewidke gdy kuca, to może snajper będzie widział niewidzialnych)
Commander Premium: 1/5 m3, 1/8 xm1014, deagle 1/6, 1/2 kosa, 1/4 he, 2 rakiety, 3 skoki, niewidka na kosie, mniejsza grawitacja, no recoil,
Rambo Premium: 1/10 ak47, 1/11 m249. 3 skoki, 2 rakiety, niewidka gdy kuca, mniejsza grawitacja, norecoil(?) lub jakieś zmiany w broniach?
Rambo Premium: 1/10 ak47, 1/10 m4a1. 3 skoki, 2 rakiety, niewidka gdy kuca, mniejsza grawitacja (bez norecoila)
-
WariaciQ przyznał reputację dla Skunksik → Klasy, perk oraz premki
To tak zacznijmy od dupy strony ;p
Zacznijmy z dupy strony moim zdaniem serwer nie będzie zarabiał gdyż teraz premium to jedna wielka pomyłka i potwierdzam że jak za 30 zł to jest to wywalenie kasy w piach gdyz i tak rakieciarz jest lepszy
A co do rakieciarza fakt siada bardzo często i to że pisze 1/11 to jest jakaś pomylka w opisie gdyz tam jest pewnie 1/5 1/6 max... i taki ktoś jak ja co ma pecha jak skurwywsyn to nawet mi bardzo często siada ;p
co do komandosa to bez perku dającego skok nie ma sensu gdyz z tym jedym skokiem nie ma szans z 90% klas
I na koniec perki ... to jest jakaś pomyłka z perkami powinno być z 3 perki typu mistrz scauta 1/1 zestaw mistrzowskiego rushera z pompom 1/3 oraz perk niewidzialności i na te perki zmniejszyć znacznie % szans na wypadanie ... skoro są aż dwa perki na widzenie niewidocznych które są bezsensowne na tym etapie gry jak kucarzem gra może z 5 osób aktywnie a klasy są widoczne moim zdaniem na tyle że te perki są mało istotne i można szukać dużo lepszych
A tak jeszcze ode mnie klasy są akutalnie mało zbalansowane i zróżnicowane. Jest kilka kalas zwykłych co sie wyróżniają znacznie spoza reszty.
Z nudów przeglądałem paczki z klasami i są dużo lepsze na 45k niż ta akutalna bądź jest opcja nad popracowania nad nimi oraz dodania kilka nowych klas.
Ps: Perki na dmg na akutalnym poziomie są jakąś porażką co mi da 2000 dmg na kogoś kto ma 40000k hp jak gra jeszcze rakieciarzem i ściagnie mnie na 5/6 pestek ;p
Podsumowując w skrócie dla leniwych ;p
1. Zwiększenie dmg na perkach klasach + wartość od inteligencji
2.Dodanie 3 perków z znacznie zmniejszoną wartością % częstotliwości wypadania
3.. NERF rakieciarza !
4. Buff postaci premium oraz dodanie kilku nowych klas
5.Buff zwykłych klas które są wgl nie grywalne
Pozdrawiam Mateusz