Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Nick:Don Grande Insulerrr
Wiek:16
Doświadczenie (w byciu adminem):Byłem wiele razy administratorem na serwerach csa 1.6.Dodatkowo wraz z kolegą mieliśmy 3 własne serwery, więc nie jestem zielony w tych sprawach.
Znajomość AMXX (W skali 1-10):5-6
Staż w CS-sie:6-7 lat
Steam / NonSteam:Steam
Dlaczego Ty:Często widzę jak na serwerze ludzie łamią regulamin, dość często również zgłaszam to na forum.Dążę do tego, aby umilić również innym graczom rozgrywkę i pilnować porządku.Na serwerze jest dużo administratorów, lecz niektórzy z nich rzadko odwiedzają serwer.Osobiście jestem bardzo aktywny(właściwie na każde zawołanie).Sądzę, że każdy zasługuje na szansę, pozdrawiam.
Czas jaki dziennie poświęcasz na CS-a: od 2 do 4 godzin w zależności od planu dnia (czasem więcej niż 4 godziny)
Kontakt:Steam/forum/teamspeak/gg
Link do GameTracker'a:https://www.gametracker.com/player/Don Grande Insulerrr/80.72.43.106:27022/

 

 

@elo elo 350 Składam podanie po banie, lecz niesłusznym :)

Edytowane przez DonGrandeInsulerrr
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Na nie: Piszesz podanie od razu po banie, więc no nie wiem :) http://mhpoch.hekko24.pl/bansmh/ban_list.php?bid=172

Stawiasz pułapki jedna na drugiej, więc regulamin nie jest Ci znany w 100% :) Grasz też od niedawna.  Pozdrawiam... 

A nie wspomnę o tym, że wczoraj powiedziałeś coś w moją stronę, ale o tym już nie będę się wypowiadał :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Też jestem za okresem próbnym. Widuje cię na serwerze bardzo często ale grasz troche za krótko i nie wszyscy cię znają. Regulamin do poprawki i do wyuczenia ale szybko poznasz dokładnie bo nie jest trudny. Życze powodzenia.

Pozdrawiam A3ro 

Edytowane przez A3ro
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach