Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wzór podania:

Nick na serwerze: Mazi
Wiek: 19
Znajomość AMXX (0/8): 7/8 (aczkolwiek bym musiał sobie większość poprzypominać więc aktualnie dałbym sobie  5/8)
Doświadczenie: Byłem kilka razy adminem na innych forach pod innym nickiem (WariaciQ).
Czy posiadasz grę Counter Strike 1.6 na Steam: Tak
SID: STEAM_0:1:461724483 
Link do profilu na STEAM: https://steamcommunity.com/id/ToJaWariaciQ/
Link do profilu na Game Tracker: https://www.gametracker.com/player/MaZi/80.72.40.110:27027/
Kontakt: Discord, steam.
Dlaczego właśnie Ciebie mamy wybrać?: Według mnie przez moją aktywność na serwerze oraz doświadczenie które posiadam (gram w cs-a od 9lat) nadaje się na bycie Adminem na serwerze oraz zauważyłem że czasami nie ma adminów na serwerze gdy są potrzebni, nie mowa tutaj a samych cheaterach a o (wcześniej - dopóki nie było pluginu) txt, nadużywania mikrofonu (zwłaszcza jak niektórzy nie mają mutacji), kultura, cele itp. Wiem że nie gram jakoś długo na serwerze aczkolwiek community serwerowe mam wrażenie że mnie lubi oraz często mnie "proszą" żebym to ja szedł na spect i coś sprawdził.

PS. Wiem że nie spełniłem wymagań dot. postów i konta na forum min 7 dni aczkolwiek nie chciałem żeby to wszystko było na siłę (zwłaszcza posty - których nie chciałem sobie specjalnie nabijać) a mam nadzieję że trochę przymkniecie na to oko i dacie mi spróbować moich sił jako admin.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Jestem za okresem próbnym. 

+ aktywność

+amx

+wiek

Jest to pomocny gracz, zawsze można liczyć na jego pomoc w każdej sprawie 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


watekzamkniety.png
 

Witaj! Twoje podanie zostało zaakceptowane przez administratorów.
W celu dopełnienia formalności prosimy o kontakt. Gratulujemy, mamy nadzieję na owocną współpracę oraz życzymy wielu sukcesów.

Pozdrawiamy,
Zespół Multi-Head.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Gość