Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Nick: anonim
Wiek: 16
Doświadczenie (w byciu adminem): jakies 1,5-2lata temu bylem adminem na juz podajrze upadlym cs-saw
Znajomość AMXX (W skali 1-10): 6
Staż w CS-sie:2 lata licząc moich prób za dzieciaka w wieku 9-12 lat.

Steam / NonSteam: niestety ns, iz nie stać mnie obecnie :/
Dlaczego Ty: Myślę, że codowi przydałby się tak młody narybek jak ja szczególnie zazwyczaj tak mi się wydaje staram się pomoc plus jestem wesołą i empatyczna osoba oczywiście zapraszam do krytyki w odpowiedzi i ewentualnych podpowiedzi co bym mógł ewentualnie naprawić.
Czas jaki dziennie poświęcasz na CS-a: Wydaje mi się, że 3-5h dziennie plus jestem bardzo elastyczny jeśli chodzi o godziny z tego względu, iż np. jeśli jestem w tygodniu szkolnym często mogę być przy kompie z tego względu, że jestem w technikum informatycznym co liczy się z częsty siedzeniem przy kompie.
Kontakt: GG, DISCORD, FB
Link do GameTracker'a: https://www.gametracker.com/player/anonim/80.72.40.110:27027/ I tu pojawia się ten problem, że prawdopodobnie gt jest zbugowane i wywala mój profil, ale myślę, że osoby, które tu graja mogą potwierdzić mój czas spędzany przy cs'ie.

ps. Wracajac jestem mega otwarty na krytykę i podpowiedzi od starszych i bardziej doświadczonych osób grających w tę grę z fartem ziomki! :) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Na TAK

+ gt, https://cache.gametracker.com/player/AnoNIM/80.72.40.110:27027/ tu masz działający link

+ wiek

+ amxx

I ogólnie to Cię lubię

z fartem, powo  

Edit: Jeśli to twój gt, (bo inny nick ci pokazuje w topce a inny na gametrackeru co jest dziwne), to zmień ten link co masz podany w poście

@Zi3lony Marcin to nie progracz :pepeboss:

Edytowane przez Plosze !
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Yes

+wiek

+gt

-ns :v 

+amxx

+/- kultura (nie wiem co się dzieje jak niema adminów, ale widziałem, że kulturalny chłopak :D)

Good Luck.